دیو نیکولز: راه طولانی برای رفتن قبل از ورزش دبیرستان بازگشت - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

روز دوشنبه در واشنگتن میان مدارس فعالیت انجمن صادر دستورالعمل برای دولت high school sports برای بازگشت به بازی

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

روز دوشنبه در واشنگتن میان مدارس فعالیت انجمن صادر دستورالعمل برای دولت high school sports برای بازگشت به بازی این سقوط. آن است که بسیار به خوبی نیت و لازم است مجموعه ای از اسناد و مدارک اما نمی – نه نمی توانید جواب این سوال را هر کس می خواهد به دانستن است.

هنگامی که آن را امن برای کودکان و نوجوانان ما را به بازی دوباره ؟

این WIAA دستورالعمل ها پس از مدل فدراسیون ملی دولتی دبیرستان انجمنهای' 16-صفحه دستورالعمل بسته صادر شده است و آنها به دنبال رژیم صهیونیستی است. Inlsee چهار فاز طرح بازگشایی دولت حتی اگر تست مثبت در حال رسیدن به سطح رکورد در ایالات متحده است که باید برداشته همه گیر محدودیت.

هر ورزش اختصاص داده بود یک عامل خطر بالا در حد متوسط و یا پایین – با پارامترهای مختلف برای بازگشت در هماهنگی با فاز هر منطقه/شهرستان است.

اگر شما یک پدر و مادر (و یا مربی و یا مدیر) جایی که شما رسم خط در تعادل بین اجازه بچه های خود را و بازی در برابر نگه داشتن آنها را امن است ؟

"کم خطر" ورزش می تواند بازگشت تحت مرحله 3. بدیهی است که این پارامترها هستند راحت تر و کم خطر ورزشی مانند صلیب کشور یا فردی شنا, حوادث که در آن احتمال تماس با دیگر شرکت کنندگان کم است و هیچ تبادل توپ بین بازیکنان است.

متوسط خطر ورزشی (فوتبال و والیبال) می تواند بازگشت در فاز 4. این WIAA دستورالعمل نمی توصیف زمانی که در معرض خطر ورزشی – فوتبال رقابتی و تشویق و رقص/مته – می تواند بازگشت به بازی هر چند تغییر شیوه ممکن است شروع تحت مرحله 3. اصلاح به معنی تمرین فوتبال در گروه پنج به 10 بازیکن با هیچ تماس و یا به اشتراک گذاشته شده فوتبال.

Spokane در حال حاضر تحت فاز 2 اما با موارد افزایش دوباره در اینجا و در سراسر کشور یک حرکت به فاز 3 شده است به تعویق افتاد. فاز 4 به نظر می رسد دور رویا در این نقطه است.

فوتبال باز می شود تا نه تنها می تواند اما در کل مورد از کرم ها. درآمد تولید شده از این ورزش در اصل وجوه مقدار از بودجه ورزشی ترین بخش در دولت است. چگونه ورزش های دیگر تامین می شود اگر این فصل فوتبال از بین برود و یا نمی توانید اجازه می دهد تا طرفداران برای شرکت ؟

ما نمی دانیم.

دستورالعمل اجازه می دهد برای سه بسیار مهم هشدارهای در تمام این:

  • آن است که "به احتمال زیاد" تمام مدارس/شهرستان ها/مناطق را به دو و میدانی در همان زمان;

  • وجود دارد خواهد شد "به احتمال زیاد" بود تنوع در چه ورزشی و فعالیت های مجاز به بازی می شود و برگزار شد;

  • و در نهایت اگر هیچ مدرسه وجود ندارد ،

این همه boils پایین به برخی از کودکان و نوجوانان در دولت مجاز به بازی در برخی از ورزش در حالی که دیگران باید باقی می ماند در حاشیه – اگر آنها می توانید شروع کنید و در همه که باقی می ماند بزرگترین "اگر" در اینجا و در سراسر کشور است.

من نمی توانم تصور کنید که چگونه کودکان و نوجوانان در برخورد با تمام این. من مطمئن هستم که آن را سخت را برای آنها (و مقدار زیادی از بزرگسالان بیش از حد) به درک که چرا این محدودیت در محل هستند. و از آن خواهد شد حتی سخت تر از زمانی که/اگر بعضی از ورزش ها مجاز به حرکت رو به جلو در حالی که دیگران نمی.

تست رژيم تجمع جمعی و پاسخ به تست مثبت هستند همه در حال حاضر "تحت بررسی" که بدان معنی است که آنها هنوز نمی دانند چه کاری انجام دهید اگر/وقتی که یک بچه مریض می شود.

هنوز هم جوانان, ورزش, کالج ها و جوانب مثبت در حال تلاش به عقب بر گردیم در آن حتی به عنوان موارد مثبت صعود.

آنها در حال بازی American Legion-سطح بیس بال به طور مستقل در واشنگتن و آیداهو حتی اگر سازمان ملی نیست و تحریم آن. بازی از سر گرفته است و در سافتبال زمینه ها و در ورزشگاه با ظاهرا کوچک-گروه تمرینات بسکتبال و والیبال. و این همه احتمالا زیر جهت پدر و مادر مسئول و مربیان پس دولت و شهرداری ها و دستورالعمل ها و مقررات.

اما من با حضور یک زن و شوهر از این رویدادهای ورزشی در این منطقه است و من تنها بالغ, اجازه دهید به تنهایی رقیب اجتماعی رعایت فاصله و یا با پوشیدن ماسک.

در سراسر کشور در هر کجا که ورزشکاران را جمع آوری کرده اند برای شروع دوباره آموزش – کالج یا جوانب مثبت آزمایش منجر شده تنها برای تعطیل کردن برنامه ها و امکانات دوباره.

کارشناسان معتقدند بهترین راه برای جلوگیری از گسترش انزوا است و ما در حال رها کردن آن. ورزش به عنوان بخش بزرگی از جمعیت ما تصمیم گرفته اند که تست مثبت بود سر در گم آن را "سرعت کامل پیش رو است."

به عنوان کسی که گفت در توییتر روز دیگر ما را نمی بیند موج دوم در زمستان اگر اول هنوز تمام نشده.

هر کس می خواهد به ورزش برای بازگشت. ما نیاز به حواس پرتی و سرگرمی و رفاقت بیشتر از همیشه.

این WIAA هر کس بهترین مورد علاقه در قلب با دستورالعمل های خود را, اما به نظر می رسد زودرس به طور جدی به فکر بازگشت به تحریم های ورزشی در دولت است.

در این نقطه, آن همه افکار واهی و پوچ.

من فکر می کنم WIAA در حال انجام بهترین خود را به ارائه دستورالعمل بدون اینکه خاص که به عنوان ورزش می تواند و یا نمی توانید بازی در پاییز و زمانی که آنها ممکن است شروع. پاسخ کوتاه این است: آنها نمی دانند. هیچ کس می کند. مقدار زیادی می تواند (و احتمالا) تغییر بین در حال حاضر و اواسط ماه اوت زمانی که سقوط تمرین قرار است برای شروع.

همه ما می تواند امید بهبود شرایط به نقطه اجازه می دهد فرزندان ما به شرکت بدون به خطر انداختن سلامت خود را در روند.

آن را خوب به امید دارند اما ما نمی توانیم رها دلیل به خاطر رقابت است. در این وضعیت آن را به امن برای بازی – بدون سوال پرسید.

دیو نیکولز را می توان در رسید (509) 828-9311 و یا در daven@spokesman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن