جیم Kershner: برخورد نزدیک با غرب tanager - شنبه, 11 Jul 2020 PST

من پرواز ماهیگیری در سواحل زرق و برق دار کوچک ماهی قزل آلا جریان در مونتانا گوش دادن به روشن زدن از رنگارنگ غر

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

من پرواز ماهیگیری در سواحل زرق و برق دار کوچک ماهی قزل آلا جریان در مونتانا گوش دادن به روشن زدن از رنگارنگ غربی tanager زمانی که من کشف یک قاتل زیرک ماهی قزل آلا, برگزاری, در لبه شفاف ،

سپس وحشت من یکی.

منظورم این است که من گرفتار غربی tanager. من گرفتار یک پرنده در یک خشک پرواز.

من باید تا یک لحظه و توضیح این tanager وضعیت. همسر من کارول و من تا به حال تصمیم به اجتماعی-دور در دور و ماهی قزل آلا جریان در غرب مونتانا. ما تا به حال عقب نشینی به این نقطه روستایی متعدد اما زمانی که ما وارد در اواسط ماه ژوئن چیزی متفاوت بود. برای یک چیز, دمای 45 درجه است. دیگر تمام شد و شپشو با غرب tanagers.

اشتباه نکنید ما در نظر گرفته است که یک چیز خوب است اگر نه یک چیز فوق العاده. غربی tanagers هستند دست به پایین ترین پرندگان رنگارنگ است که ما در غرب کوه. شما می دانید که چگونه birdwatchers همه هیجان زده در مورد زرق و برق دار کاردینالز یا bluebirds یا زرد warblers? خوب کسانی که پرندگان رنگارنگ همه حق است, اما آنها فاقد تنوع است. آنها عمدتا یک رنگ. غربی tanager اتحاد سه گانه به رنگ قرمز روشن سر که ذوب می شود و به رنگ نارنجی در اطراف گردن و گلو و پس از آن نوبت به روشن قناری-زرد در آن سینه و بدن است. پرتاب در برخی از سیاه و سفید بال و شما باید یک پرواز لوله شکل نما.

غربی tanagers بسیار دیدنی و جذاب است که آنها برنده آرزو نقش پوشش پرنده من کپی از Roger Tory Peterson "A Field Guide to غربی پرندگان." چگونه شما را وادار به پوشش پرنده از birdwatcher کتاب مقدس? همان راه شما به عنوان مدل جلد وگ یا آقا. شما دارای بهترین بال و پر.

بنابراین کارول و من شیفته این زیاده غربی tanagers. من را دیده اند غربی tanagers در ماهی قزل آلا جریان قبل از اما ما در بسیاری از سفر به این نقطه خاص ما تا به حال هرگز دیده می شود حتی یک.

آن شب ما نمی تواند راه رفتن 10 متری بدون دیدن رنگ قرمز-نارنجی-زرد موشک خطی در سراسر راه ما و سپس نما amiably در یک شاخه بید. این پرندگان نه دقیقا روزمره نزد اما معلوم آنها خجالتی نیست ، آنها را نگه دارید هنوز هم بسیار لطف اگر شما در راه خود را به پرتره.

این کمبود اساسی پرنده کمرویی چیزی است که به من زده صبح روز بعد در حالی که من ماهیگیری بود که در جریان است. به من ایستاده بود بر روی سنگ ریخته به قول استخر من نگاه کردن و وجود یک غربی tanager نشسته درست در کنار سنگ مورد یک حیاط دور.

پرنده ها دنبال شد تا من با چشم های بزرگ و دوستانه بیان مانند دیزنی متحرک پرنده دوستان است. من تقریبا می تواند تصور کنید که او گفت در یک نوع از کارتون صدای "سلام. من مهم نیست. فقط نگاه'." من به یاد داشته باشید, "وای, که, ویژه, پرواز ماهیگیری با من شخصی خود غربی tanager."

من ساخته شده یکی دیگر از بازیگران و نگاه کردن دوباره. این مسخره پرنده کوچک بود پریدند تا بر روی سنگ و نشسته بود 3 اینچ از من ودینگ بوت نگاه در من با چشم های بزرگ.

"من آرزو می کنم من تا به حال دوربین من با من گفت:" من به خودم. "است که می تواند یک عکس شگفت انگیز. که روشن پرنده کوچک در کنار من یکنواخت و خسته کننده-سبز boot." من یک دوربین یا تلفن همراه با من چون من این نکته را به زمانی که من ماهی. من تمایل به سقوط به آب است.

من تاسف خوردن این فرصت از دست رفته زمانی که من reeled در نارنجی محرک خشک پرواز و احساس کمی تقلا بر روی خط.

سرم را پایین انداختم و دیدم وحشت که من کمی tanager دوستان برگزاری بود من نارنجی تحریک کننده کلمپ در ناز کوچک منقار.

خوشبختانه او برگزاری این نارنجی محرک افقی به طوری که پرنده بود نه رو. من به کمی تکان و پرواز ظهور حق از tanager منقار. پرنده نگاه کمی miffed که من دور گرفته بود شام خود را اما – او باید اعتماد من در این – این یک نتیجه بسیار بهتری برای او.

اگر پرنده که شده بود واقعا رو این داستان را تبدیل به زشت است. من می خواهم که وحشتزده در حالی که من سعی کردم به شکل امن ترین راه برای استخراج یک قلاب از یک پرنده ، من گمان می کنم هیچ راه امن در همه, اما من در واقع هیچ ایده داشتن هرگز در دام یک پرنده است.

یک بار من متقاعد شده بود من رو یک اردک زمانی که من پرواز شناور در اطراف یک نابینا خم و من یک یدک کش غول احساس و شنیده خشن خرمن کوبی صدا در نی. اما معلوم شد من تا به حال در واقع قلاب زیادی ماهی قزل آلای قهوه ای. (آن را باید به شما برخی از ایده از مهارت های من به عنوان یک پرواز-فیشر که در واقع من متقاعد شده برای حداقل 30 ثانیه که اتصال یک نوعی مرغابی وحشی تر بود قابل قبول تر از hooking زیادی ماهی قزل آلا.)

به هر حال پرواز ظهور حق از tanager منقار و که باید پایان داستان. اما نه با این لجبازی کمی مرغ نغمه سرا. او آمد اهتزاز در اطراف من در تلاش برای گرفتن من نارنجی تحریک کننده دوباره و دوباره و دوباره. من کلمپ که پرواز در دست من و من در نهایت به حال به با حداکثر سرعت دویدن 20 متری به دور از جریان به منظور در نهایت خلاص شدن از شر خودم و از من کمی pal.

راه که دورتر از من به سرعت از 20 سال.

روز بعد هوا گرم 15 درجه و تمام کسانی که ده ها تن از tanagers از جمله دوست من به سادگی از بین رفت. آنها تا به حال تمام پرواز به بالا, جنگل, همانطور که ما کشف کرده اند که ما پیاده به کوه و دیدم چند cavorting در کاج و صنوبر. نکته مهم این بود که آنها با خیال راحت از نارنجی محرک منطقه.

زمانی که من به این داستان برای من بیشتر تجربه پرواز ماهیگیری, دوست, دوست او مطرح شده احتمال این که من اولین و تنها پرواز-فیشر برای گرفتن یک tanager در خشک پرواز. مطمئن شوید که من می خواهم به فکر می کنم. اما من یک احساس است که این احتمالا در گذشته اتفاق افتاده و خواهد دوباره اتفاق می افتد.

من به شما بگویم یک چیز است. اگر من تا به حال دیدن یک غربی tanager نشسته در کنار من بوت به من نگاه روشن در انتظار من را حفظ خواهد کرد که پرواز از راه آسیب است. همچنین من باید دوربین من با من های ضد آب و یا نه. یک tanager باید گرفتار شود تنها در یک عکس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن