Liebman پاتل: آمریکا تصادفا به شدت با کروناویروس تست. چگونه آن را توزیع 300 میلیون دوز از واکسن?

در واشنگتن و وال استریت امیدوار به صورت کامل اجتماعی و اقتصادی بهبودی از این بیماری همه گیر در حال حاضر لولا د

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در واشنگتن و وال استریت امیدوار به صورت کامل اجتماعی و اقتصادی بهبودی از این بیماری همه گیر در حال حاضر لولا در توسعه coronavirus واکسن. با چند بزرگ و در حال انجام آزمایش های بالینی و بیش از 165 واکسن نامزدها در توسعه, شانس هستند خوب است که یکی در نهایت ثابت می شود موثر است.

اخذ به موفق فاز 3 trial — که نشان می دهد یک واکسن ایمنی و اثر بخشی خواهد بود — علمی, پیروزی, اما آن خواهد بود نه پایان راه. یک واکسن است که در نهایت فقط به عنوان موثر به عنوان آن توزیع و استفاده توسط مردم برای ایجاد گله ایمنی مورد نیاز برای جامعه به حرکت از این بیماری همه گیر.

ایالات متحده تا حد زیادی ناهماهنگ و اتفاقی در پاسخ به COVID-19 برد یک سوال بسیار مهم: حتی اگر ما توسعه موفقیت آمیز واکسن است که دولت حتی قادر به گرفتن آن را به مردم در زمان ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت وعده داده است که آن را در دسترس 300 میلیون دوز واکسن هنوز شش ماه به این بیماری همه گیر ما حتی انجام شده 55 میلیون COVID-19 آزمون(DL2) (PNA3) . و تست هایی که انجام شده تا حد زیادی با استفاده از مواد و ابزار است که اکثر بالینی آزمایشگاه در حال حاضر در دست داشتند مانند نازوفارنکس سواب و حرارتی cyclers.

حتی با این مزایا و با یک نیم سال از سطح شیب دار تا زمان ما هنوز در حال مبارزه با آزمون و صبر بار است که بیش از یک هفته در بسیاری از شهرستانها. به طور کلی تست در سراسر کشور است که تنها کسری از آنچه که بهداشت عمومی رهبران خواسته اند که برای ماه می باشد.

تا کنون دولت فدرال شکست خورده برای به دست گرفتن رهبری در هدایت و هماهنگی COVID-19 پاسخ اغلب abdicating مسئولیت های خود را به دولت و مقامات محلی است. ایالت ها و شهرداری ها شده اند اغلب در سمت چپ خود را به تهیه داروهای, پنکه, حفاظت فردی, تجهیزات و پرسنل آنها نیاز به مبارزه با ویروس. در زمان آنها مجبور شده اند با یکدیگر به رقابت بپردازند. زمانی که دولت فدرال به شدت در آن تخصیص هواکش و remdesivir یک درمان تجربی برای COVID-19 است در زمان به نظر می رسد به لحاظ سیاسی تحت تاثیر قرار.

با توجه به این رکورد باید به ما اعتماد به نفس است که تولید واکسن و ایمن سازی از کل جمعیت خواهد شد هر گونه بهتر است ؟

مهم نیست که چگونه بسیاری از واکسن ها و رسیدن به خط پایان وجود خواهد داشت چالش های در مقیاس بزرگ تولید و هماهنگی جهانی زنجیره تامین سردخانه و توزیع. این مشکلات خواهد شد به احتمال بسیار زیاد منجر به تولید اولیه کمبود. آیا این تبدیل در دراز مدت کمبود خواهد بود که یک تابع از آمادگی و هماهنگی است.

به عبارت دیگر, آن است که سیاسی و محدودیت تولید را تهدید می کند که این ظرفیت در آینده واکسن برای سرکوب ویروس بدون در نظر گرفتن چگونه موثر واکسن خود را ممکن است. پروژه ای در این مقیاس به سادگی نمی تواند بدون یک استراتژی ملی.

شده است وجود دارد برخی از پیشرفت های اولیه در این منطقه است. برای مثال $1.2 میلیارد دلار قرارداد زده بود در اواخر ماه مه بین AstraZeneca و فدرال پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت برای حمایت از فعالیت های توسعه و $2 میلیارد قرارداد اعلام شد هفته گذشته بین دولت فدرال و فایزر/BioNTech به تهیه 100 میلیون دوز از این توسعه نیافته واکسن تا پایان سال.

برخی از شرکت های دارویی نشان داده اند که آنها را متعهد به استفاده از مازاد ظرفیت تولید به حمایت دیگران اگر تایید واکسن نیست و یکی از خود را. با اینحال این تلاش خواهد شد نیاز به یک کارفرمایی و دولت فدرال تنها بازیکن با معنی و دستور به دیدن این تلاش از طریق.

ما نمی توانیم اجازه واکسن دسترسی به تبدیل شدن به یک تکرار رایگان-برای-alls و backdoor معاملات که ناشی از محدود PPE عرضه زمانی که ثروتمند و قدرتمند ذینفعان کردم آنچه که مورد نیاز در حالی که کمتر به خوبی متصل رفت و التماس.

قبل از توزیع واکسن آغاز می شود, دولت باید به مجموعه ای روشن و جامع راهنمای دریافت که اولین موجود دوز. آن را باید بر روی آن تمرکز بیشتر در معرض خطر از جمله بهداشت و درمان کارگران است کارگران شهرداری سالمندان افراد مبتلا به بیماری های مزمن و کارکنان مدرسه در مناطق که بازگشایی شده است. این رویکرد می تواند به حداقل رساندن شیوع این ویروس در میان جمعیت های آسیب پذیر به عنوان واکسن تولید رمپ تا باقی مانده از کشور است.

در حال توسعه یک واکسن در سرعت فوق العاده خطرناک یک شاهکار علم; اطمینان حاصل کرد که آن را می رسد کل جمعیت خواهد بود یک شاهکار تدارکات. هفته گذشته نتایج امیدوار کننده از سه جداگانه واکسن نامزدهای دلیلی برای خوش بینی. اما امریکا COVID-19 پاسخ شده است تا حد زیادی تعریف شده توسط کندی و عدم تمرکز. ما باید به آدرس کسانی که نقایص اگر این کشور موفق به در آوردن یک واکسن از آزمایشگاه تا بالین.

Daniel L. Liebman یک پزشک مقیم در ماساچوست چشم و گوش و دانشکده پزشکی هاروارد. Nisarg A. پاتل ساکن جراح در دانشگاه سان فرانسیسکو. آنها نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب