یک Missoula گروه ثبت آخرالزمان-مضمون مفهوم آلبوم قبل از COVID - Sun, 05 Jul 2020 PST

Cory پری نمی دانم این همه گیر شد و در آینده زمانی که او شروع به نوشتن "سلام از آخرالزمان باشگاه" پایان بار داس

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

Cory پری نمی دانم این همه گیر شد و در آینده زمانی که او شروع به نوشتن "سلام از آخرالزمان باشگاه" پایان بار داستان عشق و مفهوم از آلبوم Missoula, indie-rock ترانه سرا و گروه خود را خوب لعنتی, ثبت چندین سال پیش.

COVID-19 نمی تواند کمک کند اما تغییر شیوه گوش دادن به آن در حال حاضر است که آنها از آن منتشر شد.

یکی آهنگ "Shadowboxing." بیش از سودا '70s مجلسی پاپ پری بی سر و صدا آواز می خواند و زخمی شدن خطوط شبیه به این:

"اکنون زمان آن است که از همه ما بزرگ لغو

اکنون زمانی است که همه چیز از بین می رود

این است که چگونه من قصد دارم به شما به یاد داشته باشید زمانی که شما رفته

اگر کسی حتی به یاد شما به هر حال"

متن یک داستان در مورد دو نفر Cory و خاکستر ایم که از هم جدا شدن سرمایه گذاری های خارج برای پیدا کردن هر یک از دیگر و به امید دوباره در یک سوراخ چشمه آخرالزمان باشگاه واقع در مونتانا اسکی تپه به عنوان جهان به نظر می رسد در آستانه سقوط است.

پری و شرکت نوشت و مرتب بسیاری از این آهنگ ها در زمستان سال 2017 و بهار 2018, ممنوعه بستن همه این آهنگ هم با تکرار موسیقی نقوش و ترجمه است که طیف وسیعی از تام ویتس-سبک کاباره به مینی پیشنهادهای.

چند سال بعد از آن منتشر شده به عجیب و غریب واقعیت جدید که در آن تم به نظر می رسد کمتر عجیب و غریب مانند داستان های علمی تخیلی و یا "مرده راه رفتن" حالات. Rootsy پانک و کشور آهنگ های مورد انتظار از یک فاجعه طبیعی در مونتانا در حالی که جدا از عزیزان به طور ناگهانی نیاز به هیچ تعلیق ناباوری از شنوندگان. در نوار توطئه و اختلاف بین مؤمنان و کافران? مطمئن شوید که می تواند اتفاق می افتد. گوش دادن همراه و اتصالات تامل کردن ذهن است.

"آخرالزمان باشگاه" است Fay دوم تمام طول یک پیگیری به "باغ تغییرات" و قبل از آن او با بازی در گروههای موسیقی از جمله سرزمین مقدس.

یک تئاتری خط اتحاد اجرای خود را از طریق اجرای مرحله و نوشتن – "باغ" بود که بیشتر محجبه مفهوم آلبوم "آخرالزمان باشگاه" به طور مستقیم در آن داستان است. در سنت راک اپرا مانند که "تامی" روز سبز "آمریکایی احمق" یا در یک کشور ورید ویلی نلسون "قرمز رهبری غریبه" آهنگ های مستقل کار می کنند و آن را به شنونده چگونه نزدیک آنها می خواهند به تجزیه و تحلیل شعر و هم گره داستان است.

هر آهنگ است دراماتیک شکل خود را – باز کردن مسیر "بابل بزرگ" مجموعه تن با یک anthemic سنگ کر و خروجی با رشته ها. خود را سبک آوازی است بازیگر-مانند بیش از حد با نوسان intonations که او آواز می خواند خطوط مورد چگونه "ما فقط یک دسته از جوش قورباغه."

یک آیه در مورد یک نوار ("این نوع از مکان شما می توانید در تمام روزهای خوبی که شما هنوز هم پشیمانی") خواهد بود به یاد ماندنی و بدون در نظر گرفتن اما زمانی که صحنه موسیقی تعطیل است و شما نمی خواهد بشنود گروه آواز خواندن آن در فرد وجود دارد یک لایه جدید که همچنان در ذهن خود را.

پری گروه شامل یک ترکیب غیر معمول از بازیکنان که به او کمک جلو و طیف وسیعی از سبک های همیشه در خاطره انگیز, صحنه-تنظیم – indie folk و کشور و تهاجمی تر پانک و ایمو emo. Duane ریدر نقش باس (و برخی از کارناوال پارس). هارون جنینگز لوازم پدال و دامان جراحی همراه با مهارت yodeling. اسپنسر برایانت می افزاید: بیشتر ریشه استعداد با بانجو و برنان فاعل نگه می دارد درامز و سازهای کوبه ای در جریان است.

"با تشکر (برای تمام Randy Newman)" نوشته شده است به عنوان یک نامه به یک ترک شریک که پشت یک گنجینه از ترانه سرا را ثبت کرد. پری معذرت خواهی به خاطر او ندارد 20-قطعه ارکستر مانند نیومن.

او, با این حال تقریبی یک. آهنگ رشته با اتاق عامیانه شکوفا با تشکر از رشته ها از میا و سارا Soza کیبورد از تام Helgerson, حمایت خواننده از ارین خشم و ترومپت از Jenni که اغلب می دهد متزلزل سرودهای لمس خنثی شیر هتل.

پر سر و صدا اما برروی مربا مانند "تغییر قدرت" اشاره در سبک دیگری از موسیقی که فقط به عنوان مونتانا به عنوان کشور با سالن پیانو. "شیطان دختر" می پردازد ادای احترام به تام ویتس' سیرک-در-اموات حالت.

بدون در نظر گرفتن مسیر وجود دارد سودا رنگ به موسیقی – این یک متفکر و بلند پروازانه آلبوم این گروه به احتمال زیاد نمی خواهد به بازی در اطراف شهر و یک یادآوری از چه گروههای محلی بودند های هوشمند و خلاق کار در مرحله هر هفته در یک صحنه که ممکن است مجددا تا سال آینده. حتی از آن باز می شود با تلفن های موبایل از یک جمعیت در یک شیرجه بار به عنوان نمایشنامه نویس کیت موریس معرفی داستان با یک مونولوگ. ("این چیزی که در مورد جهنم وجود دارد هرگز یک دایره شما می توانید به طور کامل به.")

آن را به پایان می رسد در یک امیدوار و طنز آمیز, honky-ٹونک توجه داشته باشید با عنوان آهنگ. "صرف تمام شب در آخرالزمان باشگاه در حالی که جهان خارج است که به دنبال زیبا ضرب دیده تا" پری آواز می خواند. "این نیمه سخت به نگرانی در زمانی که شما سقوط در عشق با کسی که شما هرگز قبل از دیده می شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن