تصمیم گیری در MN کنگره آثار هنری را ماه; وظیفه نیروهای تشکیل خواهد شد به دنبال در مکان ورودی

Minnesotans می توانید انتظار برای شنیدن از یک هیأت دولت در سال آینده چه خواهد شد از بناهای تاریخی و آثار هنری

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

Minnesotans می توانید انتظار برای شنیدن از یک هیأت دولت در سال آینده چه خواهد شد از بناهای تاریخی و آثار هنری در دولت غیرقانونی — از جمله مجسمه کریستف کلمب پاره کردن معترضان در ماه گذشته — به تصویر می کشد شخصیت های تاریخی که مرتکب نژادپرستانه عمل می کند.

در آن روز شنبه در نشست دولت و کنگره منطقه ای معماری و برنامه ریزی (CAAPB) رای دادند به اتفاق آرا به ایجاد دو وظیفه نیروهای, که یکی از آنها توسعه یک فرایند رسمی برای ارزیابی و حذف به طور بالقوه مشکل ساز تصاویر در چامسکی و دیگر به حوزه عمومی, ورودی از Minnesotans در چگونه آنها در مورد احساس های مختلف هنری در این زمینه.

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان که ریاست هیئت مدیره گفت: پنج شنبه که به عنوان آن می ایستد وجود دارد "گسترده شکاف" بین عمومی و هیئت مدیره وقتی که می آید به بررسی اینکه آیا یادبود آثار باید اضافه شود, تغییر و یا حذف به طور کامل.

"عمومی سزاوار قوی و شفاف و در دسترس روند برای اظهار نظر در این هیئت مدیره تصمیم گیری در مورد هر گونه تغییر احتمالی به کنگره اساس" فلاناگان گفت: در طول مجازی جلسه هیئت مدیره. "به خانه ملت و غیرقانونی وجود داشته باشد برای مردم مینه سوتا است. آن است که خانه خود را."

این ادعا دولت مدیره وظیفه نگهداری و حفظ کنگره و زمینه آن راه اندازی شده بود به ویژه در ماه گذشته پس از معترضان پاره کردن کلمبوس مجسمه در کنگره چمن. قبل از آن فلاناگان شوخی که به سختی هر کسی می دانست که هیئت مدیره وجود داشته است.

ماه گذشته CAAPB جلسه spiraled به یک بحث بیش از محاسن پاره کردن کلمبوس مجسمه با برخی از اعضای این استدلال که Minnesotans باید نیست و نابود کردن اموال عمومی و مجسمه و امثال آن به جای آن باید به تعبیر با توضیحات کاملتر از بخش های تیره تر از تاریخ خود را. دیگران در هیئت مدیره گفت که یک مجسمه از کلمبوس نباید در وهله اول به عنوان آن را ایجاد یک فضای خصمانه بر این اساس برای بومی Minnesotans.

این CAAPB دارای قدرت برای اضافه کردن تغییر و یا حذف یادبود آثار چامسکی و سهام اقتدار با مینه سوتا تاریخی جامعه در آثار هنری داخل کنگره. هدف از این دو کار جدید نیروهای این است که برای ایجاد یک روش استاندارد با ورودی برای تصمیم گیری در مورد آینده یادبود در کنگره و یا در آن زمینه.

قرار ملاقات را به هر دو وظیفه نیروهای آن خواهد بود تا به دفتر والی را پر خواهد بود به مدت دو سال در مدت اجازه می دهد تا برای برخی از "کوسن" فلاناگان گفت. اما هدف این است که برای قرار دادن تا بخش بزرگی از کار خود را در عرض شش تا هشت ماه.

نیروهای وظیفه خود نمی خواهد هر گونه قدرت تصمیم گیری بر سرنوشت هر بناهای تاریخی; آنها تنها ایجاد فرآیندهای تغییر و یا حذف و حوزه عمومی, ورودی بود. در حالت ایده آل فلاناگان گفت: نیروهای وظیفه کامل خواهد شد که در عرض شش تا هشت ماه و ارائه یافته های خود را به CAAPB که خواهد شد و سپس با استفاده از آن گزارش و نظرات عمومی به تصمیم نهایی خود را.

"بیش از حد اغلب, (...) من فکر می کنم ما را در تصمیم گیری در این ساختمان بدون اینکه قادر به واقعا شنیدن از مردم که بیشتر نهفته" فلاناگان گفت: در یک تماس را فشار دهید پس از جلسه روز پنجشنبه. "هدف ما این است که مطمئن شوید که مردم در سراسر ایالت مینه سوتا, حتی اگر آنها هرگز به کنگره قبل واقعا می تواند احساس می کنید که زمانی که آنها در این دیوار و بر روی چمن از کنگره که از آنها دیده و شنیده و ارزشمند است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن