سهام مخلوط به عنوان سرمایه گذاران در نظر گرفتن افزایش ویروس اعداد - Thu, 10 Jul 2020 PST

سهام ایالات متحده داد و ستد مخلوط به عنوان سرمایه گذاران در نظر گرفته شود که آیا افزایش تعداد coronavirus موار

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

سهام ایالات متحده داد و ستد مخلوط به عنوان سرمایه گذاران در نظر گرفته شود که آیا افزایش تعداد coronavirus موارد محدود بهبود اقتصاد جهانی. خزانه شروع به پریدن کرد و با پنج سال عملکرد دست زدن به یک رکورد کم است.

Tech سهام led کاهش پویا است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای نادر به عنوان سرمایه گذاران علاقه megacap شرکت ها دیده می شود به عنوان عایق از همه گیر مستندات. اکثر سهام در شاخص S&P 500 به عنوان سنج نوسان بين سود و زیان پس از داده ها نشان داد رکورد مرگ و میر در فلوریدا و تگزاس و کالیفرنیا از ویروس. Gilead Sciences, Inc. پیشرفته پس از این شرکت گفت: آن Remdesivir درمان قطع covid-19 معرض خطر مرگ و میر با 62٪. سهام اروپا افزایش یافت.

با ثبت رکورد مرگ و میر در سراسر آمریکا و همچنین ترس از موج دوم در آسیا و به ویژه در گسترش coronavirus به عنوان سرمایه گذاران به آخر هفته. مالی و محرک های پولی رو به بازار تا کنون اما سرمایه گذاران به دنبال سیگنال در چه پشتیبانی های اضافی ممکن است در کار می کند. بانک فدرال رزرو دالاس رئیس جمهور رابرت کاپلان, صحبت کردن در فاکس کسب و کار گفت که او می بیند ، نیاز مالی outlays.

"ما در حال رفتن به دیدن متناوب دوره از خاموش شدن ناگهانی بیش از سال آینده و یا در حالی که ما هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با این برنامه" ارین براون چند دارایی مدیر نمونه کارها در Pacific Investment Management Co., گفت: در تلویزیون بلومبرگ. "اما من نمی انتظار ما به احتمال زیاد برای دیدن عمده فروشی shutdown از اقتصاد ایالات متحده مانند ما قبلا دیدم این سال است."

در جای دیگر سهام چین کاهش یافته و فروش توسط وزارت امور خارجه-حمایت وجوه نشانه مقامات می خواستم به سرعت از دستاوردهای پس از شانگهای کامپوزیت هشت روز اجرا برنده.

نفت معامله زیر 40 دلار در هر بشکه در نیویورک است. در انگلستان بازده در دو و پنج سال یادداشت ماند نزدیکی تمام وقت پایین در میان گمانه زنی که بانک مرکزی انگلستان ممکن است بیشتر سهولت سیاست های پولی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن