Rory McIlroy داستین جانسون تیتر خیریه بازی برای COVID-19 امداد

زنده گلف بازگشت به تلویزیون را در کمتر از دو هفته با 3 میلیون دلار خیریه پوسته بازی برای COVID-19 امداد که شام

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

زنده گلف بازگشت به تلویزیون را در کمتر از دو هفته با 3 میلیون دلار خیریه پوسته بازی برای COVID-19 امداد که شامل Rory McIlroy داستین جانسون و پخش اولین افسانه سمینول باشگاه گلف.

McIlroy و جانسون عمده قهرمانان رسیده اند No. 1 در جهان روبرو خواهد شد Oklahoma State alumni Rickie فاولر و متی ولف در یک رویداد در صورتحساب یا لیست به عنوان "TaylorMade رانندگی امداد."

UnitedHealth Group Inc. حمایت از 3 میلیون دلار کمک مالی. McIlroy و جانسون در حال بازی برای پرستاران آمریکایی بنیاد در حالی که فاولر و ولف را برای CDC پایه و اساس است.

تمام چهار بازیکن را تایید و روابط با گروه های درگیر است. کشاورزان بیمه متعهد شده است مبلغ 1 میلیون دلار برای یک birdies-و-عقاب استخر به نفع "خود را ورق" است که پشتیبانی از COVID-19 کارکنان مراقبت های بهداشتی. PGA Tour موسسات خیریه را یک "text-to-donate" برنامه آنلاین برای بینندگان به تعهد پول اضافی.

از آن خواهد شد برای اولین بار زنده گلف پس از همه گیر تعطیل ورزشی در سراسر جهان هفت هفته پیش. و از آن خواهد شد اولین بار است که Seminole دونالد راس البته در فلوریدای جنوبی دارای یک تلویزیونی رویداد.

سمینول واقع شده است در یک دستگاه در امتداد اقیانوس اطلس در جونو ساحل طراحی شده در چنین شیوه ای است که تقریبا هر شات چهره متفاوت جهت باد است. این شده است هرگز به رتبه بندی از 20 بالا در گلف خلاصه لیست "آمریکا 100 بزرگترین زمین گلف" از آنجا که رتبه بندی در سال 1966 آغاز شد.

"من امیدوارم که ما می توانیم برخی از استراحت و سرگرمی برای کسانی تنظیم در سراسر جهان" McIlroy گفت.

خیریه مسابقه خواهد تلویزیونی توسط شبکه NBC از جمله گلف کانال همراه با Sky Sports و PGA Tour جهانی تلویزیون همکاران. آن را نیز به صورت زنده بر روی سیستم عامل های مختلف.

مایک Tirico را ارائه تفسیر از خانه اش در میشیگان در حالی که تحلیلگران از جمله پل Azinger خواهد کار از خارج از سایت تولید مجموعه ای. دو تلویزیون خبرنگاران خواهد بود و در این دوره است.

تور گفت: این امر به دنبال سخت CDC اجتماعی فاصله راهنمایی و محلی سفارشات و استفاده از آنچه در آن به عنوان تست مناسب برای حفاظت از سلامت بازیکنان و تولید خدمه و دیگران در سایت. بدون تماشاگر خواهد شد مجاز است.

"گلف طرفداران در سراسر جهان می تواند به جلو نگاه به یک منحصر به فرد تعاملی و سرگرم کننده رویداد کمک خواهد کرد که کسانی که در نیاز" PGA Tour کمیسر جی موناهان گفت.

تایگر وودز و فیل مایکلسون در حال بازی یک مسابقه نمایشگاه با NFL نوابغ تام بردی و Peyton Manning هر چند جزئیات مانند تاریخ و دوره را هنوز اعلام نشده است.

رسمی گلف است انتظار می رود به بازگشت تا ژوئن 11-14 در استعمار در تگزاس اگر چه این سفر هنوز در تلاش برای کار کردن جزئیات ضروری پرسنل و تست که مورد نیاز خواهد بود.

زنده گلف گذشته در تلویزیون دیده می شود در مارس 12, دور اول مسابقات قهرمانی بازیکنان. این تور برای اولین بار تصمیم به از بین بردن طرفداران و پس از آن که شب پس از دور اول لغو بقیه مسابقات است. بیشتر مسابقات متعاقبا لغو شد یا به تعویق افتاد.

دوره های گلف در پالم بیچ شهرستان که در آن هر چهار بازیکنان زندگی می کنند بسته شد تا در اواخر هفته گذشته است. McIlroy که تبدیل 31 روز دوشنبه گفت: در ان بی سی "امروز" نشان می دهد که او رفت و هفت هفته بدون بازی تا به محدوده هفته گذشته است.

McIlroy بازگشت به شماره 1 در جهان در ماه فوریه و شده است وجود دارد در مجموع از 100 هفته است. جانسون شده است No. 1 در مجموع 91 هفته. از بازیکنان فعال تنها در جنگل (683) شده است در شماره 1 بیشتر.

فاولر یکی از این بازی را جذاب تر بازیکنان در حالی که ولف در نظر گرفته شده است به عنوان یکی از مواد منفجره ستاره جوان. 21 ساله از کالیفرنیا برنده اول خود را PGA Tour رویداد یک ماه پس از خروج ایالتی اوکلاهما.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

از آن خواهد شد در اوایل پیش نمایش برای سمینول که سال آینده به میزبانی واکر جام. این دوره است که در آن بن هوگان استفاده می شود برای آماده شدن برای کارشناسی ارشد و آن را بهترین و شناخته شده در گلف محافل برای آن عضو Pro صورتی که برای سال جذب کرده است برخی از بهترین بازیکنان تور. چند اعضای باشگاه نیز متعلق به باشگاه مانند آگوستا ملی و Shinnecock تپه.

"این بازی یک خالص و خدمات عمومی با تمام پول مطرح شده ارائه COVID-19 امداد به کسانی که بیشترین نیاز در فلوریدا و در سراسر کشور و سمینول هیجان زده است باید از این فرصت برای کمک به یک علت ارزش در زمان دشوار" گفت: Jimmy دان باشگاه جمهور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب