Dear Abby: جدید شوهر moodiness ممکن است سیگنال عمیق تر مشکل

عزیز ابی: من یک سوال در مورد دختر من جدید "براد." من با دخالت ازدواج خود را و نمی خواهم به, اما او به نظر می ر

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

عزیز ابی: من یک سوال در مورد دختر من جدید "براد." من با دخالت ازدواج خود را و نمی خواهم به, اما او به نظر می رسد بسیار مودی و به سختی صحبت می کند به من. درست زمانی که من فکر می کنم من در بر داشت یک موضوع مشترک در این دیدار بعد از چهار یا پنج هفته بعد او نمی گفتن یک کلمه.

در آخرین دیدار او بسیار ناراحت با دختر من به خاطر یک تکه مرغ کاهش یافت و از قرار دادن در حالی که او مزه آن است. او دو بار عذرخواهی کرد اما چشمانش آبیاری زمانی که من راه می رفت به اتاق. من می خواستم بدی فقط او را در آغوش بگیرید و بپرسید براد "چه چیزی اشتباه است با شما؟" من شنیده ام که تن او قبل از. من باید هر چیزی را انجام دهید? سوال در جنوب

عزیز سوال: اگر براد است رفتار این راه قبل از زمانی که شما بازدید شد ممکن است که شما بازدید شد ناخوشایند برای او ؟ می تواند آنها با داشتن مشکلات زناشویی?

من فکر نمی کنم آن را واجد شرایط به عنوان مداخله به درخواست دختر خود را چگونه اغلب شوهرش ناراحت می شود بیش از همه چیز به عنوان بی اهمیت به عنوان یک قطعه از مرغ ریختن از خود بپیچید. انفجار بیش از چیزی بسیار ناچیز می تواند نشانه ای که وجود دارد این است که یک مشکل بزرگتر که شده است در برخورد با. آن را نیز نمی خواهد تداخل به اجازه دختر خود را می دانم که اگر این اتفاق می افتد و اغلب آن را نرمال نیست و این که شما هستند — و همیشه خواهد بود — وجود دارد و اگر او احساس می کند او به آن نیاز دارد.

DEAR ABBY: اچ درگذشت در یک کشور است که دارای محدودیت در جمع آوری برای مجالس ترحیم به دلیل بیماری همه گیر. تنها کسانی که در خانواده های کارکنان سردخانه و یک کشیش یا مذهبی دیگر officiant می تواند در حال حاضر در تشییع جنازه.

این بود که یک دوست خوب, ابی, کسی که من تا به حال شناخته شده برای 35 سال است. او و همسرش نیز یک دوست قدیمی بودند در حزب عروسی. از دست دادن ناگهانی این دوست مرا اندوهگین و از آن تأسف من است که من نمی توانم تسلیت در فرد و یا شرکت در مراسم تشییع جنازه و یا حمایت خود را بیوه در فرد است. خوانندگان دیگر نیز ممکن است در مواجهه با این سردرگمی است. آیا شما هر گونه پیشنهاد ؟ — عزادار در سواحل شرق

عزیز عزادار: درخواست دوست خود را بیوه اگر کفن می توانید جریان تشییع جنازه خدمات به دوستان و خانواده که قادر به حضور در فرد است. تماس او خود را گسترش تسلیت و بپرسید اگر او به کمک شما نیاز دارد و یا اگر او در حال برنامه ریزی برای یادبود شما می توانید پس از حضور در قرنطینه برداشته شده است.

در حالی که شما در آن هستید بپرسید اگر او را مانند یک سهم در اواخر نام شوهر ساخته شده برای یک سازمان خاص. آیا ارسال گل بدون پرسیدن چرا که او ممکن است هولناک. و البته در ادامه خواستار بررسی روی او بلند ارواح و اجازه می دهد او را به دریچه اگر او نیاز به, که ممکن است به او کمک کند تا کمتر احساس انزوا و آسیب پذیر است.

عزیز ابی: من یک سوال در مورد حفظ حریم خصوصی. بدون توجه به زمانی که من در دستشویی, شوهرم, احساس نیاز به در آمده و اویختن. هر روز. من ذکر کرده اند و بیش که من ترجیح می دهم برخی از حریم خصوصی, اما او نمی خواهد گوش دادن. منظورم این است که در تاریخ آمده است که هیچ چیز مقدس? چه می دهد ؟ — در معرض در نیوجرسی

عزیز در معرض: شما از من همدردی. شوهر شما هم احترام نمی کند نیاز خود را برای حفظ حریم خصوصی و یا یک میل سیری ناپذیر برای مخاطبان اسیر است. راه حل برای مشکل شما ممکن است به عنوان ساده به عنوان یک قفل محکم در حمام خود را درب.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.

آخرین مطالب