شارلوت FC اعلام کرد به عنوان نام جدید MLS تیم

شارلوت, N. C.—شارلوت جدید لیگ برتر فوتبال تیم زیر این ورزش سنتی اروپایی و آمریکای جنوبی سبک داشتن فقط نام شهرس

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

شارلوت, N. C.—شارلوت جدید لیگ برتر فوتبال تیم زیر این ورزش سنتی اروپایی و آمریکای جنوبی سبک داشتن فقط نام شهرستان و هیچ رسمی نام مستعار.

تیم برنامه ریزی برای شروع بازی در سال 2022 خواهد شد شناخته شده به عنوان شارلوت FC.

دیگر ساده FCs در لیگ شامل Cincinnati, دالاس, لس آنجلس و نیویورک و تورنتو هر چند لس آنجلس جادوها فوتبال باشگاه و سینسیناتی و دالاس محل FC قبل و نه بعد از شهرستان.

نشویل که شروع به بازی در این سال شناخته شده است به عنوان نشویل SC. حروف اول پایه فوتبال باشگاه.

نام چهارشنبه اعلام کرد انتخاب شد بیش از گزینه های است که شامل شارلوت ورزشی باشگاه شارلوت لغزنده FC, شارلوت تاون FC, شارلوت پادشاهان FC, شارلوت ثروت FC و کارولینای تاج FC.

این لوگو شامل یک تاج آبی, تاج, نمایندگی شارلوت به عنوان ملکه شهرستان. آبی و سیاه رنگ شبیه به کسانی که از NFL را Panthers.

شارلوت آغاز خواهد شد بازی در سال 2022 در بانک مرکزی امریکا ورزشگاه نیز از NFL را Carolina Panthers را.

مالک تیم دیوید Tepper که همچنین دارای Panthers می گوید: "ما تا به حال برخی از سرگرم کننده با نام تجاری است. باید گفت برای طرفداران " این واقعی است این است که اتفاق می افتد.' COVID یا هیچ COVID ما آماده (بازی). این یک روز هیجان انگیز برای اطمینان حاصل کنید."

این تیم در اصل مجموعه ای از بازی در سال 2021 اما شروع شد نقل مکان کرد و در یک سال با توجه به کوروناویروس. Tepper گفت که به تیم او حتی زمان بیشتری برای آماده برای راه اندازی آن.

در نمونه های نجومی هر MLS تیم نقش 34 فصل به طور منظم مسابقات لیگ — 17 خانه و 17 دور — از مارس تا اکتبر با پلی آف در ماه نوامبر. تیم نیز بازی در ایالات متحده باز جام و باید شانس خود را برای واجد شرایط برای لیگ قهرمانان کونکاکاف.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن