شاون Vestal: ما در مقابل آنها می شود ما هیچ جا در حال حاضر - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

ما در حال حاضر شده است و بارها گفته است که یکشنبه شب هرج و مرج در اسپوکن – طوفان پس از آرامش به خرابکاری و روی

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

ما در حال حاضر شده است و بارها گفته است که یکشنبه شب هرج و مرج در اسپوکن – طوفان پس از آرامش به خرابکاری و رویارویی با گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی – بود نه ما.

ما نیست. نه که ما که هستیم. شهردار نادین وودوارد و یک بند از رهبران جامعه در یک کنفرانس مطبوعاتی به تقویت آن نقطه دوشنبه ایستاده قبل از سوار نایک فروشگاه برای رساندن این پیام است.

ما نیست.

Out-of-towners. خارج از آشوبگران. تحریک.

آنها.

من این تمایل است. من نوشت: چیزی مشابه در توییتر گفت که پنجره smashers را نشان نمی, آنچه این شهرستان را پنج شنبه زمانی که هزاران نفر از مردم بسیج مسالمت آمیز و عاشقانه در اعتراض به کشتار جورج فلوید و زشت تاریخچه آن را نشان دهنده. من فکر می کنم که درست است که بسیاری از ما از ما هستند و نه به نمایندگی از مردم بودند که به هر دلیل خراب برای مبارزه با خارش, برای از بین بردن, تلاش برای بدست آوردن پلیس به افتاد.

اما این بدان معنا نیست که هیچ یک از ما – هیچ کسی است که بخشی از این شهر و منطقه – درگیر بود که افتضاح. این به آن معنا نیست که ما می تواند معاف احتمال این که چه اتفاقی افتاده است یکشنبه شب بود که حداقل در بخشی از ما را بیش از حد انجام شده توسط مردم با هرج و مرج انداز با نهفته گمراه خشم با انگیزه های نهان که بازگشت به خانه های خود را حق در اینجا در اسپوکن در شرق واشنگتن در شمال آیداهو در کنتون.

اگر ما وانمود می کنیم که هیچ کدام از آنها از ما چشم پوشی از این واقعیت است که این شب و شب از ضرب وشتم در سراسر کشور در حال نشان دادن: این خشونت آمیز و تفرقه ما است. آن رشد می کند و از کشور ما را ساخته اند و در این بخش ما کاشته اند.

من مطمئن هستم که برخی از کسانی که پنجره-smashers ندارد اسپوکن آدرس.

من هم می خواهم شرط بندی شما هر چیزی را که برخی از آنها – شاید حتی بسیاری از آنها را انجام دهد.

برخی از آنها به ما. روح است که انگیزه آنها خشم که سوار آنها غیر خودی " خشم تلاش برای پاره کردن – که در اینجا بیش از حد در میان ما.

ما را یک اشتباه جدی اگر ما فکر می کنیم نیست. ما به اشتباه زمانی که ما سعی می کنیم به "دیگر" دور مشکل است. این همه که متفاوت از اشتباه ما را در زمانی که ما فرض کنیم – به عنوان برخی از ما در اینجا که ما زندگی می کنند در خارج از مشکلات مسابقه در امریکا است.

حقیقت در مورد یکشنبه شب این است که هیچ کس نه پلیس و نه خود رای دوستان در Facebook می داند که با این قطعیت که مسئول آن عمل می کند. آن هرج و مرج بود. این غارتگران نمی پوشند نام مدالها. افرادی که نادیده گرفته calls برای پراکنده را نشان نمی دهد شناسه خود را. در میان اشک با گاز کشته صدها نفر از جمله چندین روزنامه نگاران انجام شغل خود و دیگران اعتراض و یا مشاهده – شما نمی تواند از راه دور شروع به انجام چنین مرتب سازی.

یکی از آنها است. یکی از ما. یکی از آنها است. یکی از ما.

نوچ.

شده است وجود دارد بیش از حد اعتماد به نفس نشان داده شده توسط آن رسم این خطوط است. بیش از حد اعتماد به نفس در, اعلام کرد که ما و است که آنها از کجا مشکلات آمد. وجود دارد چیزی است که اشتباه در اصرار که این تنها antifa, به عنوان برخی از رهبران که ظاهرا متوجه نیست که آنچه قابل مشاهده بود و واضح است قبل از این رویداد آغاز شده و حتی: حضور شبه نظامیان و افتخار پسر, انواع مسلح.

این گروه در حال حاضر ذکر شده بیشتر و بیشتر در سراسر کشور به عنوان محرکین تلاش برای سوخت بخش و تحت الشعاع قرار دادن جنبش اعتراضی. و این مردم – رادیکال راست در هر سایه دوست دارید – قطعا ما.

من دیدم حداقل دو بچه در داستان هاوایی-پیراهن-و-نظامی - مازاد-صحنه و لباس است که به شما می گوید که آنها مشتاق برای آینده جنگ – به اصطلاح boogaloo در argot از ادم سفیه و احمق آنلاین. شما را دیدم که لباس در تظاهرات از اقامت در خانه بیش از حد. من هم دیدم دو تا چنگال بچه ها سخت در ضد گلوله جلیقه و کل نه و اگر آنها نبودند جناح راست ارتش پسران, i'll eat my hat. بیش از یک نفر گزارش از ضرب وشتم مرکز شهر با اشاره به حضور افتخار پسران و شبه نظامیان عضو دارد. رهبران شبه نظامیان که بعد bragged آنلاین بودن وجود دارد.

اگر شما آنها را حذف از داستان داستان شما اشتباه است. من هم فکر می کنم وجود دارد به سادگی فوق العاده ای اصرار با ترقی خواهان است که ناآرامی ها تا به حال هیچ چیزی برای انجام با antifa یا افرادی به نمایندگی از یک هرج و مرج باقی مانده است. به عنوان با جناح راست افراط گرایان antifa است آمورف رهبر سخت به سنجاق کردن – اما با این حال شما تعریف آن آشکار بود که برخی از کسانی که مردمی که در آنجا بودند آشکار آنها در حال آماده شدن برای نبرد و آشکار آنها وجود دارد به رفتن تمام راه را به شب.

خبرا شرط می بندم حداقل برخی از آنها زندگی می کنند در اینجا بیش از حد.

من شک نیست که وجود دارد خارج از تأثیرات خارجی تحریک. من قطعا شک نکنید که وجود دارد تقسیم بین اکثریت زیادی از مردم که اعتراض مسالمت آمیز در اینجا پنج شنبه و دیگران با انگیزه های نهان و رادیکال تر هدف. و من کاملا به اشتراک گذاری این خشم و سرخوردگی در کسانی که کمک به تضعیف آنچه که بسیاری از دیگران را در تمام طول روز – چیزی که آنها را در خشم و نا امیدی و خستگی و خشم اخلاقی و در صلح و آرامش.

اما ما در حال شوخی خودمان زمانی که ما در قرعه کشی مرزهای جامعه ما تنها در اطراف خود ما خوب نيست.

ما این است که همه ما آن را دوست دارم یا نه. در این لحظه فوق العاده ای ملی تنش پر از پتانسیل خشونت پس از شکسته در هسته پر از زهر و تحریک منشعب از کاخ سفید و پس vilely با حضور متعصب آنلاین تماس به شلیک معترضان و یا اجرای آنها بیش از ما در مقابل آنها یک فاجعه فرمول.

آن را سخت به گاز اشکآور یک خیابان پر از ما. سخت تر از به آتش گلوله های لاستیکی به ما. بسیار سخت تر برای پرتاب ما به زمین, اسپری, ما, باشگاه ما زانو زدن حق بر گردن ما.

برای که شما نیاز به آنها را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب