نامه: هیئت مدیره مدرسه نتواند یک فرصت برای ساختن جامعه و ورود

در پاسخ به St. Paul, مدرسه, مدیره, رای بیشتر SROs در دبیرستان, من تحسین جان Brodrick تنها رای به نگه داشتن ما

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

در پاسخ به St. Paul, مدرسه, مدیره, رای بیشتر SROs در دبیرستان, من تحسین جان Brodrick تنها رای به نگه داشتن ما پلیس در مدارس است. پیشگامان مطبوعات اعلام کرد که دانش آموزان و والدین ترس از مدرسه و نه با قدردانی از حضور پلیس در مدارس. با توجه به حقایق دیگر که در این مقاله بسیاری از بسیاری دیگر رسمیت شناختن منافع از جمله افسران ما در جامعه مدرسه است.

هر یک از ما خود ما شرایط و تجارب که فرم نظرات ما و کسانی که نظرات می توانید با توجه به فرصت مناسب و شانس. داشتن ما پلیس در مدارس ارائه می دهد یک غول تجربه مثبت از طریق ایجاد روابط (که آن را برای سال ها). این فرصت شده است دور گرفته شده است.

شهر سنت پل عالی نیروی پلیس. ماموریت St. Paul مدارس عمومی این است که "الهام بخش دانش آموزان به تفکر انتقادی دنبال رویاهای خود و تغییر جهان است." شاید ترکیب این بیانیه ماموریت و اجازه می دهد تا دانش آموزان برای رسیدن به می دانم که "دیگر" طرف چگونه پلیس می تواند کمک کند به جای می ترسید و شاید پلیس می یاد "دیگر" از طرف دانش آموزان و درک زندگی خود را بیش از حد ؟

نمی خواهد یک موسسه آموزشی ارتقای وضعیت آموزش نحوه ساخت جامعه و ورود به جای تصمیم به جداسازی یک عنصر بسیار مهم که در جامعه ما پلیس ؟

مریم Bejblik, St. Paul
نویسنده بازنشسته SPPS معلم

روابط

من تدریس در شهرستان درونی برای 40 سال 25 در St. Paul سیستم مدرسه و عاشق کار کردن با دانش آموزان است. در روز سه شنبه هیئت مدیره مدرسه تصمیم به خلاص شدن از شر مدرسه افسران پلیس. من با هر دو مردان و زنان افسران و آنها فوق العاده مدل نقش برای دانش آموزان است. حدس من این است که 95 درصد از دانش آموزان دوست داشت و احترام این افسران.

افسر به من گفت که شب کار در خیابان ها ساخته شده آسان تر به دلیل ارتباط آنها با تاسیس این دانش آموزان است. در حال حاضر این احترام متقابل خواهد بود از دست داد.

همچنین چگونه است که هیئت مدیره مدرسه رفتن برای پاسخ به زمانی که پدر و مادر شکایت که پسر یا دختر خود بود حمله و هیچ وجود دارد به مداخله ؟

ما از دست همه عقل ؟

John Heller, نورث سنت پل

امتیاز من

من یک زن سفید امتیاز. من کار به جایی که امروز هستم? بله من در دبیرستان به عنوان یک carhop و داروخانه چشمه پیشخدمت و خودم را از طریق کالج. اما فقط با سفید من تا به حال افتخار.

خانواده من چهار بار به عنوان بزرگ خانواده بزرگ شد. ما هرگز نگران رد شدن در هر محله است. ما فقط به فروش خانه و نقل مکان کرد.

پدر من تغییر شغل چند بار اما با سهولت نسبی به عنوان او سفید بود و آن را به عهده گرفت او خواهد بود یک کارگر خوب است.

همانطور که همه ما بزرگ شده هیچ یک از ما حتی چند خواهر و برادر بازیگوش بودند و تا کنون به طور تصادفی متوقف شده توسط پلیس برای بازجویی.

ما به ندرت به یک رستوران رفت اما زمانی که ما آیا ما هرگز در نظر گرفته نمی شود ما را استقبال و یا نشسته است.

هر چند ما با دریافت کمک های مالی برای خانواده ما مراقبت از دندان, هیچ یک از ما انتقاد برای استفاده از سیستم.

ما نمی باید به فکر می کنم در مورد اینکه آیا یا نه یک دکتر می خواهید کسب و کار ما. ما فرض می شود وجود ندارد مشکل است.

این چیزی است که امتیاز سفید است: توانایی برای رفتن در مورد زندگی با چند موانع.

بسیاری از ما حتی نمی دانند چگونه متفاوت زندگی است که برای افراد از رنگ چون ما هرگز آن را تجربه کرده. بنابراین اجازه دهید همه را یک گام به عقب و از یکدیگر یاد بگیرند بنابراین ما درست می تواند بسیاری از بی عدالتی در جهان ما برای افراد از رنگ. آن است تا ما را به درک و ایجاد تغییرات.

جودیت اوکیف Lester, St. Paul

نمی تواند می کرد با بی عدالتی بی عدالتی بیشتر

برده داری به پایان رسید و در ایالات متحده در سال 1863. شما می دانید که چرا آن را به پایان رسید ؟ رئیس جمهور لینکلن و اتحادیه لغو برده داری و مبارزه وحشتناک جنگ به انجام این کار. ضمنا لینکلن یک جمهوری خواه بود. برخی از 400,000 اتحادیه سربازان کشته در جنگ داخلی. مقایسه تعداد کسانی که به جنگ اخیر ما مبارزه کرده اند و آن را به ذهن ترا درهم میشکنند برای دیدن چگونه وحشتناک آن بود.

اجازه دهید بحث در مورد پرداخت غرامت. اگر ما می رویم به در نظر گرفتن چنین چیزی نوادگان تمام اتحادیه سربازان جان باخته در جنگ داخلی قطعا باید حق به چیزی. 400,000 اتحادیه سربازان پس از درگذشت برده می تواند آزاد شود و این اتحادیه حفظ شود.

من در روستایی میانه با شش خواهر و برادر و پدر و مادر است. بیشتر پول مادر من تا به حال به دست آورده در یک سال تمام از زندگی او بود $6,000. من می خواهم یک جفت جدید از شلوار جین هر یک از کریسمس همراه با یک اسباب بازی و یا یک بازی. ما خاک فقیر به حداقل می گویند اما ما آن را نمی دانند چرا که سیاستمداران و رسانه ها تا به حال چیز بهتر از به طور مداوم به ما یادآوری می کنند چقدر فقیر ما بودند. ما زندگی کردن از دست من فراز از لباس و کفش به اسباب بازی ها و حتی مواد غذایی گاهی اوقات. ما را به تمیز کردن دوچرخه های قدیمی از محلی تخلیه و با استفاده از قطعات به رفع ما دوچرخه های قدیمی. بسیاری از همسایگان ما بودند خیلی بهتر از ما بودند اما من به عنوان یک بچه چون من تا به حال (مسیحی) که تنظیم یک مثال خوب برای ما است. او سخت کار می کرد و دعا زیادی است.

رشد پلیس بود به احترام می ترسید که شما اشتباه بود و تحت درمان با حسن نیت ارائه میدهد در تمام زمانها. حتی امروز بسیاری از پلیس ها خوب رفو مردم است. بسیاری از آنها را در معرض خطر زندگی خود را برای نجات شما و بسیاری از اند. جنایتکاران قدردانی شد و به خصوص احترام به هر دلیلی. چیزهای بد اغلب اتفاق می افتد به کسانی که به انجام کارهای بد. امروز یک مرد سیاه و سفید است که 700 برابر بیشتر احتمال دارد به کشته شدن یکی دیگر از مرد سیاه و سفید از یک پلیس. ضمنا افرادی که بیرون رفتن و غارت و سوزاندن و نابود کردن اموال خوب نیستند. من اهمیتی نمی دهند چه نام آنها بروید. شما نمی توانید می کرد با بی عدالتی بی عدالتی بیشتر.

شده است وجود دارد هرگز یک کشور حتی به ما که خیلی آزادی و فرصت وجود داشته برای بسیاری از برای مدت طولانی.

توماس Wulf, جدید, Richmond, Wis.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن