دره عمیق و باریک کشتی انواع مختلف اردک ماهی برجسته خانواده یادبود پدر - Wed, 22 Jun 2020 PST

گاهی اوقات یک ماهی بزرگ به معنی بیش از یک جایزه یک حافظه بزرگ و یا یک داستان غیر معمول است. گهگاه چنین رویداد

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

گاهی اوقات یک ماهی بزرگ به معنی بیش از یک جایزه یک حافظه بزرگ و یا یک داستان غیر معمول است. گهگاه چنین رویداد حمل حتی عمیق تر به معنای معنوی.

این مورد برای Lindsey Hockeyallsvenskan, 42, که با این نسخهها کار به عنوان یک پردازنده وام در Red Lodge بانک.

در مه 20, در حالی که ماهیگیری ساحل در دره عمیق و باریک کشتی مخزن به روز در حال گرمتر شدن ساخت لیندزی خواب آلود به عنوان او نشسته در صندلی چمن خواندن یک کتاب و رسیدگی او میله ماهیگیری. تصمیم گیری یک چرت خوب خواهد بود, او این کتاب را بسته خورده صندلی و رفت و به حلقه در او طعمه.

که زمانی که او را دیدم نوک میله bobbing بالا و پایین حرکت نشان می دهد یک ماهی بود برداشت قلاب بود که baited با باد صبا و شب خزنده.

"مثل همیشه فوق العاده هیجان زده من برداشت قطب و به آرامی به reeled آن در و احساس او را حرکت تند و سریع," لیندزی گفت: در Facebook پیام. "بنابراین من تعجب برگشت و شروع کردم به قرقره در سریع تر است. من می توانم ببینم او را فقط در مورد به سطح و در نگاه اول من فکر کردم این یک ماهی کپور. سپس او نورد و من (ص) آن نبود."

او فریاد زد به پسرش رایلی فیتزجرالد بود که ماهیگیری در نزدیکی به گرفتن خالص و عجله به کمک او. رایلی با موفقیت scooped چربی ماهی به خالص برگزاری آن را تا پس از جمع آوری جمعیت که شامل شوهرش ویلی خیش و لیندزی برادر و خواهر در قانون پت و میشل خیش می توانید ببینید.

"من در شوک کامل" لیندزی گفت. "ما هر دو ایستاده بود به دنبال در هر یک از دیگر و گفت holy sh! با عرض پوزش در مورد زبان اما چه چیز دیگری می تواند به شما می گویند؟"

لیندزی تا به حال فقط فرود یک 32.5-اینچ 11-پوند انواع مختلف اردک ماهی از خط ساحلی شمال Goose Bay. دولت-ثبت انواع مختلف اردک ماهی توسط باب هارت در سال 2007 از Tiber مخزن اندازه گیری 35 اینچ و وزن 17.75 پوند است.

لیندزی آمده بود به تطبیق دولت ضبط.

"این بزرگترین ماهی است که من تا کنون دیده می شود آمده است از آنجا," لیندزی گفت.

تجلیل میآید

آنچه باعث می شود این ماهی داستان خاص تر به Lindsey و خانواده او است و شرایط اطراف حادثه است. لیندزی و بستگان او بودند در دره عمیق و باریک کشتی مخزن به جشن زندگی پدر او در قانون ناقوس کلیسا ساکن جان خیش که مرده بود در سن 80 در سپتامبر 2019.

"او صید که در همان منطقه برای سال های بسیاری از" لیندزی گفت: "و من قادر به اشتراک گذاشتن چند از کسانی که سال ها با او."

"ما شده است برای رفتن وجود دارد زمانی که من می توانم به یاد داشته باشید گفت:" ویلی جان پسر. "این نوع از یک سخت چون سال اول ما بالا رفت و بدون او."

جان متولد شد و در مارس 22 سال 1939 در Red Lodge با توجه به اگهی این فرزند از شش فرزند Rauha Gladys هینو و ریموند ویلیام خیش.

پدر جان تا به حال آبی تراشه یقه آبی رزومه. او مشغول به کار در زمینه های نفت و به عنوان یک کروم معدنچی در نزدیکی Absarokee و Bearcreek معادن زغال سنگ قبل از تبدیل شدن به یک مکانیک. همسر خود را بدهید درگذشت در سال 1961 در سن 42 از یک حمله قلبی. جان بود که خدمت در ارتش در آلمان هنگامی که مادرش مرده بود و كارش مرخص شد و به خانه بازگشت برای کمک به بالا بردن خواهر و برادر خود را. در سن 63 ریموند همچنین از حمله قلبی درگذشت.

مراسم

جان خیش اگهی در Billings Gazette اشاره کرد: "او یک عمر مکانیک است که در بر داشت زمان برای ماهی, شکار و شلیک استخر.

"کسانی که از چپ به سوگواری او بهترین دوست و pinochle شریک Delores Terpstra; فرزندان خود پاتریک (شریل), میشل و ویلی (لیندزی); نوه کینزی, Sierra, Bayleigh Max, مارتی, Blake and Riley; نوه بزرگ Darrius De شهرداری, همجنس باز و کیگان; خواهر زنجبیل (Lonnie) Sanford, کتی (مایک) Sweeney; و برادر رابرت (کلی)" این اگهی گفت. همسرش, Patty درگذشت در سال 2016 از سرطان ریه است.

پس از تشکر از جان مراقب این obit همچنین اشاره کرد: "این پیر مکانیک رفته ماهیگیری." این پیامی است که او تا به حال ثبت شده بر روی تلفن خود را هنگامی که آن را به پست صوتی ویلی گفت.

در طول ممکن است در جمع خانواده جان گسترش برخی از خاکستر خود را. ویلی برادر پت معدنچی که تا به حال سفر از تگزاس برای جمع آوری پیشنهاد کرد که بعد از ماهی قزل آلای رنگین کمان گیر افتاد باید منتشر شده در حافظه از پدر خود. بعدی ماهی reeled, اما, بود, fat انواع مختلف اردک ماهی معدنچی خانواده نیست و اغلب گرفتن از ساحل. با توجه به آن اندازه وجود دارد هیچ راه لیندزی بود پرتاب آن را به عقب.

حتی اگر انواع مختلف اردک ماهی بزرگ لیندزی گرفتار نمی شکستن رکورد امور خارجه او است که با داشتن ماهی نصب شده است.

"بعد از این همه هیجان من در مورد آن فکر و آن میآید (جان خیش) تماشای بیش از ما در آن روز" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن