Canadiens مرکز حداکثر Domi می تواند در نهایت به ضرب گلوله در پلی آف در گسترش فرمت

حداکثر Domi آرزوی استیلای تا در پلی آف.اگر NHL گسترش آن پس از فصل فرمت کامل به 2019-20 فصل Canadiens مرکز ممکن

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

حداکثر Domi آرزوی استیلای تا در پلی آف.

اگر NHL گسترش آن پس از فصل فرمت کامل به 2019-20 فصل Canadiens مرکز ممکن است که شانس زودتر از انتظار می رود.

مونترال شنبه, 12th در کنفرانس شرق و به مقصد بود در خارج به دنبال در سوم بهار و چهارمین بار در پنج سال — زمانی که COVID-19 pandemic مجبور لیگ به فشار مکث مارس 12.

در دو ماه پس از آن سورئال روز مقدار زیادی از حالات اند شایعه شده است و مورد بحث به عنوان فرصت اگر NHL در نهایت می شود چراغ سبز از عمومی و مقامات دولتی به رزومه با آخرین بودن 20 یا 24-تیم حذفی مسابقات است.

20-باشگاه فرمت نمی شامل Canadiens اما آنها فقط می خواهم دزدکی حرکت کردن در زیر گزینه دوم. مونترال شد 24th, در رده بندی کلی با یک عابر پیاده 31-31-9 ضبط و 24 درصد در نقاط زمانی که فصل متوقف شد.

Domi نمی خواهم به بحث در مورد hypotheticals در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در این هفته اما او گرسنه برای پست-فصل هاکی.

"آه انسان, این رویای من برای بازی در پلی آف. این همه رویا" گفت: Domi جانباز 375 بازی NHL. "این بسیار دشوار است برای به دست آوردن وجود دارد.

"من می توانم صحبت می کنند و به آنچه در آن است. من تجربه نکرده است."

پیش نویس 12th کلی توسط Phoenix Coyotes در سال 2013 Domi آخرین پست فصل تفرج آمد در بهار 2015 با Ontario لیگ هاکی لندن شوالیه.

او نزدیک به پلی آف در سه NHL مبارزات در صحرا قبل از گرفتن معامله به Canadiens برای الکس Galchenyuk در ژوئن 2018. مونترال به پایان رسید با عذاب آور 96 امتیاز در فصل گذشته اما حتی اگر که نیست به اندازه کافی برای تضمین شرق دوم wild-کارت اسکله.

25 ساله شده است بخش از لحظات بزرگ — او با بازی در سه مستقیم یادبود فنجان با لندن و عضو کانادا طلا-مدال برنده 2015 جهان تیم سوم — و تماشا پدرش سابق تورنتو افرا برگها مرد سخت کراوات Domi, نبرد در به یاد ماندنی پس از فصل درگیری.

در حال حاضر او می خواهد خود را به نوبه خود.

"همه افزایش بازی خود را به یک سطح کاملا دیگر," Max Domi گفت: سنگ زنی برای جام استنلی. "آن شب و بعد از یک 82-بازی به طور منظم فصل برنامه.

"این جنگ مطلق در خارج وجود دارد."

و این سبک باید درست در Domi را wheelhouse.

ماهر به اندازه کافی به پخش و توزیع جن پنج-پا-10, 192 پوند به جلو نیست ترس به پرتاب وزن خود را در اطراف سطل زباله صحبت مخالفان و یا رفتن به مناطق کثیف یخ — تمام نشانه های حذفی جنگ است.

اگر NHL دارای یک پست از فصل مسابقات در تابستان امسال و Canadiens گنجانده شده است, آن می تواند یک شانس برای Domi که مجموعه خود را برای تبدیل شدن به یک محدود رایگان agent پس از تکمیل نهایی فصل از دو سال $6.3 میلیون متحده قرارداد خود را نشان می دهد مقدار زمانی که تراشه.

"ما اعتقاد داریم در هر یک از دیگر" Domi گفت: از یک تیم است که می تواند backstopped توسط یک استراحت Carey قیمت در هدف. "ما می دانیم که ما می توانیم برنده بازی هاکی. هر کس که در برابر هر جا که من مطمئن هستم که ما آماده خواهید بود به بازی."

یک جناح های Canadiens تبدیل شده Domi به یک مرکز با نتایج مختلط پشت شماره 1 گزینه فیلیپ Danault. Domi ثبت نام 28 اهداف و 72 امتیاز در 2018-19 اما تا به حال فقط 17 اهداف و 44 امتیاز از طریق 71 بازی قبل از این فصل متوقف شد.

"من بسیار هنوز هم لذت بردن از بازی مرکز," او گفت:. "این چیزی است که من هرگز فکر نمی کردم من لذت می برد انجام می دهند تا آنجا که من انجام دهد. من یک وینگر برای من تمام نرم افزار حرفه ای منجر به این. سپس تلاش مرکز گفتم اوه عجب این است که کل بازی متفاوت است.' من واقعا از آن لذت بردم."

Domi که'se شده خود جدا و آموزش در تورنتو در طول رمان coronavirus oubtreak کرد در faceoffs با مربیان و هم تیمی های کهنه — او ضربه خود را به طور متوسط تا چهار امتیاز به 48.9 درصد در این فصل — اما نیز بوده است نقل مکان کرد به بال در زمان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"کاملا متفاوت موقعیت شما رو به وفق دهند و آن را طول می کشد زمان" Domi گفت: از بازی در پهلو. "هنگامی که شما در حال پریدن به جلو و عقب شما از دست دادن که شیار. اگر شما می خواهید به بازی بال و شما می خواهید به ماندن وجود دارد و بهتر بدیهی است که به استاد که هنر شما رو به انجام بسیاری از تکرار."

اما هر جا او خطوط گرفتن یک شات در نشان دادن اجناس خود را در پلی آف عشق و نفرت.

"من قطعا خواهد بود" Domi گفت. "من بسیار هیجان زده هستم که در مورد هر زمان که فرصت می آید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب