100 سال پیش در واشنگتن: کلمبیا حوضه پروژه های آبیاری ترویج - Thu, 10 Jul 2020 PST

یک حزب از 40 سردبیران کسب و کار مردم و رهبران سیاسی تور مناطق شرقی و مرکزی واشنگتن به منظور طبل شور و شوق عظیم

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

یک حزب از 40 سردبیران کسب و کار مردم و رهبران سیاسی تور مناطق شرقی و مرکزی واشنگتن به منظور طبل شور و شوق عظیم کلمبیا حوضه پروژه های آبیاری.

پس از آن آنها وارد یک "اتفاق آرا تعهد" برای حمایت از "بزرگ احیای سازمانی."

این "سوزاندن تقریبا بیکار زباله" می تواند تبدیل به یک زمین "غنی از امکانات فراتر از تمام رویاهای." زمانی که گروه نورد از طریق این منطقه در اطراف کوئنسی و افراتا نیاز به آب در همه جا مشهود بود.

"مشاهده قابل توجه رها شده و باغ ها و مزارع با خراب خانه به ارمغان آورد بسیاری از exclamations از اعضای حزب" نوشت: Edward J. کرازبی که به نمایندگی اسپوکن دیلی کرونیکل. "این توضیح داده شد که در حال حاضر وضعیت شده بود ساخته شده توسط 12 شکست در آخرین 15 فصل است. صدها تن از میوه درختان قطع کردن و دروغ گفتن در مورد خانه و شهادت به پیروزی نهایی از خشکسالی بیش از امیدها و جاه طلبی و انرژی از کوئینسی کشاورزان است."

یک کشاورز گفت: گروه "ما تنها امیدواریم که شما ما را آب. ما ain't خوب بود محصولات زراعی برای سال. هنگامی که ما دریافت آب این است که بهترین زمین وجود دارد."

این گروه در حال برنامه ریزی برای ادامه به Yakima دره به دیدن معجزه ای است که آبیاری در حال حاضر انجام شده در آن منطقه است.

رئیس اسپوکن اتاق بازرگانی خوشحال بود توسط پشتیبانی می کند.

"سیاتل و پورتلند و اسپوکن در نهایت کار با هم," او گفت:.

در این روز

(از آسوشیتد پرس)

1951: آتش بس مذاکرات با هدف پایان دادن به جنگ کره آغاز شد در Kaesong.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن