2 MLB بازی به تعویق افتاد و به عنوان Marlins مقابله با شیوع ویروس - Mon, 27 Jul 2020 PST

میامی — دو بازی های لیگ, برنامه ریزی برای پنج شنبه شب شد به تعویق افتاد و پس از بیش از یک دوجین Miami Marlins

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

میامی — دو بازی های لیگ, برنامه ریزی برای پنج شنبه شب شد به تعویق افتاد و پس از بیش از یک دوجین Miami Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای coronavirus در شیوع است که رشته این تیم در فیلادلفیا.

Marlins' خانه, درب بازکن, در برابر بالتیمور بود به نام خاموش به نیویورک یانکیز' بازی در فیلادلفیا. یانکی ها شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

نه Marlins بازیکنان و پنج عضو هیات دریافت نتایج مثبت در تست های انجام شده جمعه یک فرد آشنا با این وضعیت به اسوشیتد پرس گفت, صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که نتایج تا به حال شده است برای عموم افشا می شود.

یانکی ها ماندن در فیلادلفیا در حال حاضر و خود را clubhouse کارکنان با این تیم وجود دارد و فرد گفت.

مارلین به تعویق افتاد خود خانه پرواز یکشنبه شب پس از خود سری آخر در برابر فیلیز.

لیگ اصلی بیس بال اعلام به تعویق افتادن هر دو بازی حدود هشت ساعت قبل از برنامه ریزی زمین و گفت اضافی COVID-19 تست شد و در حال انجام است.

"اعضای Marlins' سفر به حزب خود quarantining در محل در حالی که در انتظار نتیجه این نتایج" MLB در بیانیه ای گفت.

Marlins' شیوع مطرح شده دوباره شک و تردید در مورد MLB توانایی به پایان 60 بازی فصل به سختی در جریان است میان یک بیماری همه گیر.

"سلامت ما بازیکنان و کادر فنی شده است و ادامه خواهد داد به تمرکز اولیه ما به عنوان ما از طریق این unchartered آب" Marlins مدیر عامل Derek Jeter در بیانیه ای گفت. "به تعویق انداختن امشب خانه, درب بازکن, بود, تصمیم گیری درست برای اطمینان از ما یک جمعی مکث کنید و سعی کنید به درستی درک کلیت این وضعیت است."

میامی پارچ خوزه Urena خراشیده شد از خود شروع برنامه ریزی شده در روز یکشنبه بازی و گیر Jorge آلفارو در رفت و مجروح فهرست جمعه. هیچ دلیل داده شد برای حرکت می کند.

این معلوم نیست که Marlins دریافت آخرین مثبت نتایج آزمون. برخی از بازیکنان پیامک هر یک از دیگر در مورد این تیم و مسائل مربوط به سلامت قبل از روز یکشنبه بازی وجود دارد اما در بحث کاهش به بازی shortstop میگوئل Rojas گفت.

"که هرگز ما ذهنیت" Rojas گفت. "ما می دانستیم که این می تواند اتفاق می افتد در برخی از نقطه. ما آمد به ورزشگاه برای بازی آماده است."

گفت: مدیر همین Mattingly: "این منصفانه است که می گویند بچه ها در مورد همه چیز. آنها می خواهند چگونه آنها احساس مورد وضعیت شنیده می شود. من فکر می کنم آن را عادلانه است. ما در حال صحبت کردن در مورد سلامت است."

Marlins بازی, نمایشگاه بازی در آتلانتا در روز سه شنبه و چهارشنبه در برابر بریوز که دارند بدون بالا دو فو تایلر گل و تراویس d'Arnaud پس از هر دو بازیکن نشان داد علائم COVID-19. Mattingly کاهش یافته است می گویند که آیا او فکر Marlins سلامت مسائل مربوط به آتلانتا متوقف شود.

میامی یک نقطه داغ برای همه گیر اما در یکشنبه Mattingly گفت که او احساس امن تر وجود دارد.

"شما احساس امن در ballpark; من احساس امن با محیط اطراف رفتن خانه," او گفت:. "این خیلی ترسناک در جاده ها است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن