آتش بازی نشان می دهد برنامه ریزی شده در جورج موسی دریاچه - پنج شنبه, 03 Jul 2020 PST

موسی دریاچه وجود دارد دیرینه سنت در سراسر کلمبیا حوضه وقتی که می آید به جولای 4 – جامعه و جشن و آتش بازی و مرد

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

موسی دریاچه وجود دارد دیرینه سنت در سراسر کلمبیا حوضه وقتی که می آید به جولای 4 – جامعه و جشن و آتش بازی و مردم با هم. اما به عنوان سازمان از جورج تاریخ 4 ژوئیه جشن آن سال 2020 است بسیار متفاوت چهارم جولای.

این COVID-19 شیوع به معنای لغو بسیاری از جشن انجمن در سال 2020 به عنوان محدودیت های تحمیل گردیده و برای کمک به کاهش این ویروس را گسترش. 4 جولای جشن بوده است در میان کسانی که لغو شد اما دو آتش بازی نشان می دهد در حال رفتن به عنوان برنامه ریزی شده.

سازمان دهندگان این جشنواره جورج پیش خواهد رفت با یک رویداد بالا بردن پرچم در 10:30 صبح در جورج پارک شهر. زنگ "آزادی بل" است که در بخشی از این مراسم همراه با 21 gun salute.

سخنرانان به دنبال خواهد داشت این مراسم است. آنها عبارتند از قانونگذاران ایالتی سن. جودی Warnick و تشکر. الکس dave sanchez و تشکر. تام دندانه. لورن Culp یک نامزد برای فرماندار خواهد بود که سخنران اصلی.

افرادی که می خواهید به تماشای مراسم و گوش دادن به سخنرانان خواسته برای مشاهده اجتماعی فاصله دستورالعمل که به معنی اقامت حداقل شش فوت از هم جدا.

جورج آتش بازی نشان می دهد به عنوان برنامه ریزی شده و شروع می شود در 10 p. m. جورج شهروندان خواسته شده توسط سازمان دهندگان این رویداد به تماشای از خانه در حالی که افرادی که سفر از مناطق دیگر باید ماندن در اتومبیل های خود را.

آتش بازی نیز خواهد رفت در موسس لیک. آزادی جشنواره آتش بازی نشان می دهد شروع می شود در 10 p. m.

از مردم خواسته شده برای جلوگیری از تجمع در McCosh پارک. پارکینگ, در پارک و در نزدیکی گشت و گذار 'n Slide پارک آب بسته خواهد شد پس از موسی دریاچه بازار کشاورزان به پایان می رسد در 1 p. m. روز شنبه, با توجه به موسی دریاچه مقامات شهرستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب