چند ورزش هر گونه تجربه با هیچ-جمعیت تجربه

مقدار زیادی از ناشناخته باقی می ماند در مورد بازگشت زندگی حرفه ای, رویدادهای ورزشی, اما یک چیز قطعی است: طرفدا

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مقدار زیادی از ناشناخته باقی می ماند در مورد بازگشت زندگی حرفه ای, رویدادهای ورزشی, اما یک چیز قطعی است: طرفداران نمی خواهد در حضور و غیاب برای آینده قابل پیش بینی.

نسکار اعلام کرد که خود را برتر سری جام فصل را بدون راه اندازی مجدد طرفداران مارس 17. تور PGA را راه اندازی مجدد ژوئن 11 با طرفداران برای حداقل آن چهار وقایع است. آنها به دنبال در قدم به قدم از WWE که برگزار کرده است حوادث از جمله مسابقات بدون طرفداران برای دو ماه.

جدول زمانی کندتر است به صورت عمده تیم ورزشی در لیگ های. آنها باید حساب برای بیشتر مردم — بازیکنان مربیگری کارکنان و مقامات ، — ضروری برای عملیات. گسترده تست برای coronavirus در نظر گرفته شده است یک پیش نیاز است.

لیگ اصلی بیس بال به حالت تعلیق عملیات در بهار آموزش آوریل 12, اما مقامات اعتماد به نفس آنها می توانید نگه دارید نوعی از یک فصل به طور منظم. NBA مقامات باقی می ماند, امیدوار, لیگ می تواند نجات خود را به طور منظم فصل و پلی آف. NHL رد بازی در خنثی سایت و آخرین برنامه این است که برای برگزاری بازی حذفی در NHL سالن در چهار "hub" شهرستانها به حداقل رساندن سفر. آن است که با توجه به ماه اکتبر و به تاخیر انداختن شروع 2020-21 فصل است.

MLS خواهد بازگشایی آموزش امکانات برای بازیکنان در هفته آینده و به طور موقت برنامه ریزی شده برای از سرگیری آن فصل 8 ژوئن. به WNBA است فکر quarantining تیم و بازی در یک طرف بی محل. NFL زمان برای آن صبر کنید.

هیچ یک از این لیگ انتظار می رود که طرفداران در بازی ها برای شروع — احتمالا به 2021. آنها خواهد بود ساخته شده برای تلویزیون با میلیاردها دلار در خطر است.

از آن خواهد شد در قلمرو ناشناخته برای اکثر. تنها MLB و PGA Tour برگزار شد, حوادث بدون فن. آمریکا لیگ هاکی NHL بالا جزئی لیگ نیز صحنه های بدون فن.

آنها مشابه در غرابت. در اینجا نگاهی به این چند نمونه و زیرچشمی نگاه کردن به آنچه که به طور موقت خواهد بود ما طبیعی است.

  • تنها MLB بازی بدون طرفداران اتفاق افتاد و پنج سال پیش در هفته گذشته. بالتیمور اوریولز و شیکاگو وایت ساکس شده در خالی کمدن متری پس از ناآرامی ظاهر در پاسخ به بالتیمور مقیم آمریکا و مرگ در بازداشت پلیس.

شورش مجبور MLB به لغو دو بازی از سری. آخر منتقل شد از شب تا صبح با رعایت این شهر مقررات منع رفت و آمد. تصمیم گیری ساخته شده بود اجازه می دهد تا طرفداران مطلب.

آرام برنده 8-2 در سریع دو ساعت و سه دقیقه — غیر منتظره ای کوتاه بازی. موسیقی و آدرس گوینده تکرار. بازیکنان وانمود به امضا. یک توپ دختر او کار حفاظت از صندلی های خالی پشت سر او. ورزشگاه کارکنان پرسه می زدند مخفف ناپاک توپ.

پس از بازی آرام اول baseman Chris Davis که ضربه سه-اجرا اجرای خانه در اولین ورود نسبت به فضای بهار آموزش intrasquad بازی. Orioles مدیر باک Showalter گفت هر کلمه ای که شنیده میشد در این زمینه است.

"هنگامی که شما در حال گرد پایه و تنها به سلامتی بودند از خارج از ورزشگاه این یک احساس عجیب و غریب," دیویس گفت:. "من هر خانه اجرا من می توانم در هر زمان من می توانم آن را دریافت کند اما قطعا بیشتر سرگرم کننده هنگامی که فن وجود دارد."

  • PGA Tour اتحاد برگزار شد دو دور کامل بدون طرفداران در حال حاضر: دور سوم 2012 AT&T ملی در مریلند و دور نهایی 2016 بیمه کشاورزان باز در Torrey سنبه در سن دیگو. در هر دو موارد طرفداران اجازه نداشتند پس از آب و هوای نامساعد باعث آسیب و سرنگون درختان.

دور سوم AT&T ملی پخش شد و پس از یک توفان پاره پاره از طریق این منطقه شب گذشته بود. طوفان سمت چپ بیش از 400 ، 000 نفر و البته بدون قدرت. دور شد و پس از شش ساعت تاخیر با دمای نزدیک به سه رقمی باقی مانده و در این دوره است.

تایگر وودز لباس پوشیدن و در یک مرغک در ششم سوراخ شات مواجه شد سکوت.

"من به بازی در مقابل مردم بود اما نه به طور کلی 18-سوراخ رقابتی دور" جنگل گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

طرفداران اجازه داده شد برای دور نهایی روز بعد. آنها را تماشا جنگل شلیک دو تحت 69 آمده از پشت سر به او 74 حرفه ای برنده شوید.

  • آب و هوا باعث اخیر مثال در هاکی. در Jan. 17, 2018 آمریکا هاکی لیگ شارلوت چکرز میزبانی بریدج صدای ببر در Bojangles' سالن بزرگ است. عرصه خالی بود پس از شش اینچ از یخ و برف کاهش یافت و در شارلوت, N. C. منطقه و چکرز دلسرد طرفداران از حضور در. چکرز وابسته کارولینای طوفان برنده 4-3.

"آن را بیشتر سرگرم کننده را به بازی با مردم خارج وجود دارد, اما ما نیاز به انجام بهترین های ما مهم نیست که چه وضعیت" شارلوت مرکز لوکاس Wallmark گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب