NBA می گوید آن است که صحبت کردن با دیزنی در مورد از سرگیری فصل در فلوریدا

NBA است که در مذاکرات با شرکت والت دیزنی در سایت تک سناریو برای از سرگیری بازی در فلوریدای مرکزی در اواخر ژوئی

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

NBA است که در مذاکرات با شرکت والت دیزنی در سایت تک سناریو برای از سرگیری بازی در فلوریدای مرکزی در اواخر ژوئیه روشن ترین نشانه در عین حال که لیگ معتقد است که این فصل می تواند همچنان در میان coronavirus بیماری همه گیر.

ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط نیز بخشی از مذاکرات با دیزنی لیگ گفت شنبه. بازی برگزار خواهد شد در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی عظیم دانشگاه در دیزنی ملک در نزدیکی اورلاندو.

NBA سخنگوی مایک باس گفت مکالمات هنوز "اکتشافی" و دیزنی سایت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شیوه و مسکن به عنوان به خوبی.

"اولویت ما همچنان به سلامت و ایمنی از همه درگیر و ما در حال کار با کارشناسان بهداشت عمومی و مقامات دولتی در جامع مجموعه ای از دستورالعمل ها را به اطمینان حاصل شود که مناسب پروتکل های پزشکی و حمایت در محل هستند" باس گفت:.

به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی یک 255 هکتار پردیس با چندین عرصه است که می تواند میزبان بازی ها به طور همزمان شده است و خانه را به, در میان چیزهای دیگر, جونیور, NBA, مسابقات قهرمانی جهان در سال های اخیر است. ESPN یکی از NBA پخش شرکای درجه اول متعلق به دیزنی است.

فضا را نمی توان یک موضوع حتی اگر لیگ برتر فوتبال — که آن هم در ایران به سر فصل آن در دیزنی — است که وجود دارد در همان زمان به عنوان NBA. کل دیزنی پیچیده است که حدود 40 کیلومتر مربع با حدود 24,000 اتاق های هتل تحت مالکیت یا اداره توسط دیزنی در محوطه دانشگاه.

NBA خود را به حالت تعلیق نجومی مارس 11, تبدیل شدن به اولین در ایالات متحده عمده pro لیگ برای انجام این کار پس از آن آشکار شد که همه ستاره مرکز رودی Gobert از یوتا جاز آزمایش مثبت برای COVID-19. لیست بازیکنان NBA که شناخته شده بودند به تست مثبت و در نهایت رشد به 10 — و نه همه شناسایی شدند — و کمیسر آدم نقره گفت: در ماه گذشته که واقعی کل بود و حتی بالاتر است.

اما این لیگ کار کرده است در بی شماری بازگشت-به-بازی, سناریو برای چند هفته همه با این نکته که تست خواهد بود بخشی جدایی ناپذیر از هر گونه از سرگیری این فصل است.

آن ناشناخته باقی می ماند که در آن NBA در روند تامین امنیت آزمون و یا در حال توسعه در مقیاس بزرگ آزمایش پروتکل های. همچنین مشخص نیست: که چگونه بسیاری از به طور منظم فصل بازی خواهد بود قبل از postseason آغاز می شود — و یا اگر تمام 30 تیم خواهد بود ، لیگ خواسته است تا تیم به طور کلی مدیران برای ورودی های اضافی در آن مهم است.

جرد دادلی از لس آنجلس لیکرز گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز چهارشنبه که او معتقد است برگشتی هر زمان که آنها شروع خواهد شد سنتی بهترین هفت با فرمت.

"این پول برنده هنگامی که می آید به دیزنی" دادلی گفت. "همین دلیل است که ما خواهید بود در اورلاندو است. دیزنی صاحب ESPN. جایی که آنها پول خود را. در طول آف و نهایی آن را در تمام هفت بازی. که من تقریبا 100% مطمئن."

مرکزی فلوریدا شناخته شده به عنوان یک گزینه قابل دوام برای میزبان NBA راه اندازی مجدد پس از حداقل اواسط ماه آوریل و شهرهای دیگر — مانند لاس وگاس که همچنین دارای یک رابطه دیرینه با NBA — شناخته شده بودند به خوبی در نظر گرفته.

فلوریدا تایید کرده است فقط بیش از 50000 COVID-19 موارد هر چند بیش از نیمی از کسانی که در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان و در منطقه اورلاندو. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت که او می خواهد دولت باز برای ورزش حرفه ای حتی گفتن franchises نمی مستقر در فلوریدا است که آنها می تواند به دولت آفتاب و اگر محدودیت های جلوگیری از آن وجود داشته است و در خود مناطق.

"مکان های باز هستند. اجازه دهید فراموش نکنید COVID نمی جادویی کمتر مسری در حال حاضر" مالکوم میلر از تورنتو رپتورز توییتی شنبه. "ویروس خود را بهتر نشد... ایمن بمانید."

تیم شده اند مجاز به استقبال بازیکنان به امکانات آموزش به صورت داوطلبانه جلسات پس از 8 مارس و بیش از نیمی از لیگ را franchises گرفته اند استفاده از این فرصت است.

گام های بعدی در طول یک بازگشت-به-بازی مسیر به احتمال زیاد شامل شل شدن محدودیت برای کسانی که داوطلبانه تمرینات — بیش از چهار بازیکن در حال حاضر مجاز در داخل هر مرکز در یک زمان — و سپس یک برنامه برای زمانی که اردوگاه های آموزشی می تواند باز. اگر لیگ برنامه به ادامه بازی در اواخر ماه جولای و پس از آن اردوگاه ها امکان پذیر می تواند باز در اطراف شروع آن ماه است.

تغییر زمان حداقل برخی از فصل به طور منظم بازی می تواند یک باد عمده برای بازیکنان و حتی برخی از تیم ها از حذفی مخلوط.

لیگ می تواند در مورد 1.08% درصد از یک بازیکن و دستمزد برای هر فصل به طور منظم بازی است که بازی نیست اگر چه توافق دسته جمعی بین لیگ و بازیکنان آن را به عنوان یک "نیروی Majeure رویداد" مدت قانونی برای شرایط پیش بینی نشده مانند یک اپیدمی یا همه گیر است تصویب رسید.

بیشتر فصل به طور منظم بازی های انجام شده کمتر پول بازیکنان را از دست بدهند.

___



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب