اولین MLB بازیکن را به زانو زدن در طول سرود تحسین گیب Kapler و غول: 'بود که یک گام بزرگ'

بروس ماکسول در یک پیاده روی پنج شنبه شب در سن دیگو نگاه در توییتر اطلاع رسانی نشان داده عامل را دو را و شکست ر

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

بروس ماکسول در یک پیاده روی پنج شنبه شب در سن دیگو نگاه در توییتر اطلاع رسانی نشان داده عامل را دو را و شکست را به آهسته گسترده پوزخند.

سپس او سعی کرد به گریه.

"وجود دارد مقدار زیادی از شادی در قلب من صادقانه وجود دارد مقدار زیادی از کمک های" ماکسول گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ورزش "بود و بسیاری از احساسات است.

"فقط شاهد گسترش آگاهی است که مردم در حال دیدن این بی عدالتی بشریت در کشور ما و برای مردم در حال حاضر به آن ایستاده بود که پس از شادی برای من است."

San Francisco Giants مدیر گیب Kapler و چندین غول بازیکنان و کادر اول شد اعضای یک لیگ اصلی بیس بال تیم به زانو زدن در طول سرود ملی پس از ماکسول در سپتامبر 2017.

"اگر من وجود دارد, من می خواهم به Kapler یک آغوش بزرگ, لرزش دست خود را و به او بگویید که من مفتخر به کنار او" ماکسول گفت. "این یک گام بزرگ است. برای کسی در این موقعیت برای قرار دادن عنوان خود را به کنار خود را آسیب پذیر است که در وضعیت ایستاده و برای آنچه که درست است این است که بزرگ برای بشریت است.

"این هیچ ربطی به پرچم و نه نظامی. این یک پیام ایستادگی برای حق شود."

Kapler است که نه تنها اولین MLB مدیر به زانو زدن در طول سرود ملی اما او همچنین اعتقاد بر این است که برای اولین بار سر مربی در هر یک از چهار ورزشی لیگ شمال آمریکا در اعتراض به نژادی و بی عدالتی در آن شیوه است.

Kapler در سال اول خود را به عنوان غول مدیر شده بود صریح در نژادی و بی عدالتی و زندگی ماده پس از جورج فلوید کشته شد در ماه مه. او گفته بود به بازیکنان و اعضای کادر سه روز گذشته حتی رسیدن به سازمان های دیگر و دوشنبه اطلاع داد بازیکنان خود را که او در نظر گرفته شده به زانو زدن قبل از بازی. او به آنها گفت که او به حمایت از تصمیم خود برای به زانو زدن و یا ایستادن برای سرود.

"من می خواستم آنها بدانند که من با خوشحالی با کشور ما به کار گرفته توسط پلیس," Kapler گفت: در طول او پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی. "من به آنها گفتم که من می خواستم برای تقویت صدای خود را و من می خواستم برای تقویت صدا از جامعه و جوامع به حاشیه رانده شده نیز هست.

"و من به آنها گفتم من می خواستم به استفاده از پلت فرم برای نشان دادن نارضایتی من با روشی که ما به کار گرفته نژادپرستی در کشور ما است. من می خواستم برای نشان دادن نارضایتی من با روشن ما سیستمیک نژادپرستی در کشور ما است.

"من می خواستم آنها را به می دانم که آنها رو به تصمیم گیری خود را و ما را احترام و حمایت از کسانی که تصمیم گیری. من می خواستم آنها را به احساس امنیت در صحبت کردن. ما تا به حال این بحث های چند روز گذشته و ما همچنان به آنها را داشته باشد."

Kapler نمی کنه اگر او را همچنان به زانو زدن و یا اگر وجود خواهد داشت و بازیکنان اضافی زانو در آینده است. غول که به زانو در همین زمینه به عنوان ماکسول سه سال پیش بودند outfielders Jaylin Davis, Mike Yastrzemski و آستین اسلاتر و اولین مربی پایه Antoan ریچاردسون.

"ما کارکنان مربیگری و سازمان ما به آنها گفتم ما به حمایت از هر گونه بیانیه آنها می خواستند به" Kapler گفت. "اگر آنها زانو زدن برای سرود ما را حمایت کند. اگر آنها ایستاده بود برای سرود ما را حمایت بیش از حد. و ما نمی خواهد عبور قضاوت آنها را برای ساخت هر گونه بیانیه و یا ایستادن برای آنچه آنها باور دارند و یا بیان خود را."

هیچ Giants' بازیکنان در دسترس ساخته شد در یک زوم تماس پس از بازی به دلیل محدودیت های زمانی نیاز به ترک سالن بزرگ یک ساعت پس از بازی اما غول outfielder Austin اسلاتر منتشر کرده است.

"من شده است با در نظر گرفتن زمان برای آموزش خودم طی ماه گذشته مورد بی عدالتی اجتماعی نسبت به مردم از رنگ در این کشور" اسلاتر گفت. "به سادگی قرار دادن همه چیز نیاز به تغییر. هر فرد بدون توجه به رنگ پوست را حق اساسی به انتظار همان تجارب و درمان رایگان از تعصبات در این کشور و سراسر جهان است.

"من احترام هستم و خدا را شکر به همه که در حال خدمت و خدمت کرده اند. منظور من هیچ بی احترامی و یا در حال تلاش هستم به معرفت خود قربانی. زمانی که من در زندگی من و تجربه من بود غافل از این امتیاز و ایمنی که با رنگ پوست من است. من به شدت معتقدم که تغییر باید اتفاق می افتد و بر این باورند که این راه مناسب برای نشان دادن باورهای من در مورد این موضوع."

غول استارت کوین Gausman همچنین تایید کرد Kapler پیام به این تیم در مصاحبه ای در طول بازی.

او گفت: "این همه گزینه" Gausman گفت. "بزرگترین چیزی است که هر چه به سمت شما در, آیا شما تصمیم به ایستادن یا زانو زدن به هر دلیل که او قرار بود به ما. من فکر می کنم که مهم است در حال حاضر."

غول نخواهد بود تنها تیم در اعتراض به نژادی و بی عدالتی در این کشور است. وجود خواهد داشت دیگر تیم های زانو و نمایش باورهای خود را با شروع فصل پنج شنبه.

فرشتگان پارچ Keynan میدلتون در زمان زانو و مطرح مشت خود را در طول بازی از سرود قبل از لس آنجلس نمایشگاه بازی شنبه برابر سن دیگو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پادرس رهبری rookie تیلور Trammell هستند انتظار می رود به ایستادن برای سرود ملی اما با دست خود پشت سر خود را. کلیولند بازیکنان شده اند ایستاده با سلاح های خود را در هر یک از دیگر شانه های گذشته دو نمایشگاه بازی های.

"من واقعا نمی دانم چه در انتظار زمانی که فصل شروع می شود" ماکسول گفت. "من انتظار ندارم که کسی به زانو زدن اگر آنها باور نمی در قلب خود آن را درست انجام دهید. اگر دو نفر آن را انجام دهد ، اگر 100 نفر انجام آن را حتی بهتر است.

"مردم باید احساسات مختلف بر روی آن در حال حاضر."

ماکسول صرف دو سال گذشته برای Acereros د مونکلووا مکزیکی لیگ. فصل لغو شد در اوایل این ماه به دلیل COVID-19.

"واکنش از طرفداران و تهدید به مرگ به خانواده اش بود فقط بیش از حد که مسئولیت رسیدگی به," گفت: Lonnie موری ماکسول عامل ماکسول اعتراض در سال 2017. "او نه تنها مجهز به آن است."

گفت: ماکسول: "من نمی باید کسی به من کمک کند. من با خودم برخورد با تهدیدات در هر روز است."

در حال حاضر بازیکنان در حال صحبت کردن. سفید بازیکنان مانند سه بار Cy جوان برنده کلیتون Kershaw شده اند و صریح در مورد سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. MLB حتی توییتی 13-دوم ویدئو کلیپ از غول زانو با هشتگ: #BlackLivesMatter.

"من فکر می کنم آن شگفت انگیز خواهد بود برای علت" ماکسول گفت. "این پیام. وجود دارد در حال رشد وحدت در ورزش ما است که ما یک جامعه ما مبارزه برای همه است."

و فقط در مورد هر کسی فکر چگونه غول' مدیریت احساس, Farhan زیدی رئیس بیس بال عملیات ارسال بیانیه ای پس از این بازی.

"ما افتخار ما بازیکنان و کارکنان برای ادامه شرکت در ملی گفتگو در مورد نژادی و بی عدالتی است. ما از کسانی که زانو به صورت مسالمت آمیز در اعتراض نژادی و بی عدالتی و کسانی که ایستاده بود به ابراز محبت از کشور است. ما نمی بینیم و این به عنوان متقابلا منحصر به فرد احساسات و باور به آزادی بیان هر چیزی است که کشور ما مورد است. به عنوان یک سازمان ما تاکید مجدد بر ما denouncement از اعمال تبعیض و خشونت علیه اعضای جامعه سیاه و تعهد ما به همکاری با کسانی که به دنبال به پایان نژادی و بی عدالتی در امریکا است."

غول ارسال یک پیام است که برای چندمین بار در طول بازی بیس بال.

"من فکر می کنم امشب یک شروع خوب" Kapler گفت. "من بسیار افتخار از بازیکنان ما و کارکنان برای ساخت هر دو تصمیم گیری. همه ما در محل باشگاه وانجمن در این زمینه و در این ورزشگاه بود بسیار متفکر خود را انتخاب.

"و من افتخار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن