MLB صاحبان بازیکنان برگرداندن به حقوق و دستمزد مناقشات سیاسی از

نیویورک—بیس بال صاحبان و بازیکنان را واگردانی به شکل — نوع نمایش داده می شود بیش از نیم قرن طول هشت توقف کار ب

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

نیویورک—بیس بال صاحبان و بازیکنان را واگردانی به شکل — نوع نمایش داده می شود بیش از نیم قرن طول هشت توقف کار با حقوق مناقشات سیاسی.

بازیکنان پیشنهاد شده به سر ورزش در بیماری همه گیر کوروناویروس با 114-بازی فصل به طور منظم و کامل نرم افزار تاریخ حقوق ترک هر بازیکن با حدود 70 درصد از آنچه که او شده بود میله میله برای کسب درآمد.

که پیشنهاد شده بود روز شنبه پنج روز پس از لیگ اصلی بیس بال برنامه برای 82-بازی فصل را با پرداخت های اضافی کاهش که ترک هر بازیکن در 23 تا 47 درصد خود را پرداخت اصلی با بالاترین بگیر پذیرش بزرگترین کاهش است.

MLB ادعای اضافی $640,000 (ایالات متحده) خواهد بود از دست رفته با هر اضافی به طور منظم فصل بازی ایفا کرده است. این اتحادیه گفته است که باور ندارد کسانی که در محاسبات و خواسته MLB برای اقتصادی کردن اسناد و مدارک و داده ها.

بیس بال کمیسر راب Manfred در مورد حرکت بعدی با صاحبان در روز دوشنبه.

اگر آموزش بهار به سر در اواسط ماه ژوئن و به دنبال آن روز باز در اطراف شروع ماه ژوئیه یک توافق را به توافق در هفته آینده.

بازیکنان و باشگاه موافقت مارس 26 به "تکمیل کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" با همخوانی سه مفاد:

  • هیچ محدودیت دولت در حال بازی در مقابل طرفداران به طور منظم در فصل ballparks;
  • هیچ مربوطه محدودیت های مسافرتی در سراسر ایالات متحده و کانادا;
  • مانفرد تعیین و پس از مشورت با اتحادیه و کارشناسان پزشکی این است که هیچ خطر ابتلا به بازیکنان کارکنان و یا طرفداران به بازی با طرفداران در تمام 30 به طور منظم فصل ballparks ارائه شده است که MLB و اتحادیه "مورد بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب جایگزین خنثی سایت."

بازیکنان می گویند مارس 26 معامله تحت پوشش حقوق و آنها تحت هیچ الزامی برای دوباره این موضوع است. MLB می گوید که اگر این طرح است که با استفاده از خالی ballparks است که در این زمان قصد.

برخی از بازیکنان به ویژه سابق AL Cy جوان برنده جایزه بلیک اسنل اند گفت: آن را به ارزش آن را به آنها را به بازی کمتر. برخی از مدیریت ها گفته اند تیم باید با ارائه یک برنامه شاید به عنوان کوتاه که 50 بازی.

بی اعتمادی در میان بسیاری از است در بالاترین سطح خود از 1994-95 اعتصاب. دلایل وجود دارد.

حقوق شده اند و تقریبا مسطح به مدت پنج سال در طول یک زمان درآمد تخمین زده شده اند افزایش یافته است در یک چهار درصد نرخ سالانه یک امضای توافق دسته جمعی به توافق در نوامبر 2016 به دست آورد بیشتر برای باشگاه ها از آن برای اتحادیه.

آهسته رایگان-agent بازار پس از 2017 و 2018 فصل موجب بازیکن خشم و منظم تر در بازار این گذشته خارج از فصل نیست آرام بازیکنان و یا اتحادیه های کارکنان.

بازیکنان کبود بیش از آنچه به آنها تماس بگیرید تانک و باشگاه تماس بازسازی است. آنها مشاهده غیر رقابتی تیم به عنوان بد برای کل صنعت منجر به حضور رها کردن در هر یک از چهار فصل است.

مانفرد می گوید هر باشگاه باعث می شود خود را قضاوت در مورد اینکه آیا آن را می توانید ادعا و باشگاه در حال استفاده از این سیستم به نفع خود زمانی که آنها jettison جانبازان بازسازی با پیش نویس میدارد و بین المللی جوانان و سپس ادعا می کنند دوباره. جهان سری عناوین توسط کانزاس سیتی در سال 2015 و هوستون در سال 2017 هستند اشاره کرد به عنوان مثال.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بازیکنان بارها و بارها متهم به باشگاه دستکاری خدمات خود را هم به تاخیر رایگان آژانس و حقوق و دستمزد داوری واجد شرایط بودن.

داور علامت Irvings رد شکایت توسط کریس برایانت در برابر توله پذیرش شیکاگو اجرایی تئو اپستین منطقی برای به تأخیر انداختن سوم baseman را برای اولین بار در شروع 2015 فصل است. Irvings نوشت: هیچ اثبات "یک نابکار انگیزه" و این اتحادیه نمی تواند ثابت کند "ایمان بد به ماسک خدمات دستکاری در زمان است." او را رد نکرد که آیا زمان سرویس شد انسان در هر شرایط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب