شرقی واشنگتن دو و میدانی چهره کاهش بودجه از "20-30 درصد" به دلیل از دست دادن $2.1 میلیون دلار درآمد - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

شرقی واشنگتن ورزشی بخش طولانی بالید خود را در قرار دادن یک محصول رقابتی با – نسبت به بسیاری از آن آسمان بزرگ ک

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

شرقی واشنگتن ورزشی بخش طولانی بالید خود را در قرار دادن یک محصول رقابتی با – نسبت به بسیاری از آن آسمان بزرگ کنفرانس همسالان – بودجه کم و اجرا از آسیاب امکانات.

از یک سنت غنی فوتبال برنامه سوم-بیشترین برد در مسابقات فوتبال زیربخش از سال 2010 به رشد و دفاع از آسمان بزرگ-قهرمان بسکتبال مردان برنامه به رقابتی زنان, فوتبال و بسکتبال, تیم EWU ساخته شده است که بسیاری از منابع آن است.

زمانی که کاهش بودجه اعمال شده در بخش مدارس مانند EWU – مدارس بدون چند دلار TV قرارداد یا چندین عمیق به جیب بوستر – آنها برش عمیق است.

بودجه ساطور است به زودی انتظار می رود به بزرگ و دردناک هک در چنی.

Coronavirus همه گیر آورده است که کالج دو و میدانی به توقف از اوایل ماه مارس خواهد شد در نتیجه متعاقب ورزشی واحد کاهش به دلیل $2.1 از دست دادن درآمد به گفته مدیر ورزشی لین Hickey.

در اخیر یک "ناهار و یادگیری" مصاحبه جریان در EWU دو و میدانی' Facebook صفحه Hickey گفت: هر ورزشی رو به کاهش "20-30 درصد است."

EWU که در حال حاضر رو به یک $5 میلیون ورزشی وزارت کسری قبل از همه گیر شد و به تازگی ضربه با از دست دادن سرمایه از لغو مسابقات NCAA و چند تن از تابستان آن تیم بودند.

کاهش پیش بینی شده دولت در بودجه اختصاص داده شده و هزینه ها به شدت مرکب این مسئله است.

اگر عقاب' 2020 فصل فوتبال بروید و از درجه اعتبار ساقط بلیط-پرداخت طرفداران با توجه به اجتماعی فاصله حکم آن را در حال حاضر یکی دیگر از مشکلات بودجه.

"تلاش برای شروع فصل و داشتن طرفداران در استادیوم, من نمی دانم ما که" Hickey گفت. "به دلیل از دست دادن درآمد و هزینه برای اجرای این رویداد و این تیم در سفر – من نمی دانم که چگونه ما می تواند زنده ماندن است."

عمده کاهش قریب الوقوع به نظر می رسد در اوایل ماه آوریل زمانی که سر مربی تیم فوتبال هارون بهترین داوطلب برای نگاهی به 10 % حقوق برش در این فصل است. Hickey گفت که او نیز داوطلب برش.

Hickey گفت: در اخیر EWU "ناهار و یادگیری" که ورزشی اداره تصمیم گرفته است برای پر کردن نیست چند باز موقعیت های اداری برای صرفه جویی در هزینه ها و عامل بدون بلیط, مدیر اجتماعی, مدیریت رسانه و معمول آن مقدار از مربیان.

"همه ما در حال رفتن به مجبور به انجام وظایف اضافی," او گفت:. "اگر شما نگاه کنید ما جارو کف و جعبه های بسته بندی ما در حال رفتن به انجام این کار است."

صبر کنید و ببینید

NCAA رئیس جمهور علامت Emmert به تازگی گفت که مدارس است که اجازه نمی دهد دانش آموزان به عقب در پردیس این سقوط نیز نباید دانشجو-ورزشکاران به رقابت بپردازند.

سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا –که شامل آسمان بزرگ اعضای ایالتی ساکرامنتو و Cal Poly – در حال حاضر تصمیم به رفتن آنلاین این سقوط قرار آبشار ورزشی به صورت CSU 23 ورزشی ادارات در سوال.

EWU به تازگی اعلام کرد که آن را ادامه خواهد داد کلاس های آنلاین این سقوط اما با در شخص آزمایشگاه و باز resident سالن هر پیوستن به اجتماعی فاصله گرفته است.

این وضعیت در چنی مایع باقی می ماند.

"اگر 300 نفر سخنرانی, کلاس, که ممکن است یک مورد هر کس می تواند نشستن در" Hickey گفت.

Hickey گفت EWU ورزشی در صبر و انتظار دیدن الگوی

"ما هنوز نمی دانیم که چگونه ما شروع به سقوط ما, ورزش," او گفت:. "مقدار زیادی تعیین خواهد کرد که چگونه (رژیم صهیونیستی. جی Inslee) باز خواهد شد تا گروه بزرگتر کرده است."

آسمان بزرگ, کنفرانس, که شامل مدرسه از هشت ایالت مختلف با بازگشایی فاز رای دادند در اوایل این هفته به هر نهاد تصمیم گیری زمانی که آن را می توانید شروع به ورزش تا زمانی که تصمیم گیرنده با محلی و NCAA ،

با کشورهای مانند آیداهو و مونتانا و یوتا شروع به شل خود محدودیت Hickey معتقد است برنامه های ورزشی در این کشورها می تواند یک مزیت رقابتی است.

"این رفتن به یک نمایشگاه چشم انداز" گفت: Hickey که اضافه مونتانا مدارس ممکن است شروع داوطلبانه شیوه های هفته آینده. "وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از سهام این سال است. اما ما رو به جلو حرکت می کند به عنوان بهترین ما می توانیم."

اما فصل شروع در زمان ؟ خواهد شد بازی از دست?

هر برنامه ریزی سناریو در جدول گفت: با توجه به تصمیم گیری که در میان دولت ها و مدارس در ماه های آینده.

این طیف از گزینه های شامل بازی تنها آسمان بزرگ بازی و در برخی از رویداد کنفرانس اعضای تونم بازی رو برخی از اعضاء اتحادیه دو بار برای پر کردن برنامه.

Hickey همچنین با اشاره لیگ قانون است که اجازه می دهد تا برنامه های به جریمه یک بازی لیگ به دنبال پول-ساخت تضمین بازی. EWU برنامه ریزی شده است را به $750,000 به صورت فلوریدا در یک تضمین بازی در سپتامبر. 5.

"ما می خواهیم به عنوان انعطاف پذیر به عنوان امکان پذیر است" گفت: Hickey که انتظار دارد برنامه های بیشتر بتن در ماه جولای.

چمن جدید در راه

EWU جدید قرمز چمن در حال نصب در Roos زمینه است. Hickey انتظار آن بود کامل پایان ماه ژوئیه.

قدیمی قرمز چمن که کمک به بالا بردن Eagles' مشخصات ملی پس از آن در سال 2010 نصب قطع خواهد شد تا به برس و فروش در یک EWU دو و میدانی حراج در اواخر تابستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب