کانادایی دزیره اسکات, Nichelle شاهزاده از چالش جام با توجه به دلایل شخصی

دزیره اسکات اتحاد پیوست همکار کانادایی بین المللی Nichelle شاهزاده در ترک NWSL چالش جام به دلایل شخصی.دو تیم م

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

دزیره اسکات اتحاد پیوست همکار کانادایی بین المللی Nichelle شاهزاده در ترک NWSL چالش جام به دلایل شخصی.

دو تیم مواجه شنبه در این مسابقات در ایالت یوتا است.

شاهزاده 25 سال به جلو از Ajax., Ont., که نقش هوستون, Dash است که عزادار مرگ پدرش.

"پدر من بزرگترین دلیل من ورزشکار هستم و امروز ... من فقط می توانم امیدوارم که فقط کسری از شخص او است," او گفت: در یک روز پدر post on Instagram او امیدوار است او را ببینید.

اسکات 32 ساله هافبک جیبش در آستانه یوتا سلطنتی بازی در برابر هوستون در هریمن.

"این بازی است همه چیز من می دانم و فراتر از آن مهم است به قلب من. اما یک چیز است که نزدیک تر و مهم تر است و همیشه اول من است و خانواده و" اسکات گفت در توییتر. "من متاسفانه نمی خواهد بازی در چالش جام. فراتر از نا به نه گام در این زمینه امروز اما به زودی شما را ببینید."

کانادا فوتبال گفت: سخنگوی اسکات مجبور به بازگشت به Winnipeg به دلایل شخصی.

جانباز کانادا به جلو دیانا Matheson را باز کرد به ثمر رساند برای یوتا در روز سه شنبه. Allysha چپمن آغاز شده برای هوستون با همکار کانادایی Maegan کلی و سوفی اشمیت بر روی نیمکت.

وجود دارد در حال حاضر 12 کانادایی در مسابقات 13 اگر شما از جمله واشنگتن روح دروازه بان Devin کر. در تورنتو به دنیا آمد, Kerr مطرح شد در بری (انتاریو), Ont., و به نمایندگی از کانادا در سال 2014 FIFA U-17 جام جهانی فوتبال زنان در کاستاریکا قبل از اینکه به نمایندگی از ایالات متحده در زیر 19, -20 و -23 سطوح.

این NWSL فصل در اصل میله میله برای شروع مارس 18 اما در انتظار قرار داده شد با توجه به جهانی همه گیر. با چالش های جام, این است که برای اولین بار در آمریکای شمالی در ليگ برتر از بلوک ها با وجود از دست دادن یک تیم در آستانه این مسابقات است.

اورلاندو غرور که فهرستی شامل کانادا دروازه بان ارین مک لئود و مدافع Shelina Zadorsky عقب نشینی هفته گذشته پس از شش بازیکن و چهار کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن