می تواند این عمده-لیگ پیش نویس نوک ترازو به شدت به نفع تجزیه و تحلیل ترافیک ؟

شرایطی مجبور امسال بیس بال پیش نویس برای تبدیل شدن به یک ورزش در پروفایل و ارزیابی ورزشکاران از راه دور است.ای

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

شرایطی مجبور امسال بیس بال پیش نویس برای تبدیل شدن به یک ورزش در پروفایل و ارزیابی ورزشکاران از راه دور است.

این COVID-19 همه گیر مانع پیشاهنگی از Royals و باشگاه های دیگر را از انجام بسیاری از در شخص و فردی جمع آوری اطلاعات است که به طور معمول کمک می کند تا درایو فرآیندهای تصمیم گیری.

تکیه بر داده های کمی, تصویری, ارزیابی آماری برای بررسی و مدل های تحلیلی در حال حاضر به دست آورده حرکت و تبدیل شدن به طرز عمل از بسیاری از سازمان لیگ سازمان. با فرض 10 ژوئن روند انتخاب می رود بدون دردسر از آن دیوانه نیست به گمان است که این سال های کوتاه پیش نویس — با سنگین تکیه بر فن آوری و اطلاعات — می تواند در خدمت به عنوان یک نقطه اوج.

ممکن است این هفته پیش نویس دروازه ای برای طلوع استعداد های جدید به MLB سازمان بود که فشار نهایی برای بیس بال و تصمیم سازان به jettison ذهنی و نامحسوس تجزیه و تحلیل به نفع سرد و سخت داده و ریاضیات ؟

زمانی که بکند در طول یک مصاحبه تلفنی اخیر با کانزاس سیتی استار Lonnie گلدبرگ سلطنتی' معاون مدیر کل برای کار سراغ اعتراف کرد که در حالی که او را درک نیاز به تغییرات به خصوص در این سال او است "عصبی" است که این بازی را حرکت قاطعانه در این جهت است.

"من داده و من درک می کنم آن است که یک بخشی از آن و من فکر می کنم آن است که بخش مهمی از آن" گلدبرگ گفت. "فکر می کنم که آن را پایان همه تمام شود و از این جهت است که ما باید به, من فکر می کنم این افتضاح برای بازی شخصا.

"که فقط من و چگونه من احساس می کنم چرا که در اینجا چیزی است: در حال حاضر وجود دارد هیچ چیز بر روی یک کامپیوتر است که می تواند به من بگویید آرایش از یک بازیکن است که می تواند به من بگویید که این رقابت از یک بازیکن خواهد و می خواهید-و این نوع از هم تیمی او است. اگر شما لازم نیست که افرادی که زندگی می کنند و آن را درک و درجه آن را و می دانم چه آرایش خوب' است که در مقابل بد 'آرایش' — من فکر می کنم شما نیاز به آن همه است. من نمی دانم چرا شما نمی خواهید به آن همه است."

گلدبرگ که صرف 13 سال با Royals و گذشته 10 نظارت خود را تازه سراغ آمد تا به عنوان یک منطقه دیده بانی و سراغ سرپرست.

او اذعان دارد که نه تجزیه و تحلیل آماری و نه انسان سراغ چیست اما اصرار دارد هر دو نیاز به یک صندلی در پشت میز وقتی که می آید زمان برای ارزیابی یک بازیکن است.

"وقتی شما کسی که عاشق بیس بال رشد می کند تا در آن معتقد است در همه جنبه های آن را همه شما می خواهید انجام دهید این است مطمئن شوید که شما نگه داشتن آن را به عنوان خوب به عنوان آن بود به طوری که نسل بعدی است که یک فرصت را به بازی در آن مربی آن طلایه دار آن بود بخشی از آن را — که در آن رشد و آن را همچنان به بهتر" گلدبرگ گفت. "من باور نمی کنم که (صرفا با تکیه بر اطلاعات) در حال رفتن به بازی بهتر است."

در حالی که نوشتن کتاب "Astroball: راه های جدید را به نفع خود از آن همه" در سال 2018, Sports Illustrated خبرنگار بن ریتر صرف زمان قابل توجهی در داخل دیوار و اتاق ملاقات از Houston Astros' مقابل دفتر تحت GM جف Luhnow که به بیس بال از دنیای کسب و کار.

Astros صاحب جیم جرثقیل اخراج Luhnow سابق tech کارآفرین این فصل پس از ثبت نام الکترونیکی-سرقت رسوایی اما آستروس تیم Luhnow ساخته شده است برنده یک جهان سری دیگری رفت و پیشرفته به یک ALCS در سه سال گذشته است.

ریتر توضیح داد که چگونه Sig Mejdal سابق ناسا مهندس سخت تن به تن Luhnow که "استفاده از تکنیک های آماری" می تواند دو باشگاه موفقیت در کار پیش نویس — ایده این است که با استفاده از داده های از بازیکنان فعلی می تواند کمک به پیش بینی تازه بازیکنان موفقیت در آینده است.

Mejdal شد یکی از Luhnow بالا lieutenants و رفت با یکی دیگر از سابق Astros اجرایی مایک الیاس به بیش از Baltimore Orioles' عملیات بیس بال.

افزایش داده است و قطعا تمدید بیس کار گرفتهاند.

محبوب دبیرستان, ویترین, حوادث آباد توسط MLB پیشاهنگی در حال حاضر از ویژگی های آخرین اندازه گیری های تحلیلی داده ها از طریق با سرعت بالا, دوربین Trackman, PITCHf/x و انفجار سنسور حرکت. بسیاری از کالج های بالا برنامه با استفاده از همان نوع از منابع خود ballparks.

در کتاب جدید خود تحت عنوان "ارزش آینده نبرد در بیس بال روح و چگونه تیم را پیدا خواهد کرد بعدی سوپراستار" نویسندگان اریک Longenhagen از Fangraphs.com و Kiley McDaniel از ESPN توصیف چگونه برخی باشگاه ها از جمله Astros آرام با Milwaukee Brewers and Cleveland Indians "توانمند سازی" داده های خود را بر اساس پیش نویس مدل به درایو تصمیم گیری در هزینه سراغ گزارش.

McDaniel کار کرده است در بیس بال عملیات بخش از آتلانتا بریوز, پیتسبورگ دزدان دریایی آرام و نیویورک یانکیز در نقش های مختلف از جمله به عنوان طلایه دار و صلیب-جستجوگر.

این فصل توله شیکاگو استخدام جدید سر معاون رئیس جمهور سراغ در دن Kantrovitz. او از اوکلند دو و میدانی که در آن وظایف خود را به عنوان دستیار GM شامل اجرای تجزیه و تحلیل آماری روش برای ارزیابی آماتور و همچنین نمایندگی رایگان.

"این نوع از فقط یک هنر تلاش برای مناسب وزن همه تکه های مختلف از داده ها است که شما باید در مورد بازیکنان" شیکاگو توله جمهور بیس بال عملیات تئو اپستاین گفت: در طول MLB را GM جلسات. "برخی از خواهد بود ذهنی است. برخی از خواهد بود هدف. برخی را از دیده بانی یک نگاه. برخی از سال ها از اطلاعات هدف است که شما قادر به جمع اوری کردن از یک بازیکن است. این روند تلاش برای مهندسی معکوس این پیش نویس به شکل از چگونه به وزن هر قطعه از اطلاعات و تصمیم گیری درست."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Statcast زاییده افکار ChyronHego — یک شرکت مستقر در ملویل, n. y. که تولید کننده دوربین آرایه — و Trackman که توسعه یک radarlike نرم افزار برای دقت ردیابی بازیکن حرکت نسبی به توپ.

اپستاین می آید از یک پس زمینه است که شامل یک آیوی لیگ آموزش و پرورش و داده محور رویکرد است که به کمک او پیدا کردن موفقیت به عنوان معمار برای سری جهانی-تیم برنده با توله و Boston Red Sox.

اما اپستین نظرات اکو گلدبرگ را در بسیاری از زمینه ها به خصوص در تمایل خود را برای تعادل در ارزیابی کار بازیکنان است.

دکتر دانیل مک های سلطنتی' دستیار جنرال موتورز برای تحقیق و توسعه دارای مدرک دکترا در علوم کامپیوتر و نقش محوری در پیدا کردن تعادل است. برای هشت سال گذشته او شده است صدای تجزیه و تحلیل زمانی که گلدبرگ و کارکنان خود را مورد بحث و بحث بالقوه پیش نویس میدارد.

گلدبرگ باید تصمیم گیری نهایی اما او این کار را با ورودی از پیشاهنگان این تیم پزشکی متخصصان آن علوم رفتاری کارکنان ... و مرد شناخته شده به عنوان "D-Mack."

اگر یک بازیکن چک هر یک از این جعبه است ؟ "Hallelujah" گلدبرگ گفت. بیشتر آنها فقط در تلاش برای بهترین تصمیم گیری آنها می توانید.

در طول زمان گلدبرگ معتقد است که مک متوجه شده او را مشاهده هیچ متفاوت از یک منطقه دیده بانی و یا یک صلیب-جستجوگر در گروه پویا زمانی که بحث تبدیل می شود.

"دانیل مک یک گل میخ" گلدبرگ گفت. "هنوز بسیاری از تحلیلی و بچه ها واقعا دریافت و دیدن بازیکنان و دیدن سه چهار بازی در روز و یا رفتن به سیاره مشتری و صرف زمان با پیشاهنگی. او که. او که به دو دلیل. من فکر می کنم او که چون او می خواست به درک و یادگیری و درک آنچه بچه ها را به صورت روزانه.

"سپس من هم فکر می کنم او می خواست به مطمئن شوید که او درک از یک سراغ دیدگاه 'من به بازی و من دیدم این بچه واقعا انجام اما من تحلیلی داده می گوید من نمی خواهم این بچه بسیار است.' بنابراین او می دانست هر دو طرف از آن است. ما تا به حال خوب بحث با توجه به که و چگونه ما تعادل این دو است؟'"

گلدبرگ گفت که او را دوست دارد به شنیدن یک منطقه ای سرپرست مانند کیت Connolly به او بگویید که او در حال حاضر راه اندازی دریل در هماهنگی با مک. در مراحل اولیه مک تصدی گلدبرگ را به هماهنگ است که مرتب کردن بر اساس چیزی که خود را.

در حالی که خاندان سلطنتی بازیگران شده است به عنوان داشتن یک مدرسه قدیمی در مقابل دفتر به دلیل مشترک ریشه در سنتی سراغ میان بسیاری از مدیران ارشد خود را مور موی مفهوم که KC را ارزیابی و تجزیه و تحلیل قاب به عنوان جداگانه و رقابت اشخاص.

مور رد چنین روایات به عنوان "پیر و خسته" از آنجا که داده ها و فن آوری ابزار به اعتبار یک فرد قضاوت.

"که پیر و خسته بحث چون هر دیده بانی است که من تا کنون شناخته شده است در این بازی با استفاده از فن آوری است که در دسترس است به او چه می شود که یک رادار تفنگ یا ماشین حساب و استفاده از آن اطلاعات در راه های خلاقانه و راه تلاش کرده اند که او را به یک لبه" مور گفت. "ما فقط باید بیشتر از آن در دسترس ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن