خرید رمان انگلیسی اورجینال

محتوا  پنهان  1 خرید رمان انگلیسی اورجینال : افزایش سطح زبان انگلیسی 2 نحوه خرید رمان ان

توسط NASERINEWS در 25 آذر 1399

خرید رمان انگلیسی اورجینال : افزایش سطح زبان انگلیسی

این روزها به دلیل افزایش ارتباطات مردم با دیگر کشورها و افزایش مهاجرت و مسافرت‌های خارج از کشور، دانستن زبان انگلیسی لازم و ضروری است. یکی از روش‌های افزایش سطح زبان انگلیسی خواندن کتاب‌های داستان و یا رمان‌هایی با زبان انگلیسی است. در واقع کتاب‌های رمان زبان انگلیسی به دلیل جذابیت و داستان محور بودنش باعث می‌شوند تا تمایل شما به خواندن زبان بالا رفته و در نتیجه از این طریق سطح زبان انگلیسی و مکالمات خود را بالا ببرید. این کتاب‌ها هم به صورت چاپی و هم به صورت الکترونیکی موجود هستند. سایت‌های معتبر بسیار زیادی هستند که رمان‌های مختلف با زبان انگلیسی را به فروش می‌رسانند. اما رمان‌های انگلیسی زبانی نیز وجود دارند که نسخه‌های اورجینال آن‌ها در سایت‌های ایرانی یافت نمی‌شود.
خرید رمان انگلیسی اورجینال
خرید رمان انگلیسی اورجینال
برای خرید رمان انگلیسی اورجینال می‌توانید به سایت‌های معتبری مراجعه کنید که برخی از آنها در داخل ایران نیستند اما نسخه‌های الکترونیکی این رمان‌ها را در سراسر جهان به فروش می‌رسانند. خرید رمان انگلیسی اورجینال از سایت‌های خارجی توسط ایرانیان کمی با مشکل رو به رو است. برای خرید این نسخه‌ها باید حتما از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید که آن هم نیازمند یک حساب ارزی است. خرید کتاب از آمازون همواره برای ایرانیان با چالش همراه بوده است. سایت ایبوک رالی این مشکل را حل کرده و با ارائه نسخه‌های الکترونیکی اورجینال رمان‌های انگلیسی را با قیمتی بسیار پایین‌تر از سایت مرجع در اختیار شما قرار داده است.

نحوه خرید رمان انگلیسی اورجینال از ایبوک رالی

ایبوک رالی با خریداری نسخه‌های موجود در سایت آمازون و دیگر سایت‌های معتبر، آن‌ها را در آرشیوی در سایت خود نگهداری می‌کند. این نسخه‌های الکترونیک در دسترس شماست و با طی کردن تنها چند مرحله می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید.

۱٫ خرید رمان انگلیسی اورجینال به روش مستقیم:

از آنجاییکه بسیاری از کتاب‌ها در سایت ایبوک رالی از قبل موجود است، شما می‌توانید به صورت مستقیم رمان انگلیسی اورجینال مورد نظرتان را دریافت کنید. برای این کار کافی است پس از ورود به صفحه اصلی سایت دانلود کتاب ایبوک رالی (به آدرس https://ebookrally.ir ) تنها با وارد کردن نام رمان مورد نظر و یا نام نویسنده در قسمت مربوطه آن را جست و جو کنید. سپس با پرداخت هزینه تعیین شده نسخه اورجینال را با همان کیفیت موجود در سایت اصلی خریداری نمایید.
خرید رمان انگلیسی اورجینال به روش مستقیم
خرید رمان انگلیسی اورجینال به روش مستقیم

۲٫ سفارش خرید رمان انگلیسی اورجینالی که در سایت موجود نیست:

این روش مربوط به کتاب‌هایی است که در سایت موجود نیستند. برای دریافت این کتاب‌ها باید در بخش سفارش کتاب، نام آن و یا حتی برای اطمینان بیشتر لینک مربوط به کتاب را در بخش مربوط به سفارش کتاب وارد کنید. گروه ایبوک رالی کتاب شما را پیدا کرده، قیمت آن را تخمین زده و به شما اعلام می‌کنند. تنها زمانی می‌توانید کتاب را دانلود کنید که هزینه تعیین شده توسط ایبوک رالی را پرداخت کرده باشید. دقت داشته باشید که برای ثبت سفارش هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.
سفارش خرید رمان انگلیسی اورجینالی که در سایت موجود نیست
سفارش خرید رمان انگلیسی اورجینالی که در سایت موجود نیست
چرا ایبوک رالی؟ اگر برای خرید رمان انگلیسی اورجینال به سایت‌های خارجی مراجعه کرده باشید، با قیمت‌هایی که به دلار به شما ارائه می‌شود، احتمالا از خرید خود پشیمان خواهید شد. ایبوک رالی این کتاب‌ها را تا ۸۰ درصد پایین‌تر از قیمت اصلی در اختیار شما قرار می‌دهد. فرض کنید یک کتاب با تبدیل دلار به تومان قیمتی برابر با ۴۰۰ هزار تومان دارد، شما می‌توانید این کتاب را از سایت ایبوک رالی با قیمت تنها ۱۵ هزار تومان دریافت کنید. دومین نکته دریافت بن خرید است. زمانیکه شما سفارش خود را به صورت مستقیم و از کتاب‌های موجود در سایت انتخاب کنید، یک بن خرید ۲۰ درصدی برای خرید بعدیتان تا یک ماه دریافت خواهید کرد. کتاب‌های موجود در ایبوک رالی با همان کیفیتی که در سایت مرجع و یا لینک ارسالی شما وجود دارد، خریداری و به شما ارائه می‌شود. کتاب الکترونیکی خریداری شده از سایت های خارجی معمولا قفل دیجیتال دارند. ایبوک رالی با حذف این قفل، فایل اورجینال کتاب را بدون محدودیت زمانی برای مطالعه در اختیار شما قرار می دهد. خرید کتاب زبان اصلی و دانلود کتاب از آمازون و خرید کتاب رمان انگلیسی و دانلود کتاب رمان از دیگر خدمات ایبوک رالی است. لینک منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن