گرگور Chisholm: آبی جیز دست آستین مارتین یک رکورد امضای پاداش — و انتظار بنگ برای جفتک انداختن

آستین مارتین تنظیم شده است برای دریافت بزرگترین جایزه امضای جیز آبی که تا کنون دست به یکی از پیش نویس میدارد و

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

آستین مارتین تنظیم شده است برای دریافت بزرگترین جایزه امضای جیز آبی که تا کنون دست به یکی از پیش نویس میدارد و پس از این همه کاره infielder توافق به شرایط پنج شنبه بعد از ظهر. Sportsnet را هازل مای اولین بار بود به گزارش دو طرف در حال نزدیک شدن به یک توافق و معامله در حال بررسی است و پس از تأييد شده توسط ستاره. با توجه به جیم Callis از MLB خط لوله مارتین دلار کسب خواهد کرد 7,000,825 (ایالات متحده) — 12-بالاترین جایزه در پیش نویس تاریخ است.

پول

توصیه می شود اسلات ارزش برای تورنتو پنجم کلی انتخاب شد $6,180,700. مارتین که پیش بینی های بسیاری از کارشناسان گرفته شود دوم توسط بالتیمور را دریافت خواهد کرد دوم بالاترین جایزه امضای هر بازیکن انتخاب شده این سال است. اسپنسر Torkelson که رفت و برای اولین بار به دیترویت دریافت بیشتر در $8,416,300.

برنامه بازی

جیز' فوری طرح برای مارتین ناشناخته باقی مانده است. او یک چاشنی کالج infielder با یک خفاش بسیاری از پیشاهنگان به نام بزرگ-لیگ برتر آماده است. مارتین در حال حاضر بر روی جیز' 60-مرد فهرستی برای فصل آینده, اما او می تواند اضافه شود. لیگ کوچک بیس بال فصل بود به تازگی لغو شده به دلیل coronavirus.

موقعیت

مارتین ذکر شده بود به عنوان یک shortstop زمانی که جیز پیش نویس او را از Vanderbilt, اما او همچنین دارای توانایی به بازی سوم پایه و احتمالا مرکز زمینه. در حالی که بسیاری از گزارش ها نشان می دهد او را تبدیل به یک همه کاره infielder آن بت که ناشی از سهام خود را به افزایش در سال های اخیر است. مارتین led NCAA جنوب شرقی در کنفرانس متوسط (.392) بازدید در هر بازی (1.62) بر پایه درصد (.486) و اجرا (87).

پنج پنج

جیز همچنین توافق کردند که به نظر با دور چهارم انتخاب کنید. کالج, right-hander نیک Frasso امضا برای $459,000 که بدان معنی است که این باشگاه به توافق با پنج میدارد. هر Callis های جیز صرف پنج درصد بیشتر از پاداش خود را که حداکثر بدون از دست دادن آینده میدارد.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن