کولر آبی: تابستان فیلم به نوبه خود در زمانی که شما نیاز به خنک کردن - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

Ah تابستان فصل از فیلم های پرفروش فرقه, فیلم, اکشن, تصاویر, فیلم ماجراجویی و زودگذر عاشقانه درام. هر کس مورد ع

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

Ah تابستان فصل از فیلم های پرفروش فرقه, فیلم, اکشن, تصاویر, فیلم ماجراجویی و زودگذر عاشقانه درام. هر کس مورد علاقه خود را. اکنون که تابستان در نوسان کامل است آن را دریافت در روح همه چیز رو به آفتاب, beachy عرق و بی خیال. در اینجا چند طرفداران به شما نورد.

"تابستان بی پایان" — احتمالا dreamiest مستند تا کنون ساخته شده است. دنبال دو خوانندگان در سراسر جهان در جستجوی موج کامل همراه با شکوه و آرام گشت و گذار گیتار نمره. به کارگردانی بروس براون. 1965. امتیاز داده نشده. 95 دقیقه است.

"American Graffiti" — زادگاه افکار پوچ کالیفرنیا در سال 1962. شهر فارغ التحصیلان دبیرستان صرف یک شب گذشته کروز نوار قبل از رفتن به کالج صبح روز بعد. به کارگردانی جورج لوکاس است. 1973. 110 دقیقه است.

"انجام کار درست" — آن را به گرمترین روز سال در بروکلین. نفرت, عاشقانه, تعصب و وفاداری سوختن ودود کردن بین محله با تنش نژادی تحریک آتش تا زمانی که منفجر به خشونت است. به کارگردانی اسپایک لی. 1989. R. 120 دقیقه.

"آخر هفته در برنی" — یک ماجراجویی به بزرگسالان جوان پوچ و تابستان لرزش. دو نفر از دوستان خود را دعوت به رئیس لوکس جزیره برای آخر هفته. رئیس خود می شود شات و به منظور ثابت باشد به عنوان فرد متهم به قتل آنها سوار بر نهایی بازی را به او به نظر می رسد به عنوان اگر او هنوز زنده است. کارگردانی شده توسط Ted Kotcheff. 1989. PG-13. 97 دقیقه.

"مات و مبهوت" — شاهد سوء استفاده و ماجراهای ناگوار از یک گروه از تگزاس در آخرین روز مدرسه در سال 1976 به عنوان آنها سوال و چالش هویت خود و زندگی دیگر سوالات. به کارگردانی ریچارد لینکلیتر. 1993. R. 102 دقیقه.

"Wet Hot American Summer" — نگاهی دلتنگ سفر به کمپ تابستانی روز از سال 1980 با تمام چموش و پوچ طنز شما می توانید برای درخواست. این آخرین روز از اردوگاه و یک گروه از مشاوران مصمم به تکمیل برخی از کسب و کار ناتمام قبل از اینکه روز به پایان می رسد. کارگردان David Wain. 2001. R. 97 دقیقه.

"Love & Basketball" — Quincy و مونیکا بودند دوستان دوران کودکی در همان محله است. خود را به اشتراک گذاشته فداکاری و مصرف شور و شوق برای بسکتبال حمل طریق خود را به بزرگسالی و پس از سقوط در عشق آنها حرکت عوارض رابطه خود را در حالی که تلاش برای جدا کردن مسیرهای شغلی به عنوان ورزشکاران است. کارگردانی شده توسط Gina Prince-Bythewood. 2000. PG-13. 124 دقیقه است.

"نقطه شکست" — نهایی در '80s, bromance. گروهی از خوانندگان که مهتاب به عنوان سارق مسلح بانک توسط نفوذ توسط یک مامور اف بی آی مخفی, جانی, Utah. به کارگردانی کاترین بیگلو. 1991. R. 122 دقیقه است.

"Thelma & Louise" — کوتاه دختران آخر هفته تبدیل به یک صلیب کشور پس از تعقیب لوئیس شاخه های یک مرد که اقدام به تجاوز به عنف Thelma. در طول راه دو کشف خود و نقاط قوت منحصر به فرد در حالی که تعمیق دوستی خود را. به کارگردانی ریدلی اسکات. 1991. R. 130 دقیقه است.

"Stand By Me" — تبادل نظر آمدن سن فیلم پر از '50s نوستالژی. یک نویسنده بازگو دوران کودکی خود را در سفر با دوستان خود که در آن آنها راه می رفت مایل به پیدا کردن بدن یک پسر از دست رفته. کارگردان Rob Reiner. 1986. R. 89 دقیقه.

"تحصیلات تکمیلی" — کامل فیلم bummer summer مجموعه کامل مودی و punchy Simon & Garfunkel نمره. سرخورده اجتماعی انتظارات برای پیدا کردن یک حرفه ای بعد از مدرسه فارغ التحصیل کالج طول می کشد تا یک عاشق تنها به پیچیده چیزهای در حال سقوط در عشق با او ، به کارگردانی مایک نیکولز. 1967. PG. 106 دقیقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن