در باغ: اشکالات با مزایای - Sat, 04 Jul 2020 PST

هنگامی که شما یک باغ گیاه شما ممکن است متوجه است که اشکالات بخشی از معامله است. من می دانم که بسیاری از مردمی

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

هنگامی که شما یک باغ گیاه شما ممکن است متوجه است که اشکالات بخشی از معامله است. من می دانم که بسیاری از مردمی آرزو این بود که چنین نیست اما هر دو خوب و بد لازم برای متعادل محیط زیست است.

نمونه هایی از حشرات مفید هستند ladybugs سبز lacewings زمین سوسک و عنکبوت. بله حتی عنکبوت. من به آرامی راه رفتن را از طریق باغ سبزی ما هر روز به دیدن آن اشکالات در خارج و در مورد. اگر من به رسمیت نمی شناسد, یک, من یک چند تا عکس و پژوهشی آن است. بیشتر هم شده است بی ضرر و یا آنها را شکار شته ها و دیگر آفات, بنابراین من آنها را به تنهایی ترک.

صحبت از شته ها آنها نیست افتضاح در این سال ؟ من نسبت به جمعیت خود رونق به ما زمستان نسبتا ملایم و مرطوب بهار. آنها شده اند مشکل روی محصولات سبزی اما به نظر می رسد با بهره گیری از رز من کمی بیش از حد.

آن را به چالش کشیدن برای مقابله با شته ها و حشرات دیگر ارگانیک, اما من متعهد به رفتن این مسیر برای هر مانع که خود را ارائه.

یکی از محاکمه و درست روش برای شته است به استفاده از یک شلنگ به آنها اسپری کردن گیاهان. تحقیقات نشان داده است که آنها نمی خواهد به صعود به بالا. یکی دیگر از گزینه است برای له کردن آنها.

تنها سبزیجات که شته ها به طور سنتی به زحمت در باغ من هستند کلم خانواده محصولات مانند کلم بروکلی و کلم, گل کلم, کلم پیچ, کلم قمری و rutabagas. از آنجا که هیچ کدام از این محصولات نیاز به گرده افشانی من جای hoops و شناور ردیف پوشش بیش از آنها را به عنوان به زودی به عنوان من گیاه دانه یا نهال. پوشش تبدیل به یک مانع فیزیکی نگه می دارد که کسانی که نفرت انگیز حشرات کوچک و دور.

راب نیز آزار دهنده در این فصل است. این شبانه مخلوقات هستند و از لحاظ فنی نرم تنان. مورد علاقه خود را گیاهان کاهو و اسفناج و چغندر برگ چغندر سوئیس و کلم خانواده محصولات. وجود دارد دو راه ساده برای کنترل آنها است.

اول شامل آبپاش های آلی مثل حلزون حرکت کردن طعمه در خاک در نزدیکی گیاهان آنها را آزار. آلی طعمه حاوی آهن فسفات و یک بیت از سبوس برای جلب راب به خوردن. به عنوان به زودی به عنوان آنها مصرف برخی از آنها متوقف کردن تغذیه و سرگردان کردن به مرگ است. همیشه آلی را انتخاب کنید بیش از nonorganic طعمه دلیل دوم شامل نمی باشد که سمی برای سگ ها و گربه ها. آبجو تله دیگر روش ساده برای کنترل راب. شروع با خالی تن ماهی یا غذای گربه می تواند. حفر یک سوراخ کوچک و می توانید تا لب است و حتی با سطح خاک. پور یک اینچ یا بیشتر از آبجو را می توانید. راب در حال جذب به بوی مخمر آمده برای یک جرعه سقوط و غرق.

کلم کرم ها معمولا دیده می شود در باغ سبزی. آنها کرم از کلم سفید پروانه. به عنوان شما ممکن است حدس می زنم از نام خود آنها را دوست دارم به جویدن اعضای خانواده کلم است. کرم سبز رنگ پریده و آنها جویدن سوراخ در گیاهان برگ. پس از من گیاه هر عضو از خانواده کلم در بهار من بلافاصله پوشش تخت با hoops و یا شناور ردیف پوشش یا حجاب لباس عروس توری (طل). این مانع کلم پروانه ها از تخم گذاری بر روی برگ.

اگر شما نمی استفاده از یک ردیف پوشش و شما با دیدن این کرم سبز, شما باید دو گزینه. شما می توانید دست آنها را انتخاب کردن برگ و له کردن هر تخم مرغ شما نقطه. دوم, شما می توانید اسپری شاخ و برگ گیاهان با Bt (Bacillus thuringiensis انواع kurstaki). این محصول به طور گسترده ای در دسترس در مراکز باغ و شامل یک خاک باکتری است که اهداف کاترپیلار مرحله از حشرات. پس از خوردن آن کرم های دستگاه گوارش تعطیل و آنها می میرند. اسپری تنها اگر شما کرم – و نه فقط در مورد شما ممکن است آنها را دریافت کنید – و جلوگیری از پاشش در نزدیکی شکوفه گیاهان است.

در سال گذشته earwigs شد افتضاح مشکل در همه باغ. متوجه نمی شدم هر گونه مسائل با آنها تا کنون در این سال است. Earwigs به طور کلی شبانه و پنهان در تاریک و مرطوب مناطق در طول روز. آنها به جویدن زیادی سوراخ در برگ و جذب میوه های نرم مانند زردآلو و هلو و آلو. با وجود این تجاوزات, آن مهم است به درک earwigs نیز در نظر گرفته مفید از آنها به خوردن شته ها و کنه ها و حشرات و تخم مرغ است.

اگر آنها باعث آسیب قابل توجهی به گیاهان و سبزیجات مجموعه ای از تله برای آنها. درست مانند آبجو تله سینک ظرف در زمین است. خالی ماست یا spreadable کره ظروف با درب بهترین کار برای این است. برش سوراخ به درب است که به اندازه کافی بزرگ برای earwigs را از طریق رفتن. پر کردن ظرف با یک اینچ یا دو تا از روغن گیاهی و یک چلپ چلوپ از سس سویا; جایگزین درب. در سال گذشته بسیاری از باغبان ها به من گفت این مخلوط کرده پدیداری هست.

به عنوان شما می توانید ببینید وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های آلی برای برخورد با آسیب رساندن به حشرات.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. نگاهی به تور مجازی از باغ سبزی در این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/susansinthegarden.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن