لامپ کم مصرف را نشان می دهد آن را به خود را بدترین دشمن آن را به عنوان کلاه می رود-در-دست به فدرال

این مردمی یک دشوار است.من معتقدم که وجود دارد این است که نقش دولت به بازی در این غیر معمول ترین زمان برای کمک

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

این مردمی یک دشوار است.

من معتقدم که وجود دارد این است که نقش دولت به بازی در این غیر معمول ترین زمان برای کمک به کسب و کار برای زنده ماندن کسب و کار که وجود تهدید است نه با هر چیزی که آنها انجام داده ایم اشتباه است اما با این بیماری همه گیر است که ravaging جهان با هیچ پایانی در چشم.

و هر زمان که آن را نشانی از پایان یا حداقل آباته به اندازه کافی است که ما می توانید شروع به فکر کردن در مورد زندگی تا حدودی عادی هستی همه چیز در حال رفتن به بسیار متفاوت است به طوری عجیب و غریب بنابراین بر خلاف هر چیزی که ما تجربه کرده ایم که آن را ممکن است سال برای چیزهایی که احساس می کنید درست است.

دولت های روز – در تمامی سطوح – انجام داده اند آنچه من فکر می کنم یک کار خوب ارائه کمک به کسب و کارهای بزرگ و کوچک افراد و شرکت ها که من فکر می کنم به عنوان یکی از نقش اصلی خود را. کمک کانادایی است که آنچه آنها وجود دارد.

مطمئن شوید که وجود دارد نقاط مشکل و نه همه چیز را آنها انجام شده است کامل شده است و در برخی موارد آنها را به سادگی ساخت جبران اشتباهات در قضاوت و تصمیم گیری های بد را قبل از همه گیر.

اما من فکر می کنم سطح خود را از پشتیبانی مالی خوب بوده و لازم است و استقبال از آنها گرفته ایم مسئولیت هدایت کانادایی از طریق این زمان. آن بوده است چشمگیر در بسیاری از سطوح.

بنابراین من بسیار علاقه مند در چگونه فدرال خواهد رسیدگی به درخواست از لامپ کم مصرف به صورت نقدی بسیار مورد نیاز به دلیل آن است که چنین منحصر به فرد از "کسب و کار" است که در واقع نه کاملا متنوع شرکت های زیر یک چتر.

من آماده بود به نشان می دهد که دولت به آن نگاه جدی و با توجه به آن مشروع در نظر گرفتن. وجود دارد بدون شک در لیگ برتر در حال شکل گرفتن و ضربه مالی است که ممکن است کشنده باشد و در این مورد صرفا به دلیل شرایطی که بسیاری از دیگران خود را در پیدا کردن. و اگر پول برای برخی شاید باید پول برای دیگران.

اما این لامپ کم مصرف طرح توجیهی – یک ارائه شده توسط کمیسر سفت Ambrosie – می آید که تا نیمه پخته بنابراین سرند با سوراخ و مبهم است که آن را غیر ممکن است برای تجمع در پشت آن در آن زمان تجسم.

چگونه در جهان لیگ نمی آمد با جزئیات بیشتر مانند که پول دریافت, چگونه آن را قطره پایین به کارمندان و بازیکنان و ضعیف-جبران behind-the-scenes کارکنان فراتر از من است. وجود دارد هیچ پیشنهاد چه عمیق تر به جیب صاحبان حق رای خواهد شانه سهم خود را از مسئولیت چیزی جز مبهم ایده از آنچه آنها ممکن است قادر به انجام به بازپرداخت پول و یا حداقل ارائه چیزی در بازگشت برای آنچه در آن است یک کمک مالی به شدت مورد نیاز آن را به عنوان است.

آن را شرم آور عملکرد لیگ رهبری است. مبهم پر از چاله با هیچ حتی ابتدایی ترین سوال هر کسی می تواند انتظار می رود.

گردشگری.

که غم و از آن به خوبی می تواند هزینه آنها موجودیت خود را که می تواند وحشتناک, غیر ضروری, ضربه به واقعا یاد کانادا میباشد.

من تحت پوشش لامپ کم مصرف به طور منظم فصل بازی در هر شهرستان در لیگ در طول سال و انجام خاکستری فنجان در تورنتو, Hamilton, اتاوا, Winnipeg و کلگری.

من می دانم که چقدر مهم است که در آن شهرهای کوچکتر, چگونه لیگ galvanizes مردم آنها را سرگرم. آن است که در تار و پود بسیاری از کسانی که جوامع آن را به ایشان و داشتن چیزی است که "شما" در یک زمینه ورزشی می تواند مهم و حیاتی است.

من می دانم آن را سخت داده که در آن زندگی می کنیم و چه لامپ کم مصرف است که به تورنتو که در آن مطلق چاره اندیشی موقت در بهترین حالت به بسیاری شده است و به طرز وحشیانه ای اجرا برای سال ها و سال ها و سال ها. که قطعا عوامل به احساسات در این گردن از جنگل اما خوشبختانه من تصور مردم که باید تصمیم نهایی را در این تصویر گسترده تر.

مانند بسیاری از صنایع دیگر که نیاز به کمک در حال حاضر و دولت است که آن را برای درخواست کمک از لامپ کم مصرف ساخته شده است سهم عادلانه خود را از اشتباهات و می یابد خود را در این وخیم مصنوعی لطف خود را به آتش کشیدند.

اما این فاجعه همه گیر و ویران کردن آن است wreaking است یک بار در طول عمر و فوق العاده اقدامات لازم برای نجات چه می توان نجات داد.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

به همین دلیل من فکر کردم لامپ کم مصرف سزاوار به حداقل شنیده می شود اما شرم بر من برای فکر کردن به آن نمی شوت خود را در پا است که دقیقا آنچه در آن بود.

-

این آینده در 19 سال سالگرد خود را در حال حاضر معروف پس از فصل بیهوده گویی و بیهوده گویی رسوب با یک سوال از من رفیق اواخر سال یاد فیلادلفیا writer Phil Jasner – ساخته شده من خنده با صدای بلند.

-

در اینجا معامله مردمی.

من فکر می کنم من در مورد دو سوال در کیسه مراسلات پستی برای روز یکشنبه و شما می دانید که فقط mot رفتن به آن را کاهش دهد.

باید چند چیز در ذهن خود را که شما می خواهم به unburden خود را و تنها راه برای انجام این کار است که با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و از آنچه شما می خواهید به درخواست.

جلو بروید و آن را در حال حاضر.

-

جدی چه نوع از کم زندگی بدون زندگی cretin شما باید برای هک کسی رسانه های اجتماعی تغذیه و فوران نفرت پیام?

واقعا ؟

-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن