سو Lani مدسن: بیایید اجازه نمی دهد در تصمیم گیری های شخصی در مورد ماسک-پوشیدن تبدیل به تفرقه - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

به ماسک و یا به ماسک این سوال است. برخی از مطالعات پزشکی حمایت از استراتژی دیگران نتیجه آن را نمی خواهد کمک بس

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

به ماسک و یا به ماسک این سوال است.

برخی از مطالعات پزشکی حمایت از استراتژی دیگران نتیجه آن را نمی خواهد کمک بسیار. وکلا بدون شک استدلال می کنند که قانون اساسی از یک ایالت به ترتیب برای ساکنان به سایش پوشش صورت در عمومی و کسب و کار نیاز به ماسک.

آنچه مسلم است این است ویروسی افزایش در جامعه نفاق.

قصد رژیم صهیونیستی است. Inslee را "ماسک" و منظور این است که کاهش جامعه گسترش سارس CoV-2 coronavirus. از دوشنبه هر کسی در واشنگتن بیش از سن 5 مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک در مکان و یا در معرض خطر بزه استناد. استثنا وجود دارد برای کسانی که با مسائل مربوط به سلامت و برای افراد ناشنوا و کم شنوا در حالی که برقراری ارتباط است.

کمی وجود دارد و خطر ابتلا به استناد. اجرای ماسک قوانین و مقررات نیست یک اولویت بالا برای سازمان های اجرای قانون در حال حاضر تحت فشار برای مقابله با مسائل سیستمیک و جرم و جنایت مشترک. به عنوان Spokane County Sheriff Ozzie Knezovich قرار داده و آن را در یک Facebook پست در روز سه شنبه "من فکر می کنم ما باید همه چیز مهم تر برای کار بر روی. شاید (Inslee) باید تمرکز بر مسلح تصاحب 9 سیاتل شهر بلوک."

غیرقابل اجرا و unenforced قوانین و بدتر از هیچ قوانین در همه. زمانی که این قوانین هستند ساخته شده توسط قوه مقننه اما با اجرایی نظم آمریکایی از واکنش شورش است. هیچ اعلامیه بدون نمایندگی.

با وجود لفاظی های خارج از فرماندار نشان می دهد که کسانی که نمی پوشیدن ماسک خودخواه هستند هیچ کس امید برای مردم به مریض و می میرند. اما امید هر کس را با خوشحالی در حالی که همکاری impugning انگیزه کسانی که نیاز به قانع کننده است تن-ناشنوا است.

توسل به "علم" را به عنوان اگر آن را یک چیز اوراکل کمک نمی کند متقاعد کردن هر کسی است. انتخاب کنید و موقعیت خود را در ماسک پوشیدن و وجود دارد یک مطالعه علمی به آن را به بالا.

A randomized trial از مراقبت های بهداشتی کارگران منتشر شده توسط موسسه ملی بهداشت در سال 2015 در مقایسه با پارچه ماسک یکبار مصرف ماسک های جراحی و یافت "نفوذ پارچه ماسک توسط ذرات تقریبا 97% و پزشکی ماسک 44 درصد."

یک 2018 NIOSH علوم وبلاگ در سایت CDC گزارش پیدا کردن "به طور متوسط تنها 1 ٪ از زمان که یک فولاد ماسک قرار گرفت ... منجر به سطوح کافی از حفاظت. این تعجب آور نیست که شل-اتصالات facemasks و بداهه دستگاه های طراحی شده برای مهر و موم محکم به صورت و در نتیجه نمی تواند جلوگیری از ذرات در هوا از دور زدن فیلتر و کشیده به دستگاه تنفسی در هنگام تنفس عادی."

یک مارس سال 2020 متا مطالعه – بررسی مطالعات موجود و همچنین منتشر شده توسط NIH – گزارش "سریع سیستماتیک بررسی اثربخشی ماسک صورت و ماسک." به این نتیجه رسیدند حداقل برخی از سود از پوشیدن پارچه facemasks.

بنابراین پارچه ماسک ها بهتر است یا ماسک به حس کاذب امنیت و یا ماسک کاهش ویروسی پخش شده است. همه باید یک عنصر از حقیقت است. ماسک را نصب یا به درستی آن را شکاف بزرگ در طرف ؟ قرار دادن و خارج کردن یک ماسک مناسب برای جلوگیری از آلودگی است و نه بصری بنابراین کاربران می دانیم آنچه که آنها انجام می دهند ؟ ماسک را شسته بعد از هر استفاده کنید ؟ می تواند به شما به یاد داشته باشید به absentmindedly تا رسیدن و یدک کش هنگامی که بینی خود را خارش?

در حالی که با پوشیدن یک ماسک پارچه ممکن است مفید باشد به حدی در کاهش ویروس گسترش پوشیدن N95 ماسک با بازدم دریچه خواهد شد. آن را نمی کند فیلتر هوا بازدم. هر کسی که با پوشیدن ماسک در مکان است نه محافظت از شما آنها حفاظت از خود است. آنها ممکن است نیاز باشد که حفاظت و اگر آنها ایمنی بدن به خطر بیافتد.

اصلا فرض کنیم آنها فقط خودخواه بودن. تنها واکسن در برابر صحنه های زشت عمومی بشود و قلدری بیش ماسک-پوشیدن یا نه با پوشیدن این است که به فرض بهترین.

برای کسانی که نمی خواهید به پوشیدن ماسک به هر دلیل توان پذیرش از کسانی که نمی. با پوشیدن یک ماسک است نه نشانه ضعف. فرض کنیم خوب دلیل در بخشی خود را و اجازه دهید آن را برو.

به یاد داشته باشید وجود دارد شرایط بهداشتی است که آن را ناسالم برای پوشیدن یک ماسک و همچنین شرایط بهداشتی ساخت آن ضروری به پوشیدن ماسک. فرض کنیم دلیل خوبی بر روی بخشی از یک ماسک-پوشنده لباس و یا کسانی که با پوشیدن ماسک و بدون خواستار اثبات تشخیص است. اجازه دهید آن را برو.

و بله افرادی هستند که حاضر به پوشیدن ماسک به دلایل شخصی دیگر نسبت به سلامت اما آسیب انجام شود تا جامعه با "ماسک شرمندگی" خواهد شد بدتر و طولانی مدت از تاثیر بالقوه هر کسی بدون علائم بودن maskless. اجازه دهید آن را برو.

این زمان خوبی برای تمرین پر از گریس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب