صدای دیگر: جمعیت در فضا: دهها هزار نفر از ماهواره برنامه ریزی برای مدار

فضایی که مرز نهایی می تواند تبدیل به بسیار شلوغ بسیار به زودی.وجود حدود 2,200 ماهواره در مدار زمین در حال حاضر

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

فضایی که مرز نهایی می تواند تبدیل به بسیار شلوغ بسیار به زودی.

وجود حدود 2,200 ماهواره در مدار زمین در حال حاضر, اما شرکت های مخابراتی در حال راه اندازی ده ها تن از ماهواره جدید به طور منظم به امید ارائه سرعت بالا دسترسی به اینترنت پهن باند به کل سیاره.

فقط چگونه بسیاری از ماهواره ها هستند که ما در مورد صحبت کردن ؟ لندن-بر اساس OneWeb برنامه ریزی برای راه اندازی نزدیک به 400 سال جاری و در نهایت باید 650 در محل. ایلان SpaceX قرار داده 240 به مدار پس از بهار گذشته و می تواند از 1000 بیشتر راه اندازی شده توسط پایان سال است. این شرکت امیدوار به استقرار به عنوان بسیاری به عنوان 42,000 ماهواره برای آن Starlink سیستم اینترنت.

نمی شود از سمت چپ از بازی آمازون قصد دارد خود را برای ایجاد فضایی مبتنی بر سیستم اینترنت, پروژه Kuiper با راه اندازی بیش از 3000 ماهواره.

که بسیاری از ماهواره ها است که می تواند پر کردن آسمان در طول دهه آینده. در حال حاضر خواهد بود زمان برای تشکیل یک سازمان بین المللی تشکیل شده از ماهواره شرکت دانشمندان و نمایندگان دولت — که ارائه برخی از کنترل بیش از که چگونه بسیاری از ماهواره ها در مدار زمین است.

در حالی که ارائه اینترنت جهانی دسترسی خواهد باز کردن درب به حدود 3 میلیارد نفر از مردم که در حال حاضر آفلاین راه اندازی این "megaconstellations" از ماهواره به دانشمندان و فضای مقامات نگران تاثیر بسیاری در حال چرخش دستگاه.

برخی از دانشمندان می ترسند که تعداد مطلق از ماهواره می تواند محو ستاره ها به نقطه که در آن مشاهدات از جهان از طریق زمین تلسکوپ خواهد بود تقریبا غیر ممکن است. آنها همچنین می تواند تحت تاثیر قرار نجوم پژوهش توسط اخلال در فرکانس های رادیویی استفاده می شود برای deep-space مشاهده است.

و وجود نگرانی در مورد مقدار فضا های ناخواسته است که می تواند شناور در اطراف. وجود دارد در حال حاضر میلیون ها قطعه از آشغال — از رها ماهواره ها و یا قطعات فضاپیما در فضا. ازدحام آسمان با هزاران ماهواره جدید را افزایش می دهد خطر بیشتر قطعات در حال سقوط کردن به عنوان به خوبی به عنوان امکان آوار خواهد اعتصاب ماهواره های دیگر. در اواخر دهه 70 دانشمند ناسا دونالد کسلر چهارم یک نظریه — که کسلر اثر — که شناور باقی مانده می تواند ایجاد یک زنجیره ای فاجعه بار از برخورد است که تولید یک میدان از جنس اوراق و شکسته فضایی و مانع سفر به فضا.

اکثر ستاره شناسان شک یک خطر واقعی وجود دارد از کسلر اما کنترل مسیر ماهواره ها و اجتناب از برخورد را بطور قابل توجهی بیشتر هوشیاری. در اوایل سال جاری امکان دو ماهواره برخورد بیش از پیتسبورگ جلب توجه گسترده ای. ناسا گفت که اگر بیش از هزاران ماهواره های قرار داده شده در مدار شنود مانور را افزایش می دهد از "سه روز به هشت ساعت است."

خبر خوب این است که قبل از شرکت های راه اندازی ماهواره های آنها به ارائه برنامه های خود را به کشور مربوطه رگولاتور — کمیسیون ارتباطات فدرال در ایالات متحده آمریکا آنها را مجبور به ارائه یک تجزیه و تحلیل از برخورد با خطرات و پیشنهادات برای گرفتن ماهواره با خیال راحت از مدار. بیشتر می سوزاند تا در جو زمین یک بار خارج شده از مدار.

هنوز هم این احتمال که 50000 تا بیشتر ماهواره می تواند در مدار در یک دهه برخی از خواسته های بین المللی توجه و همکاری است. گام برداشتن در حال حاضر به محدود کردن تاثیر می تواند نگه داشتن آسمان کمی واضح تر برای آینده اکتشاف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن