اورگان دولتی کیت براون تماس اواسط ماه اوت جلسه ویژه برای کاهش بودجه دولت - شنبه, 01 Aug 2020 PST

اورگان قانونگذاران خواهد reconvene در دولت و کنگره Aug. 10 برای یک جلسه ویژه با تمرکز بر کاهش به بیش از 1 میلی

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

اورگان قانونگذاران خواهد reconvene در دولت و کنگره Aug. 10 برای یک جلسه ویژه با تمرکز بر کاهش به بیش از 1 میلیارد دلار کسر بودجه Gov. کیت براون روز جمعه اعلام کرد.

قانون گذاران شناخته شده از اوایل سال جاری که آنها تا به حال برای بازگشت سالم دومین جلسه ویژه برای پچ بودجه پس از قهوه ای تصمیم خود را برای اولین بار جلسه ویژه خواهد تمرکز در پاسخگویی ،

فرماندار تصمیم به تماس با قانونگذاران به جلسه می تواند یک امتیازی که دولت بعید است که برای دریافت هر گونه بودجه کمک از کنگره امکان قهوه ای و کارمند رهبران اتحادیه های ذکر شده پیش از آن در تابستان به عنوان دلیلی برای به تاخیر انداختن دومین جلسه ویژه. اما ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان و سنا باقی می ماند و دور از هم در یک COVID-19 بسته امداد و جمهوریخواهان کنترل سنا را طرح شامل هیچ پولی به آدرس کمبود در دولت های ایالتی و محلی بودجه.

"برای ماه ما باید منتظر کنگره به اقدام و آن است که هنوز من امیدوارم که آنها عبارتند از: کمک برای آمریکا و دولت های محلی در coronavirus بسته امداد در حال حاضر در حال مذاکره" براون گفت.

فرماندار همچنین تشویق نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن عبور بیشتر "فوری قانون است که ایجاد شده و یا باقی مانده از اولین جلسه ویژه" با توجه به اعلام فراخوانی نمایندگان مجلس به جلسه که گزارش شده توسط سازمان های غیر انتفاعی سلامت اخبار سایت لوند گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن