جان شیپلی: به یاد ماندنی چالش برای WCHA لایحه رابرتسون

در حالی که استخدام از همین لوسیا به عنوان کمیسر روز چهارشنبه بود و آفتابی شروع دوباره متولد مرکزی دانشگاهی هاک

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

در حالی که استخدام از همین لوسیا به عنوان کمیسر روز چهارشنبه بود و آفتابی شروع دوباره متولد مرکزی دانشگاهی هاکی کانون آن قرار داده و به استارک امداد به یاد ماندنی و چالش های پیش رو برای این کنفرانس که اساسا باعث آن است.

در حال حاضر کل CCHA فهرست در حال آماده سازی خود برای یک فصل گذشته در غرب دانشگاهی هاکی انجمن ترک این کشور قدیمی ترین موجود هاکی کنفرانس در آستانه از دست دادن هاکی مردان به طور کامل پس از 70 سال است.

رفته بعد از این فصل هستند بمیجی دولت بولینگ سبز فلک دولت, دریاچه سوپریور, دولت, Michigan Tech, مینه سوتا دولت منکیتو و شمال میشیگان. پس از آن کنفرانس که موفق به کسب 38 NCAA عناوین پس از تشکیل به عنوان میانه دانشگاهی لیگ هاکی در سال 1951 را به آلاباما هانتسویل آلاسکا و آلاسکا-لنگرگاه است.

که یک گروه عجیب و غریب چپ یک کنفرانس که یک بار شامل heavyweights دنور در ایالت مینه سوتا مینه سوتا, Duluth, داکوتای شمالی, St. Cloud دولت و ویسکانسین.

"من می خواهم آن را بزرگترین چالش من ورزش حرفه ای" WCHA هاکی مردان کمیسر لایحه رابرتسون گفت. "و من در این در حالی که برای."

چالش برای رابرتسون یک Cretin-Derham سالن ارشد و سابق مینه سوتا وحشی, اجرایی, است, برای پیدا کردن حداقل سه هاکی تیم برای پیوستن به WCHA در زمان 2021-22 فصل است. با holdouts که به WCHA شش تیم مورد نیاز برای یک کنفرانس کسب درآمد خودکار پیشنهاد به مسابقات NCAA.

پس از یک سال لابی رابرتسون هنوز به کمند تعهد و گزینه های خود را محدود هستند. وجود دارد تنها شش کالج هاکی کنفرانس شامل 59 تیم است. دو تیم ایالتی آریزونا و دانشگاه لانگ آیلند را بازی مستقل برنامه ها در صورت وجود 2020-21 فصل است.

این دو تیم در میان تعداد انگشت شماری کوچک از تیم های WCHA امیدوار است برای اضافه کردن به Lindenwood University of St. Charles, Mo. — مردان بازی, باشگاه, برنامه, در 2019-20 — Simon Fraser از Vancouver, B. C., و سنت توماس که در روز چهارشنبه راه اندازی شد به یاد بگیرند که آیا آن را می توانید پرش به بخش بعدی فصل است.

این Tommies نیز هستند که دنبال CCHA که می تواند منطقه ای برنامه با چند پرواز به هواپیما و رقبا در مینه سوتا دولت و بمیجی دولت است.

"هر کنفرانس اینکه CCHA یا NCHC (دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس), دوست دارم که قادر به گیاه یک پرچم در شهرهای دوقلو" گفت: موریس کرتز سابق St. Cloud State مدیر دو و میدانی که به کمک فرم جدید CCHA.

اگر WCHA موفق به فریب سه عضو جدید سفر بی رحمانه خواهد بود با پتانسیل برای تیم از هر ساحل اضافه شده به یک سفر است که در حال حاضر شامل آلاسکا و Alabama. و هانتسویل باید توجه داشت کاهش یافته است برنامه های خود را قبل از آن را ذخیره شد برای حداقل یک فصل توسط اورژانس تلاش برای جمع آوری اعانه.

"این نظم بلند" رابرتسون اذعان کرد "و آن را نمی تواند آسان است."

پرسید که آیا او ممکن است از ریختن یک قطره اشک برای خود, پیر, کنفرانس کرتز گفت: وضعیت فعلی دانشگاهی دو و میدانی اجازه نمی دهد آن را. هزینه ها تا پول تنگ است و مدارس باید فعال شود.

"این فقط هاکی اما همه ورزش کالج," او گفت:. "مردم می پرسند چه تگزاس A&M در جنوب شرقی کنفرانس یا چیزی است که در مریلند انجام در ده. که فلسفی موضوع است. واقعیت این است که در حال حاضر در این روز و سن, اگر شما در حال حرکت رو به جلو, شما در حال حرکت به عقب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن