جان کاس: فدرال کمک مالی برای بد اجرا متحده است مانند دادن پول نقد به یک مجسمه نیم تنه از قمار باز

اگر شما یک مالیات دهندگان از خوبی اجرا دولت با پایین عمومی-کارگر-اتحادیه بازنشستگی بدهی شما ممکن است در وحشت ش

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

اگر شما یک مالیات دهندگان از خوبی اجرا دولت با پایین عمومی-کارگر-اتحادیه بازنشستگی بدهی شما ممکن است در وحشت شیفتگی به عنوان مجلس نانسی پلوسی, هل سیاسی دکمه جدید برای مراقبت در عمل 2 فدرال coronavirus امداد لایحه.

مردم و کسب و کار نیاز به کمک. دولت تعطیل اقتصاد برای مقابله با این بیماری همه گیر. جدی وجود دارد coronavirus هزینه های فدرال و کمک مورد نیاز است.

اما آنچه نگران کننده است این سیاست می تواند جلوه های ویژه گرافیکی لازم امداد وارد هیچ رشته متصل نجات برای Illinois, New York, New Jersey و دیگر ضعیف اجرا متحده به پرداخت خود را تهی دست کارگر عمومی بازنشستگی بدهی.

و چه کسی پرداخت می کند ؟ شما انجام دهد.

مثل تماشای مادر بزرگ خود را در کالج خود را به صندوق پرداخت برادرش قمار بدهی.

دموکراتیک فرمانداران مانند J. B. پریتزکر از ایلینوی و اندرو کومو نیویورک در حال قرار دادن بر روی فشار گفت: در صورتی که فدرال خط لوله شروع نمی کند جریان دوباره آن را ثابت خواهد کرد که جمهوریخواهان و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فقط نمی مراقبت در مورد درد و رنج انسان.

آن همه مرا به یاد داستان در مورد یک مرد که می دانست زیادی در مورد سیاست و طبیعت انسان: Paul Ricca این رئیس و روسای سازمان یافته جرم و جنایت در امریکا است.

Ricca بی رحمانه بود, یک قاتل. او منفور و تبلیغات پرواز تحت رادار. هالیوود هرگز ساخته شده است. او درخشان تحصیل در حوزه علمیه و گفت: به صحبت به زبان های مختلف.

از زمان او به شیکاگو به تماشای بیش از آل کاپون — تبلیغات به دنبال دلقک خوی کردن به مردم و مطبوعات به عنوان beclowned mob boss — و تا زمانی که او در زمان خود آخرین نفس Ricca کلمه بود و قانون است. از نیویورک به لس آنجلس و لاس وگاس و به طور طبیعی شیکاگو است.

افسانه آن است که یک روز Ricca شد رانده همراه palm bae جاده به نام به افتخار یک شهردار شیکاگو که درگذشت ناگهانی از مسموميت با سرب زمانی که کسی در ماشین شروع به شکایت در مورد یکی دیگر از گانگستر.

مرد در Ricca ماشین می خواستم دیگر گانگستر به مرگ تدریجی دردناک مرگ و میر ناشی از سرطان است.

"متوقف شود. این یک چیز وحشتناک را برای شما به می گویند که او باید سرطان" Ricca گفت. "سرطان ؟ چگونه می تواند به شما می گویند چنین چیزی ؟ شما می خواهید این نوع از درد و رنج کسی ؟ این وحشتناک است."

آن مرد دیگر در ماشین بود وحشت زده در فکر او می خواهم را به خشم آورد ، Ricca سکوت کرده بود برای یک لحظه و سپس پرسید.

"آیا شما واقعا نفرت این مرد؟"

بله.

"پس از آن نمی خواهید او را به سرطان است. می خواهید او را به یک قمار باز" رئیس گفت. "آن طول می کشد."

و Ricca لبخند زد.

چه مدت از آن گرفته شده است برای درد و رنج مالیات دهندگان در ایالت ایلینوی و ضعیف اجرا متحده به غرق در جوهر قرمز از عظیم تهی دست بازنشستگی عمومی بدهی بدهی?

دهه.

دموکراتیک فرمانداران خود را صحبت. این یک نجات آنها می گویند. به جای این همه در مورد "عدالت" و "دهنده متحده است."

"همانطور که می دانید ما یک اهدا کننده دولت به دولت فدرال" پریتزکر گفت: روز دیگر. "ما پرداخت بیشتر در مالیات فدرال در ایالت ایلینوی از ما عقب بر گردیم از دولت فدرال است. ایالات متحده که در حال bailed سال پس از سال, ایران چه کسی را بیشتر از فدرال دل از آنها در قرار داده است."

دموکراتیک نقاط صحبت کردن صدا مناسب تا زمانی که شما متوجه متحده پریتزکر می گوید در حال "bailed سال پس از سال" در اصلی بسیار ضعیف متحده با بسیاری از مردم فقیر که نیاز به کمک های فدرال برنامه های.

و جدید صحبت نقاط چشم پوشی چیز دیگری است: ساختاری مسائل سیاسی که منجر چندین ایالت به وام مسکن خود را مالیات دهندگان آتی و به دنبال فدرال اعتراض کردند.

نجات یک هیچ رشته متصل اعطای میلیاردها فدرال نقدی است مانند دادن پول به جان قمار باز. یا مانند قرار دادن پول نقد به دست مت معتاد.

مدتها قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس به دموکرات ها یک بحران است که آنها می توانید استفاده کنید برای انجام همه چیز آنها می خواهم هرگز قبل از انجام متحده مانند ایلینوی, New York, New Jersey, کانکتیکات و حتی کنتاکی بودند و در این مدتها از چیز دیگری بود که کشتن آنها.

طبقه سیاسی در هر یک از این کشورها عمدتا دموکرات ها اما با کمک از چند محلی جمهوری خواه handmaidens حال قرار دادن مالیات دهندگان در قلاب برای ناپایدار عمومی معاملات در حقوق بازنشستگی برای کارمندان دولت.

به جای صندوق بازنشستگی سیاستمداران فقط لگد می تواند راه را برای آینده سیاسی خدمه برای مقابله با. و آنها لگد آن را بیش از حد.

سال پیش به عنوان توزیع سیاسی حمایت مشاغل غیر قانونی تلقی شد قدیمی محلی دموکراتیک و سازمان های سیاسی شروع به محو شدن. سیاستمداران مورد نیاز جدید ارتش با عضله در زمان انتخابات. عمومی کارگر اتحادیه کارفرمایان در پا و در نتیجه شروع مخرب رابطه همزیستی.

طبقه سیاسی overpromised در معاملات در حقوق بازنشستگی. مردم کارگر و اتحادیه های کارگری کردم دموکرات ها انتخاب می شوند. در ایالات آمریکا مانند نیویورک و ایلینوی برخی از سیاستمداران اهرمی دولتی برای خصوصی ثروت است. و چه کسی پرداخت می شود ؟ مالیات دهندگان.

در حال حاضر در ایالت ایلینوی تهی دست کارگر عمومی بازنشستگی بدهی برآورد شده است در صدها میلیارد دلار است. دولت اوراق قرضه در رتبه های بالای آشغال وضعیت. ایالت ایلینوی در مجلس سنا رئیس جمهور همین هارمون از کنگره خواسته است تا برای $41.6 میلیارد دلار کمک مالی.

مالیات دهندگان هستند در قلاب و بازنشستگی بار شیفت به مالیات اموال. مالیات بر املاک افزایش و خانه خود را ارزش قرار می گیرند. مالیات دهندگان در حال حاضر بندگان از بندگان عمومی است.

Coronavirus این کار را نکردند. تهمت نمی انجام این کار است. سیاستمداران محلی بود.

پس چرا باید مالیات دهندگان به خوبی اجرا و محتاطانه متحده خواسته می شود به قید وثیقه از سیاستمداران از ایلینوی و در جای دیگر برای دهه ارزش بد تصمیم گیری?

سیاستمداران و رابط خواهد حرف مفت زدن در مورد "عدالت" و "دهنده متحده است." اما آنها بسیار بسیار شبیه به مجسمه نیم تنه از قماربازان. آنها می خواهند شخص دیگری به پرداخت بدهی های خود را.

و این لایحه به علت است.

پل Ricca درک آنها را به خوبی.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن