ماموران فدرال را ترک سیاتل پس از فشار از محلی و واشنگتن مقامات دولت - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

فدرال امنیت به تازگی جزئیات اعزام به منطقه سیاتل است و پس از خارج فشار از محلی و دولتی مقامات رژیم صهیونیستی.

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

فدرال امنیت به تازگی جزئیات اعزام به منطقه سیاتل است و پس از خارج فشار از محلی و دولتی مقامات رژیم صهیونیستی. جی Inslee را اعلام کرد.

تاکتیکی تیم از گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) عوامل پرواز کرده بود به منطقه سیاتل در هفته گذشته به گوشت گاو تا امنیت در ساختمان های فدرال در میان تظاهرات اخیر.

اما پس از اعتراض توسط مقامات از جمله Inslee سیاتل شهردار جنی Durkan و پادشاه شهرستان اجرایی داو کنستانتین — چه کسی گفت که فدرال نشان می دهد از زور می تواند فن درگیری شبیه به آن اتفاق می افتد شبانه در پرتلند — نیروهای ترک منطقه سیاتل است.

Durkan را دریافت اطلاع از خروج در یک ایمیل سهشنبه از جان هیل وزارت امنیت داخلی (DHS) معاون وزیر.

"من را تایید کرده اند با [CBP] که پرسنل خود را مرخص و چپ سیاتل" هیل نوشت: در یک ایمیل به مقامات شهرستان که ارائه شد به سیاتل تایمز با Durkan ،

در حالی که محلی و دولت دموکراتیک منتخب مقامات اعالن در مورد خروج آمریکا وکیل برایان موران عنوان اهمیت, در بیانیه ای.

"همانطور که من روز شنبه یک تعداد انگشت شماری از مأموران اجرای قانون احضار شدند به سیاتل برای حفاظت از ساختمان های فدرال," مورن گفت. "[پلیس سیاتل] رئیس بهترین که می دانم تو را دیدم هیچ فدرال مأموران اجرای قانون برخورد با معترضان در طول تمام این هرج و مرج است. او را دیدم هیچ کدام چون ماموران که احضار شدند به سیاتل بودند دقیقا همان جایی که گفتم آنها خواهد بود: حفاظت از ساختمان های فدرال و توابع در آن ساختمان است."

اندازه دقیق و محل تیم امنیتی هرگز نشان داد.

کنستانتین گفت: در یک صدای جیر جیر در هفته گذشته که فدرال هواپیما در حال فرود در زمینه بوئینگ و "بیش از ده پرسنل" تا به حال به دور محور به مکانی نامعلوم.

DHS بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

خروج آمد و حتی به عنوان دادستان کل ایالات متحده ویلیام Barr به نظر می رسد قبل از کنگره برای دفاع از تهاجمی فدرال سرکوب تظاهرکنندگان.

در شهادت به کمیته قضایی مجلس سه شنبه بار گفت: "خشونت تظاهر کنندگان و آنارشیست ها ربوده اند تظاهرات مشروع" در شهرهای بزرگ در برابر افغانستان از مردم را برانگیخته و با کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس.

سیاتل تظاهرات اخیر را شامل اسپاسم خرابکاری و آتش سوزی و صدمات به تظاهرکنندگان و پلیس اما نه برجسته قابل مشاهده است نشان می دهد از زور و انفجار از گاز اشک آور توسط ماموران فدرال شبیه به درگیری با تظاهرکنندگان در دادگاه فدرال در پورتلند.

Durkan, Inslee و محلی دیگر انتخاب رهبران و ابراز نگرانی در مورد به کارگیری آنها رخ داده است گفت: بدون مشاوره و یا رضایت و آنها را مورد ستایش قرار داد خروج در هماهنگ اظهارات روز سه شنبه.

"این رفع بسیج عمومی به معنی واشنگتن دیگر لازم نیست به نگرانی در مورد کاخ سفید را هدف تحریک تقابل و تضعیف صلح آمیز تظاهرات" Inslee گفت. "کسانی که اعتراض مسالمت آمیز مطرح کرده اند به آگاهی از نیاز فوری برای عدالت نژادی و من هیچ شکی ندارم که ادامه خواهد داد به استفاده از صدای خود را به تماس به عمل است."

Durkan گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای هدف قرار دادن شهرهای رهبری دموکرات بود "سرد" بود و "افزایش خشونت در پورتلند و سیاتل و شهرهای دیگر در سراسر کشور بود که آنچه رئیس جمهور در نظر گرفته شده."

هفته گذشته Durkan گفت که او تا به حال احساس گمراه وزیر امنیت داخلی چاد گرگ که او گفت: به او گفته بود که آژانس تا به حال هیچ برنامه ای برای ارسال ماموران فدرال به سیاتل.

کنستانتین گفت: "آشکار سویفت خروج از مغلوب ساختن پیشی جستن ناخوانده و غیر ضروری نیروهای فدرال خوش آمدید به نوبه خود از وقایع."

معلوم بود که در آن CBP تاکتیکی تیم به رهبری بود بعدی. مورن گفت: واحد "مورد نیاز در جای دیگر" و نه ارائه جزئیات. او گفت: ماموران فدرال که به طور معمول محافظت از ادارات فدرال در سیاتل منطقه باقی می ماند در وظیفه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب