لامپ کم مصرف کمیسر می پرسد بهار, لیگ, مدیر عامل شرکت برای همکاری پیشنهاد

لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie خواسته است آمریکا رشد و نمو لیگ برتر فوتبال به صورت رسمی پیشنهاد در مورد یک هم

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie خواسته است آمریکا رشد و نمو لیگ برتر فوتبال به صورت رسمی پیشنهاد در مورد یک همکاری بین این دو است.

برایان جنگل, مدیر عامل شرکت بهار لیگ گفت: او را به صحبت Ambrosie چهارشنبه. جنگل اضافه شده Ambrosie باز بود به مفهوم و درخواست یک پیشنهاد رسمی است که او می تواند در حال حاضر به لامپ کم مصرف حکام.

وودز گفت: کانادا مطبوعات در هفته گذشته او با نزدیک شدن Ambrosie در مورد همکاری که دیدن CFL تیم تمرین و بازی در برابر بهار باشگاه های لیگ در ایالات متحده در ماه سپتامبر.

Ambrosie اعلام کرد ممکن است 20 به عنوان بهترین سناریو برای باز کردن یک لامپ کم مصرف به صورت مختصر نجومی در ماه سپتامبر با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما او همچنین تصریح کرد لغو 2020 مبارزات انتخاباتی باقی مانده است یک احتمال است.

Ambrosie با نزدیک شدن دولت کانادا برای کمک. لیگ سه قسمتی پیشنهاد شامل $30 میلیون بلافاصله بیشتر پول به صورت مختصر از فصل و تا به اضافی $120 میلیون در صورت لغو مبارزات انتخاباتی. در حالی که Ambrosie همچنان به کار با دولت او گفت: او را نه بانکی در لامپ کم مصرف خاص در بودجه برای کمک به لیگ برتر از طریق رمان شیوع کروناویروس.

این لامپ کم مصرف در ادامه دیدار با مقامات دولتی پنج شنبه. آن را تا به حال جلسات با کایل نیکلسون (مشاور سیاست, مهاجرت, پناهندگان و شهروندی کانادا) و اولگا Radchenko (مشاور سیاست, مهاجرت, پناهندگان و شهروندی کانادا) و همچنین Aneil Jaswal (مشاور سیاست, سرمایه گذاری در کانادا).

این لامپ کم مصرف نیز ملاقات با Jaswal در روز چهارشنبه.

بهار لیگ یک رشد فوتبال عمل است. آن را متشکل از چهار تیم — با 38 بازیکن در هر فهرستی که تمرین مشترک و بازی در یک مرکز.

فصل آن معمولا در ماه مارس و به طور کلی به سه هفته طول می کشد. تیم دو بازی در هر کدام و در طول خارج از فصل در لیگ انجام ازمایش اردوگاه.

در ابتدا جنگل دنبال شد بین دو و چهار CFL تیم به ترکیب با بهار لیگ جوخه در نامشخص آمریکا محل برای سه تا چهار هفته است. او بسیار متمایل به اتخاذ کانادا قوانین و بازی در دیگر زمینه های گسترده تر مانند باندهای تروریستی در کانادا انجام دهد.

اما در روز پنج شنبه, جنگل گفت: پیشنهاد خود را برای همه نه CFL تیم به بازی بازی در ایالات متحده در کنار بهار در لیگ یک "ساخته شده برای تلویزیون" فرمت.

بازی می تواند در طول بازی این هفته ابتدا در ماه سپتامبر. آنها می توان به برنامه ریزی برای پنج شنبه, چهار شنبه و یا یکشنبه برای جلوگیری از درگیری با موجود NFL و گپ برنامه نویسی ویندوز.

اگر NCAA یا به طور خاص هر قدرت 5 کنفرانس — بزرگ 12, Southeastern Conference (SEC), کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس (ACC) بزرگ ده یا Pac-12 — تاخیر و یا لغو آن سال 2020 فصل ایالات متحده underclassmen خواهد بود واجد شرایط برای شرکت و می تواند نشانه ای با لامپ کم مصرف یا بهار تیم های لیگ.

بهار لیگ نیز گسترش به پنج باشگاه به مشارکت 14-فرمت تیم برای فصل پاییز است.

این بازار در نظر گرفته شده برای این طرح عبارتند از: Memphis, بیرمنگام, San Antonio, آتلانتا و دالاس و Nashville.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

متمرکز اردوگاه های آموزشی برگزار خواهد شد در دو تا از کسانی که در شهرستانها. هنگامی که اردوگاه ها به پایان رسید, لامپ کم مصرف, تیم خواهد بود بر اساس دو شش پیشنهاد ایران ،

وقتی بهار لیگ و CFL تیم های مربع خاموش ترکیبی از NFL-CFL قوانین اعمال می شود. بهار باشگاه های لیگ خواهد بازی توسط آمریکا قوانین در سر-به-سر matchups در حالی که CFL تیم را تحت کانادا قوانین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن