انفجار از تابستان گذشته: Pop-up drive-ins در حال ساخت باز گشت - Mon, 27 Jul 2020 PST

در حالی که اکثر مکانهای تفریحی بسته باقی می ماند در طول همه گیر یک انفجار از تابستان گذشته در حال ساخت باز گشت

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

در حالی که اکثر مکانهای تفریحی بسته باقی می ماند در طول همه گیر یک انفجار از تابستان گذشته در حال ساخت باز گشت: drive-in movies.

حداقل چهار منطقه pop-up سالن در حال ارائه تابستان فیلم زیر ستاره ها در شمال آیداهو اسپوکین چنی و شمال Spokane. خانواده ها می توانند بار کل خانواده و خودرو به طور طبیعی به عنوان یک اجتماعی فاصله غلاف. سینما موسیقی فیلم شنیده می شود بیش از وسایل نقلیه' رادیو FM.

بسیاری از داخل سالن سینما نگه داشته اند درهای خود را بسته به COVID-19 موارد همچنان به گسترش است. فیلم جدید منتشر شده در انتظار هستند. این pop-up drive-ins پر کردن سوله با خانواده ،

"ما تا به حال خوب حضور در تعطیلات آخر هفته گفت:" مایک Lehosit که صاحب هیدن تخفیف سینما در 300 W. Centa در درایو هیدن. تئاتر تا به حال یک درایو بر روی یک دیوار بیرونی از ماه آوریل با آزاد نشان می دهد انتظار می رود برای اجرای چهار روز در هفته از طریق کار در روز.

یک تلنگر شروع حدود 9 p. m. در هیدن هزینه $10 خودرو دوشنبه از طریق جمعه با ثبت نام آنلاین در drivein.hdcmovies.com. هر یک از درایو نشان می دهد می توانید نگه دارید حدود 45 وسایل نقلیه اجتماعی فاصله.

"ما اجازه می دهد در صندلی جلوی اتومبیل به عنوان طولانی به عنوان آنها در داخل فضای خود را. ما می بینیم بسیاری از خانواده ها در آینده در تعطیلات آخر هفته و ما فقط به حال "زیبایی و هیولایی" که یک ضربه بزرگ است. خانواده ها فقط می خواهید برای دریافت و انجام همه چیز با هم و در حال حاضر از آن دشوار است."

در برخی از نقاط خارج شده اعلام کرده است 160 pop-up درایو در سایت های سراسر کشور در آن پارکینگ برای فیلم ابتدا در ماه اوت اگر چه جزئیات مورد انتظار اگر این منطقه گنجانده شده است. سایت های خاص و برنامه های در حال انتظار منتشر خواهد شد در پایان ماه ژوئیه در walmartdrive-in.com.

کوچکتر pop-up drive-ins در کنتون با نشان می دهد برنامه ریزی شده در حال حاضر شامل شنی پارک ها و تفریح و سرگرمی رایگان فیلم در غروب هر جمعه از طریق Aug. 21. این چنی مدرسه را در پارکینگ نگه دارید می توانید به عنوان بسیاری از 30 وسایل نقلیه شروع در هوای گرگ و میش تحت اول بیا اول خدمت اساس برای یک فیلم در بخش های غول تورم روی صفحه نمایش. در این برنامه هستند "مری پاپینز گرداند" روز جمعه "داستان اسباب بازی 4" در اوت. 7, کره بادام زمینی "شاهین" در اوت. 14 (rated PG-13) و "رابین هود" در اوت. 21.

خانواده ها را تشویق به خود را تنقلات و اقامت در وسایل نقلیه.

"وجود دارد بسیاری از گزینه های محدود برای تفریح و سرگرمی ما فکر کردیم که این ممکن است یک راه خوب برای گرفتن مردم را به انجام چیزی است که رایگان است و هر کسی می تواند شرکت گفت:" کلی McGinley اش چنی مدیر تفریح.

همچنین در ماه آینده اسپوکین پارک ها و تفریح و سرگرمی بخش برنامه های دو رایگان drive-ins برای "Abominable" در اوت. 7 و "مهاجمان صندوقچه گمشده" در اوت. 21 هر دو در 8:30 p. m. خانواده ها باید ثبت نام آنلاین در spokanevalley.org/driveinmovies و یا از طریق تلفن در (509) 720-5200 برای یک نقطه در میان حدود 100 خودرو در هر نشان می دهد. این سایت در سراسر خیابان را از دره ماموریت پارک 11123 E. ماموریت Ave. در یک پارکینگ در جنوب جاده ها است.

اسپوکین ولی دارای قرارداد با FunFlicks فیلم در فضای باز ارائه می دهد که صفحه نمایش بزرگ است.

"آن را مانند یک تجربه منحصر به فرد برای تمام خانواده" گفت: تینا Gregerson شهرستان تفریح هماهنگ کننده. "با دو نوع متفاوت از فیلم, ما امیدوار به تصرف خود در تمام سنین است."

"با COVID محدودیت های ما نیاز است که مردم به ماندن در وسایل نقلیه خود را در طول مدت این فیلم به غیر از استفاده از دستشویی. ما باید قابل حمل دستشویی در سایت و آنها را مجبور به پوشیدن ماسک.

"دیگر از آن ما امیدواریم که مردم می آیند و لذت بردن از رایگان drive-in movie. خود را میان وعده پاپ کورن از خانه خود را, کودکان در لباس خواب."

در شمال اسپوکن "طرفداران برای Fido" در حال برنامه ریزی به عنوان جمع آوری اعانه برای اسپوکن جامعه انسانی. در 6607 N. هاوانا سنت تسهیلات در نظر دارد تا میزبان "راز زندگی حیوانات خانگی" در اوت. 8 و "راز زندگی حیوانات خانگی 2" در اوت. 9 هر دو در هوای گرگ و میش. FunFlicks خواهد شد تا 40 فوت صفحه نمایش. با محدود خودرو, نقاط, مهمان می تواند رزرو با حداقل 40 دلار کمک مالی در spokanehumanesociety.org/flicks-for-fido.

درآمد حاصل خواهد شد کمک به حیوانات بی خانمان نجات توسط سازمان های غیر انتفاعی. اگر شما می خواهید را به شانس نشان دادن دروازه باز در 7:30 p. m. اول بیا اول خدمت. برای سوال تماس بگیرید (509) 467-5235 ext. 212.

این تابستان در فضای باز صفحه نمایش نه تنها در مورد فیلم, اما, به عنوان برخی از نوازندگان در حال پریدن به محل برگزاری. در ژوئن 27, Garth Brooks " درایو-این کنسرت بود فن های مورد علاقه در سراسر کشور و به صورت محلی ضربه آزاد صفحه نمایش در هیدن سینما خودکار-مشاهده درایو در تئاتر در Colville و در دانشگاه آیداهو.

یک Blake Shelton کنسرت در هیدن به فروش می رسد برای یک نمایش این شنبه گذشته Lehosit گفت: بنابراین تئاتر اضافه شده یک دوم نیمه شب نشان میدهد.

"Garth کنسرت خوبی انجام شد و از آن انجام شد به خصوص برای رانندگی در تئاتر" Lehosit گفت. "آنها ثبت شده است و من کاملا مطمئنم که آنها در حال انجام همین کار با Blake Shelton.

"آنها در حال برنامه ریزی برخی از رویدادهای دیگر بیش از حد. من نمی دانم دقیقا آنهایی که اما این کنسرت که آنها در حال انجام در 300-به علاوه drive-ins در سراسر کشور. من فکر می کنم زمانی که هنرمندان انجام می دهند بیشتر از هر چیز دیگری آنها به دنبال راههای دیگر برای در تماس با طرفداران خود است."

Lehosit گفت که او می افزاید اضافی, هوای آزاد, بلندگو برای رویدادهای موسیقی. خانواده ها می توانند سر در داخل خانه برای خرید امتیازات.

بسته به چه مدت همه گیر محدودیت معطل Lehosit گفت: او نمی شود شگفت زده اگر drive-ins تبدیل به مکان هایی برای نشان دادن رویدادهای ورزشی مهم و یا صحنه تئاتر را نشان می دهد. Lehosit کمک کرده است دیگر کوچک و مستقل تئاتر مجموعه, هوای آزاد, drive-ins شبیه به طرح خود را.

"من فقط در حال انتظار برای آینده ایده به اطراف" Lehosit گفت. "کسی است رفتن به نشان می شود تیم های لیگ بیس بال بر روی صفحه نمایش و یا NBA بازی ؟ من می دانم که ما برای تلاش همه چیز."

آیداهو تئاتر به تازگی افتتاح داخل فیلم زیر ظرفیت محدود اما Lehosit قصد دارد برای برگزاری درایو در فیلم به عنوان آب و هوا نگه می دارد. که چرا بخشی از آن را سخت به نگه دارید drive-ins باز کردن تمام سال در آب و هوای سرد Lehosit گفت: اما او ممکن است در نظر بگیرید که گزینه.

"اگر کسی برخی از زمین و مایل به بخشی با آن, من می خواهم برای قرار دادن در طول سال یکی, اما آن را باید multiuse. برخی از افراد انجام بازارهای کک دادگاه های مواد غذایی شاید حتی بچه های ورزشی محل برگزاری در طول روز."

1950s و 1960s شدند و روزهای اوج رانندگی در تئاتر. در سال 1952 اسپوکن افتتاح چهارم آن درایو سینما در شمال بخش Y گفت: "Spokane تاریخی" یک پروژه توسط Eastern دانشگاه واشنگتن. آن را باز کرد و چند سال پس از اولین رانندگی در شرق Sprague در سال 1949.

در سراسر کشور بیش از 5000 drive-ins وجود داشته توسط 1960 اما تعداد پناهندگان در طول 1980s با سیستم های سرگرمی خانه. Spokane آخرین درایو-در بسته در سال 1994.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب