صدای دیگر: کلام حکمت از جدید نیروی هوایی رئیس

هفته گذشته سنای آمریکا در زمان یک گام تاریخی: آن را تایید Charles Q. براون جونیور به عنوان رئیس ستاد نیروی هوا

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

هفته گذشته سنای آمریکا در زمان یک گام تاریخی: آن را تایید Charles Q. براون جونیور به عنوان رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده, او اولین افسر سیاه به رهبری امریکا یکی از عمده نظامی شاخه.

این امر می تواند به اشتباه جشن براون انتصاب به عنوان یک نوع متعادل به بی عدالتی جرقه تظاهرات در سراسر کشور است. ما نمی توانیم به دستاوردهای برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار به عنوان یک راه برای انکار این بی عدالتی رو با همه آمریکایی های آفریقایی تبار. برای انجام این کار خواهد بود یک تن-ناشنوا سوء تفاهم از طولانی-طولانی اثر چه بوده است به نام امریکا را گناه اصلی.

اما آن را نیز اشتباه نیست به این مناسبت جشن می گیرند چرا که نشان دهنده پیشرفت است. این یک نقطه عطف در یک راهپیمایی در مسیر درست به سمت برابری بیشتر که در آن هر کس صرف نظر از نژاد و رایگان است برای موفقیت و قدرت به انجام این کار.

ژنرال قهوه ای متولد شد در سن آنتونیو و فارغ التحصیل از Texas Tech. او به عنوان فرمانده یا معاون فرمانده در چندین سطح بالا پست از جمله وجود نیروهای هوایی ایالات متحده در اقیانوس هند و آرام فرماندهی اقیانوس آرام هوایی عملیات جنگی کارکنان و فرماندهی مرکزی ایالات متحده. قهوه ای به دست آورده است موفقیت خود را و ما تحسین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای انتصاب او و سنا برای تایید او.

و ما ممکن است بیشتر توجه ما قدردانی قهوه ای دیدگاه های این مناسبت تاریخی. در یک قدرتمند و ویدئو های شخصی او ساخته شده برای کسانی که تحت فرمان او به طور کلی صحبت با خلوص و صداقت در مورد "تاریخچه ای از مسائل نژادی و تجربیات خودم که نیست همیشه بخوان آزادی و برابری است."

براون گفت: "من نمی توانم ثابت قرن ها از نژادپرستی در کشور ما نه می تواند به من ثابت دهه از تبعیض است که ممکن است نهفته اعضای نیروی هوایی ما. من فکر کردن در مورد چگونه من می توانید پیشرفت — شخصا حرفه ای و institutionally — به طوری که تمام سربازان هر دو امروز و فردا, قدر تنوع در یک محافظه کار در محیط که در آن آنها می تواند رسیدن به پتانسیل کامل خود را. من فکر میکنم لازم نیست که همه پاسخ ها را در چگونه برای ایجاد یک محیط است. ... من فکر کردن در مورد بدون روشن پاسخ من فقط می خواهم به حکمت و دانش به سرب در طول زمان دشوار است مانند این. من می خواهم به حکمت و دانش به رهبری شرکت در و گوش دادن به ضروری مکالمات در نژادپرستی تنوع و شمول است. من می خواهم به حکمت و دانش منجر به کسانی که مایل به گرفتن متعهد و پایدار اقدام به نیروی هوایی ما بهتر است."

این واژه رشد از یک مدل بقیه ملت ما را به خوبی به دنبال: تمرین همدلی در آغوش صداقت و مبارزه با بی عدالتی انجام آنچه شما می توانید برای کشور بهتر است. در ژنرال قهوه ای, ما می بینیم میهن پرستی مخلوط با رئالیسم قدرت مخلوط با تواضع حکمت مخلوط با حل و فصل. باید آن را روشن است که با قهوه ای, نیروی هوایی است که در دست خوب است و دیگران ممکن است به دست آوردن چیزی از نظر عقل در کلمات خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب