Pac-12 اجازه می دهد تا داوطلبانه فرد در تمرینات آغاز ژوئن 15; واشنگتن در حال آماده شدن برای مرحله به مرحله در بازگشت' - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

Pac-12 کنفرانس دانشجو-ورزشکاران خواهد شد و اجازه بازگشت به دانشگاه مربوطه به عنوان اوایل ژوئن 15 به صورت داوطل

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

Pac-12 کنفرانس دانشجو-ورزشکاران خواهد شد و اجازه بازگشت به دانشگاه مربوطه به عنوان اوایل ژوئن 15 به صورت داوطلبانه فرد در تمرینات لیگ اعلام کرد.

از آن خواهد شد تا به اختیار هر عضو موسسه – محلی و نهادهای دولتی – برای تعیین زمانی که تمرینات باید شروع.

هنوز Pac-12 تصمیم علائم گام بعدی نسبت به از سرگیری کالج ورزشی در این کنفرانس پس از Pac-12 مردانه مسابقات بسکتبال شد, توقیف در اوایل ماه مارس با تمام ورزش های دیگر زیر به خاطر COVID-19 بیماری همه گیر.

واشنگتن ورزشکاران داده نشده است یک تاریخ خاص را به عنوان زمانی که آنها می تواند بازگشت به دانشگاه برای تمرین است. مدرسه همچنان به کار را از طریق موانع لجستیکی ارائه یک محیط امن برای هر یک از آن 17 اسپانسر ورزشی, برنامه ریزی برای یک "مرحله به مرحله در بازگشت" با توجه به WSU مدیر دو و میدانی پت Chun.

تحت دستورالعمل گذاشته شده توسط واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee در فاز 2 از دولت بازگشایی طرح ورزشگاه مجاز به باز کردن درهای خود را دوباره اما تجمعات باید محدود به پنج نفر و یا کمتر.

"ما امروز تصمیم Pac-12 کنفرانس مدیر عامل گروه" چون گفت: در بیانیه مدرسه. "بهداشت و ایمنی و سلامتی ما دانشجو-ورزشکاران و مربیان و کارکنان ما است مطلق بالاترین اولویت است. واشنگتن دو و میدانی در حال آماده سازی به صورت مرحله به مرحله-در بازگشت به دانشگاه برای ما دانشجو-ورزشکاران در هفته آینده و از سر گیری داوطلبانه در فعالیت فرد می تواند گام مهمی به عنوان ما شروع به آماده سازی برای سقوط ورزش فصل است."

برخی از مدارس را اعلام کرد روش های است که دانش آموزان اجازه می دهد که همیشه می ماند در محیط دانشگاه از طریق شیوع کروناویروس به بازگشت به امکانات تمرین اول و پس از آن از خارج از دولت.

در این بیانیه چون نشان داد WSU را توسعه سیاست ها و روش های مبتنی بر شیوه های مشخص شده توسط تعدادی از سازمان ها از جمله آمریکایی کالج, سلامت, انجمن مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و دولت واشنگتن و وزارت بهداشت.

در روز سه شنبه, Pac-12 مشاوره پزشکی کمیته نیز منتشر شده یک لیست از پروتکل ها و روش های که عضو مدارس را تشویق به پیروی از جمله توصیه هایی برای, تست, تماس, ردیابی, نظارت, اجتماعی, فاصله, بهداشت, اقدامات, خدمات مواد غذایی و قرنطینه.

این دستورالعمل نشان می دهد ورزشکاران باید علامت رایگان بدون شناخته شده COVID-19 تماس برای 14 روز قبل از بازگشت به دانشگاه. ورزشکارانی که درایو به دانشگاه و یا کسانی که در حال حاضر در این منطقه زندگی نیازی به جداسازی اما کسانی که پرواز می خواست به خود منزوی به مدت هفت روز قبل از بازگشت به امکانات. دانشجو-ورزشکاران نیاز به preparticipation ارزیابی و آزمایشگاه تست سلامت آموزش و پرورش خواهد شد و نیاز به پوشیدن ماسک صورت در تمام زمانها.

تحت عنوان "تسهیلات ملاحظات خاص" بخش پروتکل توصیه تجهیزات تمیز کردن پس از هر بار استفاده است که تمرین ها محدود به گروه های کوچک و دانشجویی-ورزشکاران "آماده به کار و در خانه در طول مراحل اولیه" به منظور کاهش استفاده از اتاق های قفل.

دستورالعمل ها همچنین نشان می دهد قرار ملاقات ساخته شده برای آموزش های ورزشی اتاق جلسات و تعداد دانش آموزان در آموزش اتاق باید محدود شود. تنها غذاهای آماده باید در دسترس در اتاق ناهار خوری و غذا باید ارائه "برو" به منظور محدود کردن غذا خوردن در مرکز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب