مارگارت سالیوان: آیا پلیس در تلاش برای متوقف کردن شما را از گرفتن که تلفن همراه ، بررسی متمم اول قانون اساسی حقوق. - Thu, 26 Jun 2020 PST

کلمات مهم است. گزارش مهم است. اما گاهی اوقات آن را یک ویدیو که مهم ترین است. هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

کلمات مهم است. گزارش مهم است. اما گاهی اوقات آن را یک ویدیو که مهم ترین است.

هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در جورج فلوید گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که مرگ او برای نفس نفس نفس زدن یک تلفن همراه تصویری به ضرب گلوله توسط یک دختر نوجوان در راه خود را به یک میان وعده شده وحشت غیر قابل انکار است.

"جهان نیاز به دیدن آنچه که من از دیدن" Darnella Frazier گفت: مینیاپولیس استار تریبیون.

روز بعد هنگامی که بوفالو پلیس زدم 75 ساله معترض مارتین Gugino و یک استخر از خون گسترش در پیاده رو زیر سر خود یک تلفن همراه تصویری خشم مردم در سراسر جهان است.

"این فقط اتفاق می افتد من در جای مناسب در زمان مناسب دقیقا با زاویه مناسب" مایک دزموند محلی عمومی ایستگاه های رادیویی WBFO توضیح داد: به بوفالو اخبار.

تصویری می توانید جهان را تغییر دهید – و یا حداقل چند میلیون عقاید است. اما آنچه در مورد بالقوه مواد منفجره تصویری است که نمی توان شات یا هرگز دیده می شود – به دلیل اجرای قانون مصادره دوربین های دیجیتال و یا بازداشت این افراد با استفاده از آنها ؟

در این هفته دانشگاه نیویورک متمم اول قانون اساسی دیده بان منتشر شد "راهنمای یک شهروند به ضبط پلیس" پرایمر برای فیلمبرداران در حقوق آنها از حق در این برخورد. راهنمای توضیح می دهد که چرا تحت شرایطی بیشتر پلیس می تواند نه توقیف و نه تقاضا به مشاهده چنین ضبط شده – هر چند برخی ممکن است سعی کنید و آن را فراهم می کند مورد-قانون نمونه به عقب تا آن ادعاها.

این می آید همراه در یک زمان بسیار مهم.

"در این عصر جدید ما باید ارتش از شهروندان در خیابان ها قادر به تولید شواهد که چک رفتار مقامات دولتی گفت:" استفان جزایر سازمان موسس و سردبیر. متمم اول قانون اساسی حق به رکورد مقامات دولتی مانند پلیس انجام وظایف رسمی خود را در مکان های مرکزی به دموکراسی ما, او گفت:.

چه کسی می تواند فراموش کرده ام, عجیب و نگران کننده بازداشت عمر Jimenez و یک ساعت در حالی که به صورت زنده از تلویزیون در مینیاپولیس در مه 29? آن حادثه بود صریحا محکوم کرد با آزادی مطبوعات و گروهها منجر به عذرخواهی از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz: "مطلقا هیچ دلیلی چیزی شبیه به این باید اتفاق افتاده است."

اما کمتر منادی و مراتب کمتر قابل مشاهده جرائم رخ داده در سراسر ایالات متحده به عنوان ایالات متحده آمریکا آزادی مطبوعات ردیاب روشن می سازد.

سو سریع یک عکاس آزاد گفت: ردیاب که او عکاسی تظاهرات در 42nd Street در میدان تایمز که در همان روز با او NYPD-صادر مطبوعات تصویب به وضوح نمایش داده می شود. "من به تماشای پلیس ضرب و شتم مردم با بیلی باشگاه و سپس آنها انداخت یک زن در مقابل یک قطب حق در مقابل من" سریع گفت. "پس از آن تاری."

سریع گفت که قبل از او می دانست چه اتفاقی می افتد سر او ناودان به زمین و او در بر داشت خودش دوخته تحت حداقل سه شهر نیویورک افسران پلیس. هفته بعد او هنوز در تلاش برای بازیابی خود دوربین.

توسط ردیاب تعداد بیش از 400 "تجاوزات علیه مطبوعات" – از جمله ده ها تن از نمونه هایی از تجهیزات آسیب دیده – اند خدشه اخیر Black Lives Matter تظاهرات.

NYU راهنمای استناد 2012 آمریکا دادگاه تجدید نظر برای 7th مدار تصمیم به خود جلب کرد که یک ارتباط مستقیم بین ایجاد یک ضبط و چیزی که بهتر درک می شود قانون اساسی حفاظت شده: انتشار و یا انتشار یک ضبط.

"حق نشر یا پخش صوتی و یا سمعی و بصری ضبط خواهد بود نا امن و یا تا حد زیادی بی اثر" تصمیم گیری در ACLU v. Alvarez اظهار داشت: اگر ساخت و ضبط شد محافظت نشده. "محدود کردن استفاده از [ضبط] دستگاه سرکوب سخنرانی فقط به عنوان موثر به عنوان محدود کردن انتشار و در نتیجه ضبط شده است."

این حق را به رکورد پلیس نیست, خوب, ضد گلوله, در این لحظه.

حدود سه پنجم از جمعیت ایالات متحده زندگی در ایالت فدرال که در آن تجدید نظر دادگاه به رسمیت شناخته اند متمم اول قانون اساسی حق ضبط پلیس در مکان های عمومی, راهنما می گوید. دیوان عالی ایالات متحده نیست حکومت به طور مستقیم در این موضوع است.

این بدان معناست که حمایت های حقوقی نیست میخ در همه جا. در عین حال چشم انداز خوب است: "با توجه به چشمگیر پشتیبانی تا کنون برای این متمم اول قانون اساسی حفاظت از آن بسیار محتمل به نظر میرسد که باقی مانده فدرال و دادگاه های تجدید نظر خواهد رسیدن به همان نتیجه اگر این موضوع به نظر می رسد خود را در دفتر ثبت دعاوی حقوقی."

البته این حق قانونی به ثبت رسیده است هیچ تضمینی وجود ندارد از احترام درمان در هنگام حوادث اتفاق می افتند. و آنها کوچک هستند به راحتی به روزنامه نگاران و یا اعضای عمومی که مجروح شده اند و یا تجهیزات خود را ضبط به عنوان آنها سعی سند تظاهرات.

هنوز هم سلیمان گفت: من آن را مفید به دانستن حقوق خود را به اطمینان ادعا آنها را هنگامی که آن را مهم ترین. بعد از همه -- مانند 17 ساله Darnella Frazier که آغاز یک جنبش با اشاره تلفن همراه خود را – تقریبا هر کسی می تواند ضبط مدارک و شواهد از آنچه "جهان مورد نیاز را ببینید."

باید که اتفاق می افتد, آن را خوب است بدانید که متمم اول قانون اساسی خود را به عقب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن