رفتار خانم 7/15 - Tue, 15 Jul 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند عزیز از دست رفتار: لطفا مودب موضوع-ب

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

عزیز از دست رفتار: لطفا مودب موضوع-بسته شدن راه برای اجازه دهید مردم می دانند که من به هیچ وجه قصد پیوستن به جهان از رسانه های اجتماعی. مردم کاملا عصبانی وقتی که من می گویند این احتمالا به این دلیل که آنها فکر می کنم من قضاوت آنها را برای اتلاف وقت.

من معلم هستم و شغل من بستگی به صلاحدید و رفتار اخلاقی: دو مورد به آسانی در شواهد در رسانه های اجتماعی.

آرام خواننده: به عنوان یک معلم شما بدون شک می دانیم که لیام برای حضور در کلاس و مطالعه و امتحان قبل از او می تواند همه چیز را فراموش کرده شما سعی کردم به او یاد می دهد. آداب معاشرت است که به همان اندازه تمایلی به جست و خیز به مرحله نهایی بل با ارائه باز پاسخ است که بسته به موضوع.

چند پاسخ هیچ کدام نهایی که چرا شما شرکت نمی کنند در رسانه های اجتماعی عبارتند از: "من فقط همین حالا هم" "من به خصوص علاقه مند" و "من واقعا لذت بردن از آن است."

اگر شما تکرار این اغلب به اندازه کافی و بدون توضیح شما می پوشند و خود را در inquisitor. و شما برای جلوگیری از عواقب گفتن کسی که به نظر شما چیزی که آنها را گرامی بیشتر به بی ملاحظه و بدتر است.

عزیز از دست رفتار: این بد بود آداب معاشرت به عموم شرم یک پدر است که در تلاش برای بازگشت از پرداخت حمایت از کودکان ؟ من می دانم که مردم به دلایل مختلف اما این فرد دارای یک صندوق است که می تواند پوشش پرداخت در بار سخت تر. باید ما را به عقب برخی از فرم های عمومی بشود یا ما باید به تعصبی که به "روزهای خوب قدیمی" و اجازه دهید سکون پدران فقط رفتن در امتداد راه خود را?

آرام خواننده: عمومی بشود یک سلاح کشنده است, اغلب ظالمانه و رفتار خانم مصرانه از شما به فکر جزئیات. دولت که انتشار لیست از شهروندان بازداشت برای رانندگی تحت تاثیر تنها این کار را با شواهد خوبی برای حمایت از این ادعا.

حقایق اطراف طلاق همیشه خیلی شفاف به اشخاص ثالث. اگر شما مطمئن نیستید اجتناب از خود شرکت خودتان را کمتر خطرناک تر به چالش کشیدن او را در مورد آن در یک حزب کوکتل.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب