سو Lani مدسن: تغییر مقررات منجر به ابهامات و موارد احتیاط - Thu, 30 Jul 2020 PST

گاهی اوقات یک شایعه جعلی است, اخبار و گاهی اوقات آن را یک داستان عبرت انگیز. سی و سه سال پیش کلاس ما با نام تج

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

گاهی اوقات یک شایعه جعلی است, اخبار و گاهی اوقات آن را یک داستان عبرت انگیز.

سی و سه سال پیش کلاس ما با نام تجاری جدید داوطلب EMS پاسخ دهندگان تصمیم گرفت به منظور تطبیق کت و درخواست کارفرمایان ما به آنها پرداخت. در بازگشت برای $50 کارفرمایان هر نام خود را دوخته شده در پشت به عنوان حامی. من سرپرست گفت: اما تنها اگر من قبول قرار ملاقات به عنوان شرکت تعیین شده افسر ایمنی.

او مشتاق بود به پاس کردن مسئولیت انطباق با واشنگتن ایمنی صنعتی و بهداشت عمل یا WISHA. من به زودی نمیفهمد چرا.

همانطور که شما احتمالا می توانید حدس فصل 296-800 از واشنگتن اداری کد خبر استانداردهای ایمنی برای اولین بار به تصویب رسید به عنوان بخشی از WISHA در سال 1973 لذتبخش کسل کننده خواندن مگر اینکه شما یکی رو به چشم انداز بررسی و جریمه.اگر چیزی تا به حال اشتباه می رود تمام سوابق را حسابرسی و هیچ رحمت است که انتظار می رود برای از دست رفته خرما و یا گم اشکال.

و حتی هر چند که تجربه بیش از دو دهه پیش یک عکس الگوی رفتاری دولت کد های اداری شامل مشکوکی تصادفی تاریخ انقضا برای WISHA حکومت اضطراری توجه مرا جلب کرد. در حالی که بعید بود به توطئه به عنوان الگوی رفتاری پیشنهاد آن را وسوسه انگیز به گرفتن وزارت کار و صنایع با uncrossed "t" و یک undotted "من."

اورژانس قانون به نظر می رسد "به راحتی" برنامه ریزی شده به پایان می رسد دو روز پس از انتخابات ماه نوامبر. تا زمانی که L&I اصلاح وب سایت این هفته WISHA استانداردهای بود به تاریخ مارس 26, در حالی که حکومت اضطراری مربوط به "کروناویروس ممنوع فعالیت های کسب و کار و انطباق با شرایط را برای عملیات" به تاریخ جولای 8, دلالت آن را واقعا اضطراری اگر آن را می توانید صبر کنید تا شش هفته قبل از لگد زدن به در.

مگی لیلاند اجرایی, مدیر سیاست برای L&I, قدردانی داشتن نظارت را به توجه خود را. او با اشاره به حکومت اضطراری به روز شده است هر زمان فرماندار جدید می سازد, اعلام, و قوانین اضطراری منقضی در 120 روز در اساسنامه. انتخابات روز خانم نزدیک شد 120 روز اتفاقی هنگامی که حکومت به روز شد پس از فرماندار جولای 8 اعلام. این به روز شده است دوباره برای تاریخ 28 ژوئیه اعلام و در این زمان تمام تاریخ بازی. قانون جدید منقضی Nov. 25.

انتخابات توطئه شایعه ر و ل و به من گفت: متشکرم.

اقامت فعلی با آژانس rulemaking یک چالش برای کسب و کارهای کوچک و حتی بدون قوانین اضطراری ظاهر با اعلام. استاندارد قانون-روند ساخت شامل اظهار نظر عمومی دوره. قوانین اضطراری را هیچ فردی نظرات و نسبتا ناچیز صنعت ورودی تا پس از آنها صادر شده است. این فرض است که "وضعیت تلقی خیلی فوری به آن زمان" گفت: Leland. قوانین مجموعه با تکیه بر کارشناسان در ایالات متحده ایمنی و بهداشت شغلی مدیریت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و فرمانداری. جهل از قانون است و هیچ بهانه ای. L&I متکی بر کارفرمایان برای هر دو مانیتور L&I, وب سایت ثبت نام برای L&I listserve برای دریافت ایمیل اعلام تغییرات و یا دریافت اطلاعیه ها از طریق صنعت خاص انجمن.

واشنگتن انجمن از گندم تولید کنندگان فرستاده می شود آخرین قوانین به اعضای خود را در حال حاضر در میان برداشت. انجمن نا امید شد توسط one-size-fits-all نرم افزار اضطراری کشاورزی قوانین به ديم کشاورزی. دانه نخود و کلزا برداشت خدمه کوچک هستند و به خوبی کار فاصله گرفته و هر یک خود را قطعه ای از تجهیزات و معمولا با یک مهر و موم شده و تهویه مطبوع کابین. این WAWG پیشنهاد واشنگتن اتخاذ قوانین مشابه به اورگان که تمایز بین کار فشرده میوه و سبزیجات تولید و ديم زمینه کشش در سراسر صدها هکتار.

یک الگوی رفتاری جدید ظهور تا این هفته از کشاورزان در اودسا و لیند گسترش در سراسر رسانه های اجتماعی اخبار سریع تر از یک آتش سوزی از طریق ایستاده دانه. آن را می گوید L&من ارسال بازرسان در اطراف شرقی واشنگتن توقف برداشت کامیون ها و هشدار از جریمه اگر راننده ندارد ماسک و ضد عفونی کننده دست در دسترس است.

میشل Hennings مدیر اجرایی WAWG شد شگفت زده با شایعه و گفت: او غافل از هر L&I حوادث تا کنون, اما این پتانسیل وجود دارد.

"کشاورزان ما نیاز به دانستن چه پیامدهای دارد اگر آنها لازم نیست که این منابع در دست" گفت: Hennings.

Hennings' اعضای التماس کردم و برای رهایی از فرمانداری در یکی مورد نیاز است. اصلی حکومت اصرار بر شستن دست ها در ایستگاه های "در هر مکان و در همه زمان ها است که کارکنان در حال اقدام در حوزه اشتغال خود را." که به معنای نصب یک مخزن در هر ترکیب تراکتور و کامیون. حس مشترک غالب در آن یکی.

L&I می کند که بازرسان در شرق واشنگتن ساخت چک نقطه از کسب و کار مطابق با ماسک و ضد عفونی کننده دست و آنها می توانند مالیات جریمه. اما تیم کلیسا که با این نسخهها کار در روابط رسانه ای برای L&من گفت: "من به خوبی آگاه هستم و غافل از هر موقعیتی که در آن هر کسی جریمه شده" در هنگام برداشت در این فصل است.

این واقعه خاص است که هنوز هم شایعه مگر اینکه کسی با من تماس خود را از ترکیب اما داستان به عنوان داستان احتیاطی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن