NFL مربیان مجاز به بازگشت به تیم امکانات روز جمعه

مربیان خواهد بود و مجاز به بازگشت به آغاز روز شنبه به تیم NFL امکانات بسته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

مربیان خواهد بود و مجاز به بازگشت به آغاز روز شنبه به تیم NFL امکانات بسته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان لیگ در ادامه آماده سازی برای اردوگاه های آموزشی و فصل آن.

کمیسر راجر Goodell گفت: 32 باشگاه در روز پنج شنبه در یک یادداشت به دست آمده توسط آسوشیتد پرس که مربیگری کارکنان ممکن است کار از تیم مجتمع شروع جمعه. قبلا تنها به 75 نفر در هر روز می تواند در امکانات با مربیان و بازیکنان نه به دنبال درمان برای صدمات محروم.

"عنوان شده است تاکید کرد در قبلی مشاوره در بازگشایی امکانات این ممکن است رخ دهد تنها اگر خود باشگاه است در غیر این صورت دریافت مجوز لازم از دولت های ایالتی و محلی برای بازگشایی آن تسهیلات" Goodell نوشت.

همه مربیان خواهد شد نسبت به حداکثر تعداد باشگاه کارکنان در مرکز اما این تعداد افزایش خواهد یافت به 100 — نیز مشمول مقررات دولتی و اجرای سلامت پروتکل توسعه یافته توسط NFL پزشکی کارکنان.

"بچه ها همه تا — ما جلسات با بازیکنان فردا; هر کس در خانه های خود" میامی دلفین ها مربی برایان فلورس گفت: پنج شنبه. "من تصور می کنم آن خواهد بود; و ما از آنها بدم میاید به قطعی با بازیکنان از آنجا که ما می خواهم برای رفتن به عقب در دفتر."

تیم امکانات بسته شد در ماه مارس و لیگ یک توقف تدریجی برنامه ریزی برای آنها به بازگشایی انتظار دولتی اجازه.

Goodell گفت: لیگ خواهد بود کار با هر تیم و کادر پزشکی برای اجرای یک برنامه از COVID-19 تست برای کارکنان مربیگری و فوتبال دیگر پرسنل "قبل از بازگشت بازیکنان به باشگاه و امکانات آن است."

کمیسر اشاره نمی کند در این یادداشت که uninjured بازیکنان ممکن است تایید شود برای بازگشت به تیم امکانات. این احتمال وجود دارد که نمی توان تا زمانی که اردوگاه های آموزشی باز ماه آینده.

"ما همچنان به فعال و متنوع بحث در بسیاری از رشته ها گفت:" دکتر آلن آستانه NFL افسر ارشد پزشکی. "هر گونه تصمیم گیری خواهد شد در یک تلاش مشترک با لیگ و بازیکنان ارتباط بر ادامه ما روش مرحله به مرحله. بدیهی است که ما می خواهیم برای رسیدن به این مرحله از گرفتن بازیکنان در, که گام منطقی بعدی. ما به اشتراک گذاری این دقیق همان اهداف با امن ترین محیط ممکن (برای بازیکنان برای بازگشت)."

در حالی که NFL شده است طرح های احتمالی برای تاخیر در پیش از فصل و فصل به طور منظم — و احتمالا بازی منهای طرفداران — آن را صبورانه گیر به خود خاموش-فصل برنامه رایگان آژانس های پیش نویس و صاحبان جلسات انجام می شود تقریبا. بازگشایی تیم امکانات هر چند به آرامی و با دقت بوده است گام بعدی.

شروع جمعه مربیگری کارکنان ممکن است با هم کار کنند و نه از راه دور البته در اجتماعی فاصله پروتکل در تیم مجتمع. همه خاموش-فصل برنامه های تمرین باقی می ماند مجازی پروژه های.

این امکان وجود دارد که اردوگاه های آموزشی که معمولا در اواخر ماه جولای می تواند شروع هر چه زودتر اگر مصمم به امن healthwise. تیم ها پس از آن می تواند جبران برخی از زمان با هم از دست داد در بهار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"همه ایده های روی میز هستند" آستانه "و ما در تلاش هستیم تا در این نگاه بسیار جامع مد در مورد چگونه ما انجام تمام جنبه های کسب و کار ما. هیچ کس احساس می کند محدود تصور ما باید چیزی راه ما باید همیشه آن را انجام داده. آنچه باعث می شود بیشتر حس بر اساس اطلاعات فعلی و علم است و رویکرد ما خواهد شد."

پنل اشاره کرد که با توجه به همه گیر تعدادی از چیزهایی که نگاه های مختلف در طول سال 2020 است. Paraphrasing همکار او گفت: "آن را در حال رفتن به احساس طبیعی به دلیل آن را نمی خواهد بود طبیعی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن