وایکینگ ها rookies گزارش با اکثر رسیده معاملات در قراردادهای

وایکینگ ها rookies های گزارش شده به اردوگاه های آموزشی در روز پنج شنبه با اکثر داشتن توافق در قرارداد خود را.آ

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

وایکینگ ها rookies های گزارش شده به اردوگاه های آموزشی در روز پنج شنبه با اکثر داشتن توافق در قرارداد خود را.

آخرین به قفل شد cornerback کامرون Dantzler سوم-انتخاب دور از می سی سی پی امور خارجه و ایمنی جاش Metellus یک ششم دور انتخاب از میشیگان. Dantzler در روز پنج شنبه توافق کردند که به چهار سال $4.586 میلیون معامله از جمله $895,000 امضای پاداش و Metellus کردم چهار سال $3.455 میلیون معامله از جمله $160,256 امضای جایزه.

از 15 پیش نویس میدارد در آوریل وایکینگ ها در هفته گذشته اعلام کرد امضای کارفرمایی Nate استنلی هفتم-انتخاب دور از آیووا و 10 دیگر وظیفه به توافق در معاملات.

کسانی که نمی شناخته شده و در عین حال به توافق کرده اند که به نظر می cornerback جف Gladney اول-انتخاب دور از TCU, cornerback هریسون دست یک پنجم-انتخاب دور از معبد پایان دفاعی کنی Willekes یک هفتم-انتخاب دور از ایالت میشیگان و ایمنی برایان کول هفتم-انتخاب دور از ایالتی می سی سی پی.

همچنین گزارش روز شنبه بودند Vikings quarterbacks و برخی دیگر از بازیکنان انتخاب. تمام بازیکنان برنامه ریزی شده بودند به کروناویروس آزمون جمعه را به جمعه و شنبه و پس از آن آزمون های اضافی یکشنبه. کسانی که با دو تست منفی به جلو حرکت خواهد کرد در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب