دو ساکنان محلی به خانه اجرا می شود به اوراق قرضه Barry. در اینجا چیزی است که آنها به یاد داشته باشید. - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

Spokane پلیس K-9 هندلر تاد Belitz و کار د لین عامل املاک و مستغلات کوین Pickford رشد در کالیفرنیا قبل از اقامت

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

Spokane پلیس K-9 هندلر تاد Belitz و کار د لین عامل املاک و مستغلات کوین Pickford رشد در کالیفرنیا قبل از اقامت در داخلی شمال غرب امری عادی در میان ساکنان منطقه است.

شلیک fastballs در برابر این لیگ بهترین است بیشتر نادر است.

Belitz و Pickford هر دو سخت-پرتاب southpaws ظاهر می شود در 13 و 16 MLB بازی ها به ترتیب قبل از fizzling از لیگ.

Belitz یک دانشگاه ایالتی واشنگتن محصول ساخته شده خود را MLB اولین بار در سال 2000 در اوکلند در این تیم است که برنده لیگ آمریکا غرب و به نظر می رسد در اولین بازی پس از 9-11, عاطفی ظاهر به عنوان یک عضو از رشته کوه های راکی کلرادو.

Pickford بود دور دوم پیش نویس انتخاب از کلوویس غرب دبیرستان در فرزنو کالیفرنیا در سال 1993 امضای 250.000 دلار قرارداد با دزدان دریایی پیتسبورگ در 18 سال است.

دو مرد را به دوستان و خانواده اغلب مرجع اوراق قرضه Barry هنگامی که صحبت کردن در مورد زمان کوتاه خود را در لیگ.

Belitz و Pickford هر دو به خانه اجرا می شود به اوراق قرضه در طول San Francisco Giants مشت زن در خانه-اجرا موجی از اوایل 2000s.

اوراق قرضه تمام وقت رهبر در صفحه اصلی اجرا می شود (762) مجموعه ای از تک رکورد فصل (73) در سال 2001 و Belitz داد تا شماره 63.

"این یکی از کسانی که مشکوک دستاوردهای" Belitz گفت. "یک دوست و یک پیراهن برای من است که می گوید 'من داد تا اوراق قرضه' 63 صفحه اصلی اجرا کنید. آنچه شما انجام داده اید برای بیس بال به تازگی؟' "

یک سال بعد Pickford در تک MLB فصل با San Diego Padres, به همراه داشت انفجار به اوراق قرضه.

"یکی از بهترین بازیکنان همیشه" Pickford گفت. "شما تا به حال به صورت کامل و حتی اگر شما کامل او هنوز آمار هومر. او پس گرفته شده."

یک زمین باز یافته یکی از بد باز یافته

Belitz نام به نظر می رسد بر روی تخته سفید پشت بازیگر براد پیت سر در اوکلند و sabermetrics الهام گرفته از فیلم "Moneyball."

پیت برای بازی در نقش مدیر کل بیلی Beane در سازمان "اتاق جنگ" کار معاملات اول مربوط به سه راه مقابله با کانزاس سیتی رویالز و رشته کوه های راکی کلرادو برای به دست آوردن مشت زن Jermaine رنگ.

Belitz سپس یک عضو از یک بود در میان جوانان و ارسال به کلرادو در تجارت است. او می خواهم به زودی به صورت اوراق قرضه در فصل 2001 که در آن سن فرانسیسکو مشت زن ضرب و شتم Mark McGuire تک-فصل صفحه اصلی اجرای ثبت (70).

در سپتامبر. 9 سال 2001 در Coors زمینه Belitz احضار شد و از او اغل گاو یا حشم در 10 زمین باز یافته از یک 4-4 بازی که در آن اوراق قرضه در حال حاضر آمار homers 61 و 62.

Belitz در زمان نگاهی به غول' صف کارت که تبدیل به یک قاتل را ردیف از hitters: پنج بار All-Star جف, Kent, 2001 All-Star غنی Aurilia و اوراق قرضه.

او را زده کنت رفت Aurilia ظهور از اوراق قرضه در عمق پرواز به سومین کردم و دیگر به خارج از اضافی باز یافته به سرعت و صدمه ندیده است.

"رو اوراق قرضه که در آن سال یک فرصت بود برای هر پارچ در محل موردتوجه وتماشای عموم," Belitz گفت. "زمانی که من او را از او این" به هیچ وجه این پسر می تواند به توقف من " نگاه در چهره خود را. من مبهم پارچ."

Belitz که انداخت fastballs در سراسر موفقیت آمیز خود را باز یافته نمیفهمد خود را در شب انجام شد. آن نبود.

او پوسته در 11th دادن تا دو-اجرای هومر به J. T. برف قبل از اوراق قرضه زدم اجرای خانه بدون 63 از پارک سوم خود را در خانه اجرا از روز است.

"برای برخی از این دلیل من به او چهارم من-بهترین زمین یک منحنی" Belitz گفت. "و او به من نشان داد که چرا این شد چهارم من-بهترین بشه. "

بومی هانتینگتون بیچ کالیفرنیا Belitz تا به حال یکی از سلاح های قوی تر در آن Pac-10 کنفرانس در طول زمان خود را در واشنگتن است. او یک پیش نویس دور چهارم انتخاب در سال 1996 توسط خلیج تمپا.

Belitz نهایی MLB آمار عبارتند از: 1-1 رکورد 12 نوبت تن به تن, هشت strikeouts و 6.39 عصر.

او برای Spokane County Sheriff را برای نزدیک به شش سال قبل از ساخت حرکت به Spokane, اداره پلیس, که در آن او به مدت 11 سال است.

Belitz گفت: او به ندرت در مورد مذاکرات وقت خود را در, MLB اما هنگامی که او به شوخی به یاد مردم که او اوراق قرضه را برای اولین بار قبل از تسلیم شدن صفحه اجرا شود.

"شما خواهید دید خانه اش اجرا در مرکز ورزشی, اما نه وقتی که من او را بدیهی است که" Belitz گفت.

عجیب و غریب بعد با اوراق قرضه

اوراق قرضه آمار 46 صفحه اصلی اجرا می شود در سال 2002 و زده از 47 بار.

Pickford تا به حال دست خود را در یکی از هر یک از.

اوراق قرضه رفت 2 به 4 با دو پیاده در برابر 6-پا-4 پارچ در سه بازی اما 25 ژوئن سال 2002 بازی در Oracle پارک بود Pickford به یاد ماندنی اوراق قرضه نشست.

Pickford شد گرم کردن برای Padres زمانی که او متوجه اوراق قرضه و کنت بودند در یک درگیری فیزیکی در Giants' ستاره شرق.

"من بیش از نگاه و اوراق قرضه است جف کنت با گلو" Pickford گفت.

بعد اوراق قرضه تحویل ضربه به Pickford – حرفه ای صفحه اصلی اجرای شماره 592.

"او بزرگتر از زندگی" Pickford گفت. "این بازی خیلی آهسته به او. "

Pickford زده از اوراق قرضه بعد از آن در بازی اما بازده خانه اجرا چیزی است که مردم به یاد داشته باشید بیشتر است.

"من او انداخت نوع fastball من می خواستم به عنوان یک hitter وظیفه" گفت: Pickford که استخدام شد توسط کالج ها به عنوان یک راه دو بازیکن قبل از امضای MLB قرارداد. "من می دانستم که آن را رفته بود قبل از آن چپ دست من است."

Pickford که تا به حال چهار تامی جان عمل جراحی در زندگی حرفه ای او بود از MLB-وابسته بیس بال در سال 2005 زمانی که او نقل مکان کرد و به کار د لین.

او تا به حال یک 0-2 رکورد بالغ بر 18 strikeouts در 30 نوبت و تا به حال 6.00 حرفه ای دوران.

"من پرسید:" آیا شما را به یک هومر به اوراق قرضه؟' "Pickford گفت. "بله اما من هم او را زده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب