نقد و بررسی: 'همیلتون' جهش از مرحله به دیزنی به علاوه یک جهش است که نشان می دهد چقدر درخشان این نشان می دهد واقعا است - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

بیایید با هم دیگر دور امشب. و هک, چرا که نه فردا شب ، پور به عنوان مقدار "همیلتون" به عنوان خواسته های قلبی خو

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

بیایید با هم دیگر دور امشب. و هک, چرا که نه فردا شب ، پور به عنوان مقدار "همیلتون" به عنوان خواسته های قلبی خود را در حال حاضر که دیزنی به علاوه جریان استادانه فیلم از سر و صدا برادوی موسیقی ضبط شده در این مرحله از ریچارد راجرز تئاتر با آن بی همتا اصلی بازیگران.

من نه در عادت هاوکینگ اشتراک برای سیستم عامل های دیجیتال. اما نسخه فیلم به کارگردانی توماس سوپ کلم – مونتاژ از دو به طور منظم و اجراهای زنده در ماه ژوئن سال 2016 است و از نظر اقتصادی نیز به عنوان یک زیبایی نظر خوبی به ارزش مبلغ سرمایه گذاری. یکی از معدود سازگار می زند در Lin-مانوئل میراندا تونی و پولیتزر برنده جایزه موسیقی یک حساب کاربری از ظهور و وفات الکساندر همیلتون در تن گرم, رپ, راک, جاز و سنتی نشان می دهد tunes شده است ظالمانه قیمت بلیط. آنلاین شروع تیر 3 نشان می دهد اجازه می دهد تا خود را برای $6.99 یک ماه برای تبدیل شدن به در گذشته واقعا پوپولیستی قطعه از سرگرمی است.

فیلم برداری تئاتر به ناچار از دست می دهد چیزی است که در ترجمه: برقی که حس انسان انرژی وصف تجدید نظر که بازیگران را به عنوان آنها در رسیدن به شما و به ظاهر تنها شما beseeching چشم خود را و خود را تایید. اما Kail که برنده تونی برای خود جهت برادوی تولید می یابد و دیگر به معنی ابراز شدت "همیلتون" تجربه از طریق نزدیک یو پی اس و عکس های سربار و یک دوربین در حال حرکت از طریق گروه اعداد مانند راش-ساعت سوار را از طریق یک گردان. (Kail تکمیل زنده فیلم با روی صحنه دوربین در زمانی که وجود دارد هیچ مخاطبان حاضر.)

بصری مرزهای این فیلم هستند ابعاد راجرز; این فیلم در پرشور بنده از این مرحله است. رئیس هادی-epolicy الکس Lacamoire میآید از ارکستر گودال; هاول Binkley روشنایی اسپری تیرها بر روی دیوید Korins انبار تنظیم و ذوق توانگری پل Odell را لباس. شما می توانید شنیدن واکنش مخاطبان به طوری که شما در امان حلقه توخالی از عملکرد به یک تئاتر درجه اعتبار ساقط است. شما آگاه هستید که بازیگران در حال رفتن تمام است, به عنوان در هر شب در یک نشئه رسید. شما ممکن است حتی متوجه قابل توجه رنه Elise Goldsberry تولید را گلپر, Schuyler, پاک کردن اشک در پر سر و صدا پرده تماس بگیرید.

مزیت اضافه شده برای نمایشگر یک دوربین است که می تواند به توقف و مطالعه میراندا به عنوان همیلتون تسلیم به نگران قضاوت خود خیانت همسر الیزا (Phillipa Soo) و یا جدا اغوا کننده نمایشگری از لسلی Odom جونیور به عنوان Aaron Burr, عشق لنز همه از طریق شرجی آکورد "اتاق که در آن اتفاق می افتد." اندی Blankenbuehler را طراحی رقص ترکیبی از نظامی martial arts capoeira و breakdance, حرکات, ایدز مراتب در انتقال سیالیت موسیقی را قسمت. این نقطه اوج در یک خیره کننده stop-اکشن کمدي همیلتون-دوئل با مته سوراخ کردن. سوپ کلم نیست ویرایش برخی از لکه ها یا: کسی نمی تواند کمک کند اما متوجه Jonathan Groff در حال بارگذاری-شوخ تفسیر درخشنده جرج سوم پادشاه ارائه "شما خواهید بود به عقب" آواز با بیش از حد بودن تف.

به عنوان یک نتیجه, هر چند این فیلم در زمان عمیقا در حال حرکت و نشان می دهد که تقریبا تمام آهنگ و بدون گفت و گو شخصیت فوق العاده غنی است. سو را نجیبانه soulfulness برجسته در "درمانده" او عاشقانه تصنیف در سبک Ashanti and Ja Rule همکاری را فراهم می کند موسیقی با یک هسته از آسیب پذیری; daveed را از دست Diggs دو برابر به عنوان انقلابی قهرمان جنگ مارکی دو لافایت و Thomas Jefferson, سرمایه گذاری خاصی سرمقاله روزنامه غرور در تکالیف خود را به خصوص برای جفرسون زرق و برق دار خوش آمدید-صفحه اصلی-از-فرانسه تعداد "چه می خواهم از دست بدهم." و چگونه است که اچ به آگاهی من در حال حاضر به عنوان پدر کشور ما این است که نه در لایحه دلار اما کریستوفر جکسون? جنبه های طبیعی فرماندهی و مردانه نجابت در جورج واشنگتن به اعتبار به پادشاه جورج و اشاره کرد که "در کنار واشنگتن همه آنها نگاه کوچک است."

"همیلتون" است که در قلب آن یک آمریکایی وطن پرست مراسم مجلل ازدواج هیپ هاپ به ستاره و راه راه. میراندا که کتاب نوشت, موسیقی و شعر استاد includer. نه تنها او reimagine بسیاری از این چهره های تاریخی – برگرفته از ران News 2004, بیوگرافی Hamilton – به عنوان کاراکتر برای بازی توسط بازیگران از رنگ. نمره خود را نیز می پردازد ادای احترام دوباره و دوباره به موسیقی-تئاتر میراث و سنت با نقل گیلبرت و سالیوان راجرز و هامراشتاین, حتی از آلبوم های دیگر تاریخچه موسیقی "1776." ("نشستن جان!" یک irked همیلتون اعلام کرد از جان آدامز استناد به یک خط که از سال 1969 برادوی نشان می دهد.)

و در حالی که رقابت از میراندا و Odom شخصیت های را فراهم می کند غم انگیز مسیر های شناور و غمگین از لحظات ديه زن نصف ديه مرد به بقیه بازیگران کمک به ایجاد حماسه تاثیر است. آنتونی راموس گل یاس Cephas جونز و Okieriete Onaodowan در حیاتی دیگر حمایت از نقش عرضه بیشتر عاطفی بافت برای این roiling پرده نقش دار.

"همیلتون" منحصر به فرد است که شاد دستاورد است. اما فرار از واقعیات نیست. این نشان می دهد که اشاره در این ترسناک زمان همه گیر و portentous لحظه برای دموکراسی چگونه کثیف و متمرد و chockablock با فرار شخصیت است که منشاء داستان مشترک ما آمریکا نخستزادگی. حتی اگر شما تماشای آن را با سایه های کشیده و چراغ خاموش, شما نمی قادر خواهد بود برای خاموش کردن تاریخچه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن