جان کاس: چیزی رشد می کند در شهرهای بزرگ اجرا شده توسط دموکرات ها: یک حس قریب از بی قانونی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ارسال فدرال اجرای قانون به شهرهای بزرگ اجرا شده توسط دموکراتیک شهر

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است ارسال فدرال اجرای قانون به شهرهای بزرگ اجرا شده توسط دموکراتیک شهرداران که در آن قتل و باند تیراندازی خارج از کنترل هستند و که در آن یک بار مناطق مرکز شهر پر جنب و جوش در راه خود را به تبدیل شدن به شهر ارواح.

و به طور طبیعی دموکراتیک شهرداران حمایت جو بایدن در دفاعی ناراحت است که رئیس جمهور ممکن است به نفع خود استفاده سیاسی حتی به عنوان شهرداران دشمنی خود را با ادارات پلیس به خشونت افزایش می یابد در شهرهای خود به عنوان کودکان به ضرب گلوله کشته.

اما این دموکراتیک شهرستانها نیز که در جناح چپ جورج سوروس میلیاردر صرف میلیون ها دلار برای کمک به انتخاب لیبرال عدالت اجتماعی رزمندگان به عنوان دادستان. او بازسازی سیستم قضایی در شهری امریکا, پرواز تحت رادار.

این سوروس بودجه دادستان و نه شهرداران هستند که به کمک انتشار خشونت در کم و یا هیچ پیوند.

در شیکاگو, فیلادلفیا, سان فرانسیسکو, سنت لوئیس و در جای دیگر آن است که شهرداران که چهره خود را در شهرها و نه دادستان.

و شهرداران به درستی گرما را به عنوان خشونت خوشه.

چگونه مردم در انتخابات از سیاست در میان کسانی که داستان شمارش کشته و زخمی?

سیاستمداران صحبت به زبان خود. مالیات دهندگان را نگه ندارد, اخبار کنفرانس ها. اما آنها را با پاهای خود رای. و آنها را ترک.

شهرداران بازی را به پایگاه خود را محکوم تهمت علنی برای فدرال نفس بیش از حد و حتی خود را به عنوان ضعف ادارات پلیس خوش آمدید به کمک آنها می توانید دریافت کنید.

هرج و مرج در واقع یک نردبان.

اگر تهمت واقعا می خواهد برای کمک به شهرهای, او ممکن است بخش خصوصی تماس شهرداران و از آنها بخواهید در مورد دادستان حمایت سوروس.

این دادستان در میان معدود سیاستمداران در امریکا که تحویل داده اند در وعده های خود. آنها وعده داده شده خود را خالی زندان از طریق عدالت اجتماعی جنگجو سیاست "decarceration." آنها همچنین کمک به تکرار خشونت جنایتکاران کمی و یا بدون پیوند زمانی که دستگیر شد.

و در بسیاری از خشونت شهرستانها دادستان تحویل داده اند در وعده های خود را به نگه داشتن خشونت در زندان اما به آنها اجازه دهید.

در دموکراتیک شیکاگو مثلا سوروس دادستان است Cook County, وکیل دولت کیم Foxx. در سال 2020 مبارزات انتخاباتی او گزارش دریافت حداقل 2 میلیون دلار از یک سوروس حمایت سیاسی کمیته اقدام.

فوکس ندارد ستارگان حقوقی شهرت. دفتر او در دست بررسی است و چگونه آن را به کار گرفته است که Jussie Smollett شکست. اما او می خواهم به صعود نردبان و تبدیل به یک سناتور ایالات متحده.

او را به حمایت از طبخ شهرستان دموکراتیک رئیس Toni Preckwinkle رئیس Cook County هیئت مدیره. و کوک کانتی قاضی تیم ایوانز در Preckwinkle عدالت اجتماعی جنگجو تیم بیش از حد.

فاکس اعلام کرد سال پیش او را به شدت تحت پیگرد قانونی قرار shoplifters. این قبل موجی از دزدی از مغازه باندهای خشونت برخورد بوتیک در شمال میشیگان خیابان طولانی قبل از غارت و ناآرامی های رشد خارج از جورج فلوید تظاهرات.

و لری Lightfoot گرما طول می کشد. او باید تصمیم بگیرد که آیا به تماس فوکس کردن خودش و یا فقط نگه داشتن مصرف گرما است.

فوکس قرار دادن یک یادداشت در تاریخ 30 ژوئن تقویت او wokeness اطلاع رسانی سالن شهر شیکاگو و پلیس که او را نمی خواهد تحت تعقیب قرار دادن "معترضان مسالمت آمیز."

در این ساعت پس از فلوید تظاهرات در اینجا بسیاری از دستگیر شدند به اتهام رفتار آشوبگرانه و نقض مقررات. این ابزار مورد استفاده توسط شهرداران به منظور وادار در شهرستانها.

اما فوکس نیست آن را ببیند. او طرف با بیدار شد.

اخیر شیکاگو تریبیون تحقیقات نشان داده است که از 162 مجرم دستگیر و به اتهام جنایات قبل از فلوید تظاهرات — و که bailed توسط لیبرال عدالت اجتماعی گروه های جنگجو — بیش از 1 در 5 متهم شدند با جرائم جدید.

دیگر سوروس حمایت دادستان در شهرهای دیگر بازی های مشابه بازی.

آنها نمی خواهد خشم پایگاه خود را زمانی که آنها انتشار خشونت مجرم دوباره به محله های فقیر به ارتکاب دیگر اعمال خشونت آمیز بر مردم فقیر. این چپ است که پایگاه خود را. این چیزی است که آنها می خواهند چه سوروس برای پرداخت می شود.

در دموکراتیک شهرستانها در سراسر امریکا تیراندازی افزایش, قتل, نرخ افزایش می یابد و باندهای خیابانی هستند جسارت. در ضمن عصبانی سفید بیدار جهان را سیاه و سفید زندگی می کند ماده متحدان در ادامه به حمله عمومی بناهای تاریخی به فرهنگ غربی. و پلیس.

این همه منجر به صحنه های چنین به عنوان یکی از در شیکاگو روز دیگر با پلیس در تلاش برای محافظت از مجسمه کریستف کلمب در گرانت پارک ضعف های زیادی angry mob. ده ها تن در این جمعیت انجام چتر سیاه به پنهان کردن هویت خود را به عنوان آنها ریخته موارد از بطری آب یخ زده بر روی زمین است. و اوباش انداخت و آنها را مانند آجر در سر از افسران.

پلیسی در سراسر کشور مشهور ضد تهمت تفسیر شد تا حدودی اندازه گیری در مورد ماموران فدرال در آینده به شیکاگو. و روز دیگر او خشم در او چه نامیده می شوند یک "حمله هماهنگ" در پولیس در کلمبوس مجسمه.

حداقل 49 افسر پلیس مجروح شدند و 18 مورد نیاز بیمارستان پس از درمان خشم در کلمبوس, مجسمه, که در آن کسانی که منجمد بطری همراه با سنگ و آتش بازی پرتاب کردند آنها را.

گمان می کنم این است که جایی که من قرار است به اتخاذ newspeak و مشخص ضرب وشتم به عنوان "عمدتا تظاهرات صلح آمیز است." اما هیچ.

اگر شما یک دموکرات, شما ممکن است نگران باشید که تهمت را به نمره امتیاز سیاسی با فرستادن ماموران فدرال به خشونت شهرستانها.

اگر شما یک جمهوری خواه و یا مستقل با police scanner برنامه بر روی تلفن همراه خود را در حال انتظار برای شما اسلحه گرم صاحبان مجوز در ایمیل شما ممکن است می گویند آن را در مورد زمان.

و اگر شما به دام افتاده در یکی از خشونت شهری محله شما امید که فرزندان خود را کشته نمی شود به عنوان آنها نشستن در خود ایوان جلو.

شما می توانید ببینید که چیزی در حال رشد است در شهرهای بزرگ:

یک حس قریب از بی قانونی است.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن