3 تریلیون دلار محرک لایحه عبور خانه; McMorris راجرز تابه آن را به عنوان دموکراتیک 'لیست' - Fri, 15 May 2020 PST

مجلس نمایندگان دقت گذشت 3 تریلیون coronavirus امداد لایحه جمعه شب با وجود مخالفت جمهوریخواهان و چند تن از دموک

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

مجلس نمایندگان دقت گذشت 3 تریلیون coronavirus امداد لایحه جمعه شب با وجود مخالفت جمهوریخواهان و چند تن از دموکرات ها.

بر خلاف چهار قبلی "فاز" امداد برای COVID-19 که کنگره به سرعت گذشت با حمایت هر دو حزب در ماه مارس قانون جلب فوری وتو تهدید از کاخ سفید زمانی که آمریکا آن را مطرح شنبه. جمهوری خواهان را رد لایحه لقب قهرمانان قانون به عنوان داشتن هیچ شانسی برای عبور از جمهوری خواه کنترل مجلس سنا.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., به نام دموکرات ها' اولویت های پنج شنبه یک "رژه پوچ."

در مصاحبه جمعه صبح در فاکس نیوز, Rep. کتی McMorris راجرز R-بشویید. تکرار مک کانل را نقد و رد این لایحه به عنوان "فهرست دلخواه" برای دموکرات ها.

"این مایه تاسف است زیرا این زمانی است که ما باید با هم کشیدن به عنوان خواهان و دموکرات ها برای بهترین کشور ما," او گفت: قانون "dead on arrival."

آلاینده لایحه ارسال 1 تریلیون دلار در کمک به دولت های محلی و قبیله ای دولت را کنار بگذارند و $200 میلیارد خطر برای پرداخت هزینه های ضروری کارگران $175 میلیارد دلار در کمک های مسکن برای اجاره و مالکان و 75 میلیارد دلار برای coronavirus تست و ردیابی. این امر همچنین صندوق دور دوم 1200 $محرک چک به فردی آمریکایی از جمله کودکان به حداکثر 6000 $در هر خانواده است.

در بیانیه ای روز پنج شنبه در کنگره اهل Fulcher R-آیداهو برجسته بی سابقه هزینه های این قانون است.

"برای قرار دادن در این دیدگاه" او گفت:, "برچسب قیمت این لایحه این است که تقریبا دو برابر است که از اخیرا به تصویب مراقبت عمل می کنند که گران ترین قطعه از قانون تا کنون به تصویب رسید."

سناتور. پتی موری, D-بشویید. با صدور بیانیه ای در روز چهارشنبه در حمایت از خانه بیل.

"این یک بحران بر خلاف ما دیده ایم در طول عمر ما," موری در بیانیه ای گفت:. "همین دلیل است که ایده ها حداقل به عنوان بزرگ و درشت به عنوان کسانی که در عمل قهرمانان نه تنها مناسب بلکه ضروری است."

در یک کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا توصیف این لایحه به عنوان خانه دموکراتها پیشنهاد باز گفت: "ما در حال قرار دادن پیشنهاد ما روی میز است. ما باز به مذاکره است."

سیاتل-منطقه تشکر. Pramila Jayapal co-صندلی از جناح چپ کنگره مترقی حزبی رای دادند در برابر این لایحه است. از حزب دموکرات گفت: در آن می افتد کوتاه از آنچه مورد نیاز است برای مبارزه با فوق العاده بحران است.

"در هسته ما پاسخ از کنگره باید مطابقت با مقیاس واقعی از این ویرانگر بحران" Jayapal گفت. "قهرمانان قانون—در حالی که آن را شامل بسیاری از مهم مقررات—به سادگی نتواند به انجام این کار است."

صحبت کردن در فاکس نیوز روز جمعه صبح McMorris راجرز پیشنهاد اوباما نمی خواهد با عجله به تصویب یکی دیگر از محرک لایحه.

"دولت واشنگتن کردم $2.9 میلیارد دلار است. رژیم صهیونیستی. Inslee هنوز به تعیین که چگونه است که پول رفتن به پرداخت" او گفت:. "به نظر من ما نیاز به صرف پول است که در حال حاضر شده است مجاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن