MLB ارائه می دهد بازیکنان 80 درصد از سرشکن حقوق 72-بازی فصل - Tue, 12 Jun 2020 PST

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارائه 80 درصد از آنها سرشکن حقوق و 72-برنامه بازی آغاز ژوئیه 14 در تلاش ب

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

نیویورک — لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارائه 80 درصد از آنها سرشکن حقوق و 72-برنامه بازی آغاز ژوئیه 14 در تلاش برای شروع این بیماری همه گیر تاخیر فصل با توجه به جزئیات این پیشنهاد به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

بازیکنان خواهد دریافت 70 درصد از آنها سرشکن حقوق در طول فصل به طور منظم و بقیه برای تکمیل postseason تحت MLB طرح با توجه به این اتحادیه در روز جمعه.

بازیکنان آخرین پیشنهاد روز سه شنبه برای یک 89-بازی فصل به طور منظم در سرشکن پرداخت. این اتحادیه گفت: آن را به تشکیل یک تماس از بازیکنان به بحث در مورد آن پاسخ اما بازیکنان بارها و بارها گفته اند که آنها قصد ندارم به حرکت کردن موضع خود را به صورت کامل سرشکن پرداخت.

"این نشان دهنده نهایی ما پیشنهاد 72-بازی فصل" معاون کمیسر دن Halem نوشت: در نامه ای به اتحادیه کننده ارشد بروس مایر که به دست آمده توسط AP. "شما باید اجازه دهید ما می دانیم تا پایان روز 14 ژوئن که آیا بازیکنان تمایل به قبول آن است."

MLB پیشنهاد کرد که بازیکنان بود در مورد تضمین $1.27 میلیارد دلار در حقوق از جمله پیش بینی شده به دست آورده پاداش افزایش مجموع به $1.45 میلیارد اگر postseason به اتمام است. این اتحادیه پیشنهاد خواهد بازیکنان را تضمین $2.25 میلیارد دلار است.

قبل از coronavirus باعث باز شدن روز به عقب رانده شود از مارس 26 حقوق تعیین شده بود به مجموع 4 میلیارد دلار. هر طرف شامل 50 میلیون دلار postseason استخر.

بازیکنان باید اصرار آنها دریافت 100 ٪ از آنها سرشکن حقوق و شرایط دو طرف توافق کردند تا در ماه مارس است. اما MLB گفت: اتحادیه که بازی در خالی ballparks بدون دروازه درآمد خواهد باعث از دست دادن $640,000 برای هر اضافی بازی بازی های برگزار شده است و تیم ها نمی توانیم 100% سرشکن پرداخت. این اتحادیه گفته است که شک و تردید MLB ارقام اما دریافت کرده است و نه کافی افشای مالی به یک ارزیابی کامل.

بیس بال کمیسر راب مانفرد تهدید کرده است که به طور یک جانبه تماس برای یک برنامه در حدود 50 بازی اگر تیم باید پرداخت 100% سرشکن حقوق. که تضمین کمتر از $1.25 میلیارد — به پیشنهاد جدید بدون postseason بخش است.

هر دو طرف می گویند که آنها موافق به گسترش برگشتی از 10 تیم به 16 در سال 2020 و 2021 اما یک توافق مورد نیاز است که به اتفاق می افتد. MLB است برای دریافت $787 میلیارد دلار از فاکس ترنر و ESPN در آن زمان postseason فرمت. گسترش برگشتی را ایجاد بازی های جدید به فروش کل بسته به نوع فرمت به توافق.

بیس بال بالاترین پرداخت بازیکن مایک ماهی قزل آلا و Gerrit کول می تواند تضمین $11.2 میلیون و فرصتی برای کسب درآمد $12.8 میلیون نفر تحت طرح جدید. آنها را دریافت $19,777,778 تحت اتحادیه طرح را از خود اصلی $36 میلیون حقوق این سال است.

یک بازیکن در $563,500 حداقل تضمین شود $175,311 تحت MLB طرح با احتمال افزایش به $200,356. او را به $309,577 تحت اتحادیه پیشنهاد.

علاوه بر این 50 میلیون دلار postseason بازیکنان در هر طرف پیشنهاد را در کامل بودن سهم به ارزش حدود 250.000 دلار برای جهان سری برنده و $170,000 برای بازنده است. به طور معمول, بلیط, صندوق postseason استخر.

MLB ساخته شده است سه پیشنهاد شروع با 82-بازی برنامه در 26 ماه مه و سپس کاهش آن به 76 روز دوشنبه و در حال حاضر کاهش و رطوبت بیشتر است. کول و ماهی قزل آلا هر اند در مورد تضمین $5.58 میلیون نفر تحت MLB را پیشنهاد اول و حدود 8.72 میلیون در سه ماهه دوم با شانس به دست آوردن $12.19 میلیون اگر postseason به اتمام است.

بازیکنان آغاز شده و در 114 بازی در 31 مه و کاهش یافته است به 89 روز سه شنبه.

"ما هنوز هیچ توجیهی برای پرداخت بازیکنان کمتر از یک روز کامل پرداخت برای یک روز کامل کار" مایر نوشت: به Halem روز سه شنبه در نامه ای به دست آمده توسط AP. "امتناع خود را به بازی هر بازی در اکتبر باقی مانده است بی دلیل و بی پناهی. شما می توانید بازی بازی بیس بال از آن و شما آن را مدیون خود را برای بازیکنان و طرفداران به انجام این کار. در میان چیزهای دیگر نگرانی در مورد موج دوم در اکتبر و نوامبر ظاهرا نمی خواهید برای متوقف کردن لیگ های دیگر از بازی در آن ماه."

در حالی که دو طرف توافق کردند برای سرشکن پرداخت در ماه مارس آنها همچنین گفتند که شرکت در "حسن نیت" در مذاکرات بیش از بازی در خالی ballparks. Halem در نامه خود جمعه به یاد مایر که قبل از معامله مانفرد آماده شده بود به ورزش ارائه اجازه می دهد او را به حالت تعلیق یونیفرم بازیکن قرارداد پس از اعلام ملی اضطراری است.

"ارتباط می شود که بازیکنان باقی می ماند به هر مخالف بیشتر کاهش پرداخت است کاملا گمراه کننده است چرا که بازیکنان بودند هرگز به عنوان پرداخت می شود در وهله اول ... زمانی که بازی نمی شد که به عنوان یک نتیجه از جریان ملی اضطراری" Halem نوشت.

بازیکنان می خواهند به گسترش به طور منظم فصل گذشته پایان آن برنامه ریزی شده در سپتامبر. 27 و عقب راندن جهان سری به ماه نوامبر است.

"حداقل 12 متحده را تجربه کرده اند افزایش نرخ COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در هفته گذشته از جمله برخی از کشورهای که در آن باشگاه های ما قرار دارد" Halem نوشت. "ما باید مخالفت خود را با موقعیت است که آن را در منافع بازیکن ایمنی و سلامت به خودرا برای امتحان اماده در بازی به عنوان بسیاری از ممکن است از طریق برنامه ریزی از doubleheaders و تکمیل postseason در اواسط ماه نوامبر زمانی که موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی است که در حال حاضر پیش بینی بدتر شدن COVID-19 روند."

MLB گفت: از آن باقی مانده است مایل به تعلیق برای این offseason از دست دادن کار پیش نویس میدارد برای تیم های امضای واجد شرایط نمایندگی رایگان. این اتحادیه گفت: این هفته به آن علاقه مند بود در آن.

هر دو طرف ابراز علاقه در استفاده از وجوه مشترک برای کمک به جزئی بازیکنان لیگ برتر که به احتمال زیاد به یک فصل و عدالت اجتماعی طرح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب