یکشنبه تابلو اعلانات: هنگامی که شما به سنت پل که در آن می تواند شما در پیدا کردن 'به Hovse از Qvality'?

Dept. از مواد شسته و رفتهGREGORY J. of Dayton بلوف: "موضوع: شسته و رفته و چیزهای قهوه ای & بیگلو را بدست آ

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

Dept. از مواد شسته و رفته

GREGORY J. of Dayton بلوف: "موضوع: شسته و رفته و چیزهای قهوه ای & بیگلو را بدست آورد.

"هنگامی که ما بچه ها چیزی وجود دارد به نام شسته و رفته ، آن را دشوار است به تعریف دقیقا چه مواد شسته و رفته شد اما شما آن را می دانستند هنگامی که شما آن را دیدم. این می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان یک سنگ سرد و یا یک فانتزی سنگ مرمر. که بسیار مسن تر اما نه خیلی عاقلانه تر من هنوز هم مانند مواد شسته و رفته و پیدا کردن eBay یک منبع بی پایان آن است. برای من جای تعجب بسیار از آن می آید از خود ما Brown & بیگلو.

"من می دانستم که قهوه ای & بیگلو ساخته شده, کارت های بازی, تقویم و تمام انواع چیزهای حک با تصاویری از سگ بازی پوکر. اما آن را نیز تولید می شود یاد اقلام تبلیغاتی که همه شیوه ای از doodads و whatnots زیادی از آن به معنای adorning میز. در حالی که من نمی دانم چه تمیز دسکتاپ به نظر می رسد مثل من آرزو می کنم من تا به حال یک صفحه نمایش تمام B & B شسته و رفته چیزهای من جمع آوری شده است بیش از چند سال گذشته است.

"یک مورد سفید و سرامیک بانک ساخته شده در تلطیف تصویر از B & B ساختمان در خیابان دانشگاه در سنت پل. آن را به عنوان شناخته شده بود "خانه کیفیت" — یا دقیق تر 'به HOVSE از QVALITY' به عنوان به معنای واقعی کلمه حک شده در سنگ در ساختمان است.

"B & B نیز ساخته دسکتاپ, دماسنج, یکی از غیر معمول تر از بعدی و شگفت آور هنوز دقیق پس از 60 سال یا بیشتر بدون نیاز به باطری. یکی از آنها ساخته شده است روشن Lucite یا معادل آن با ستاره ها و صور فلکی تزئینات منطقه تحت درجه حرارت. من فقیر تلاش در عکاسی آن را انجام نمی آن عدالت است.

"یکی دیگر از دماسنج دارای یک تن طلا در جهان-نقشه موتیف یک طراحی مشترک در بسیاری از B & B objets d'art.

"چه ممکن است آشکار در عکس یک ساعت شنی در مرکز نقشه است. نقشه کل بخش می تواند چرخش 180 درجه برای شروع این ساعت شنی که بسیار با دقت اقدامات خاموش 3 دقیقه. شاید مردم استفاده می شود به طبخ تخم مرغ عسلی در میز خود و یا بهنگام تماس های تلفنی یا ... ؟ حدس می زنم خود را به عنوان خوب است به عنوان معدن.

"وجود دارد بیشتر B & B مواد شسته و رفته در مجموعه من اما که به اندازه کافی در حال حاضر."

بولتن هیئت مدیره می گوید: به خاطر اونا میای', GREGORY J. (و دیگران)! مواد شسته و رفته از هر شرح است به عنوان خوش آمدید مثل همیشه در اینجا.

ما بار ؟

رقابت بخش

ستاره شناس از Nininger: "موضوع: برنده شدن است.

"دهه پیش زمانی که من در هیئت مدیره مدرسه, من تا به حال از امتیاز فوق العاده اعطای دیپلم به بسیاری از دانش آموزان است. اما من غرور خاص در اعطای آنها به من دختر و پسر به عنوان آنها راه می رفت در سراسر مرحله مربوطه دبیرستان فارغ التحصیلی است. آنها فارغ التحصیل شد و سه سال از هم جدا و مجزا به یاد داشته باشید گفتن آنها را به بهترین شما می تواند باشد.' این چیزی است که شما نیاز به انجام به موفقیت در زندگی است.

"بود که حدود 30 سال پیش و زمان تغییر کرده است. به نظر می رسد که ما می خواهیم همه را به احساس خوب است. آن است که قابل بحث است که ما دیده ایم فرهنگ ما لغزش کمی و "هر کس برنده است' ذهنیت اجازه داده است برخی از کار سخت برای رفتن خسته شده اید و یا حتی جایگزین 'چرا باید من هر کار سخت تر از من نیاز به? نگرش. مشارکت غنائم و سیراب به پایین معیارهای شایستگی را جایگزین آنچه در آن طول می کشد به یک برنده.

"من شروع به در حال اجرا زمانی که من دانشجوی سال اول در دانشگاه شیکاگو است. Stagg زمینه در حال پیگیری بود که نقل مکان کرد و از میدان سرباز برای Pan Am, بازی در سال 1959; در آن زمان به عنوان یکی از بهترین آهنگ های در حال اجرا در جهان است. شیکاگو مسیر باشگاه تا به حال تعدادی از طلای المپیک-برندگان مدال از جمله ایرا Murchison. من می تواند گرم کردن با او اما قطعا رقابت در برابر او. او یک قهرمان دو سرعت. من می توانم صدای پا همراه آهسته تر و بهتر برای مسافت های طولانی تر.

"من در زمان در حال اجرا دوباره زمانی که من در خدمت به عنوان استاد مدعو در نیروی هوایی ایالات متحده آکادمی در کلرادو. من قرار داده و بسیاری از مایل در آن مسیرهای پیاده روی در کوهستان و زد در باغ خدایان و حتی جسورانه در بولدر. آنها سرگرم کننده مسابقه و من همیشه سعی کردم به عنوان سخت به عنوان من می توانم. حتی اگر من برنده نشد من نگه داشته و تلاش من. در واقع من در بر داشت من بار بهبود یافته است.

"من در نهایت برنده شدن در یک مسابقه در اطراف دریاچه Como در سنت پل. من هنوز هم جایزه.

"یکی از چیزهایی که من می تواند به افرادی که ممکن است می گویند که برنده شدن مهم نیست: آنها هرگز چیزی را به دست آورد!"

دیدن جهان

بخش عکاسی

عکس و نوشتن شرح تصاویر و توسط AL B هارتلند: "روباه سنجاب به دنبال برای دیدن آنچه در آن دم آن اشاره شد.

"باور کنید یا نه یاقوت-مرغ مگس خوار می تواند وزن بیش از یک پنی. یا نه.

"یک سنجاقک که به وجد و سربی آبنوس jewelwing.

"یک سوسک در یک گل رز. متاسفانه این فقط وجود دارد به بوی شیرینی.

"طاس عقاب خوب به نظر می رسد در حالی که آن را خوب نگاه کنید."

زمان ما

کتی S. St. Paul گزارش: "تخته سه لا از بین رفته است را از فروشگاه مواد غذایی محلی ویندوز. و در ژوئن 18, یک panhandler بود به بازی یک آکاردئون در پارکینگ. من امیدوارم که همه چیز در حال حل کردن.

"اما زمانی که من از فروشگاه من تعجب: من باید آن را به عنوان یک فال بد که نوازنده بود بازی تم از 'تایتانیک'? یا من باید تمرکز بر شعر 'my heart will go on و'?"

ثبت نام در جاده ها به گورستان گفت: 'بن بست'

الکترونیکی هیئت مدیره کلیسا در لکزینگتون در شورویو بخش

ما الکترونیکی رسمی هیئت مدیره کلیسا در لکزینگتون در شورویو مانیتور — قرمز فرزندان نورث سنت پل — گزارش: "موضوع: همیشه حق انتخاب.

"جدید ترین پیام الکترونیکی هیئت مدیره کلیسا در لکزینگتون در شورویو می خواند:

""هنگامی که با توجه به انتخاب ...

"'را انتخاب کنید مهربانی' "

Malaphorensically زبان

دوستانه باب از فریدلی: "موضوع: از کجا باید می رفته خانم Malaphor?

"من فقط عشق مخلوط استعاره یا یکی که در آن سخنران دچار سردرگمی دو مشابه و کلمات آزادانه عبور بیش از بين آنها. اواخر دوستان یکی از خواهران من استفاده می شود به مات و متحیر کردن ما با بیانیه ای که کسی او " madder از یک مرطوب هورنت.'

"ق خواستار این 'malaphors و در واقع وجود دارد malaphor.com سایت های خارج وجود دارد. من می دانستم که بهتر است به واقع وجود دارد به عنوان بقیه از شب خواهد بود رفته و در مدت کوتاهی!

"در پزشکی قانونی نشان می دهد من به تازگی یک کارآگاه بود نا امید که آنها نمی تواند به نظر می رسد در هر نقطه در یک مورد خاص. او آن را به نام 'یک مهره سخت به بلع است.' من فقط به حال به دنبال آن یکی. این malaphor.com سایت توصیف آن به عنوان یک 'باهوش متجانس تلفیق (که) یک ترکیب از "مهره سخت به کرک" و "قرص تلخ به" هر دو اشاره به سخت چیزهایی به انجام است.' باهوش متجانس تلفیق. عالی تجانس! البته 'malaphor' است که خود را چنین ترکیبی از 'malapropism" و " استعاره.'

"من در واقع شنیدن این اغلب در پزشکی قانونی نشان می دهد — مانند زمان یک فرد رفتن بیش از برخی از شواهد پیدا کردم چیزی که ساخته شده پرچم قرمز در سر من.' Ow."

دوباره آمده است ؟

یکی دیگر از قسمت های خلاق و شنیدن گزارش شده توسط مامبو شاه: "من از تماشای گلف در تلویزیون امروز وقتی آمد تجاری, بنابراین شروع کردم به چک کردن ایمیل من عطف توجه من به دور از تلویزیون. من به ارمغان آورد کوتاه هر چند که من فکر کردم من شنیده ام شما استفراغ می تواند با اعتماد به نفس' که از لوله. پس از یک در حالی که من قادر به دوباره ایجاد واقعی زبان تجاری: 'با تور V5, شما می توانید بمب آن را با اعتماد به نفس است.' "

پرندگان ما خودمان (به روز رسانی)

از جمله: آنچه که حق با مردم است ؟

آرون از اینور گروو هیتس گزارش: "موضوع: انبار کردن نوزادان تقریبا رشد کرده!

"این تقریبا 14 روز پس از نوزاد انبار پرستوها تخم در گاراژ. چهار تخم در حدود روز 10 من پیدا کردم یکی در کف گاراژ همه قوز و لرز با چشمان بسته. من اسیر او به راحتی او اجرا نمی شود که نگران کننده بود چرا که پرندگان سالم می خواهید به دور است. اما او (?) آیا با صدای بلند اعتراض به طوری که تشویق شد.

"من قرار دادن کودک در یک پلت فرم من تا به حال ساخته شده با جعبه های چوبی درب اندود شده با روزنامه قرار داده و در دو قد بلند و نردبان زیر لانه به طوری که کودک می تواند اقامت کردن طبقه که در آن گربه در roams. سپس من را تماشا می کردند و منتظر برای 24 ساعت.

"در ابتدا به نظر می رسید مانند پدر و مادر مراقبت از نوزاد. (پدر و مادر اغلب هنوز هم مراقبت از نوزادان که بیرون آمدن از لانه در نوپای مرحله — اگر چه به نظر می رسید خیلی زود برای این یکی به پردار.) آنها را نشسته در نزدیکی او بر روی پلت فرم و یا بر روی جعبه من می خواهم قرار داده و بر روی پلت فرم در مورد نوزادان می خواهید برای مخفی کردن. اما آن را فقط به نظر نمی آید درست است. پدر و مادر را به آشیانه و خوراک سه در سمت چپ وجود دارد اما آنها هرگز پایین آمد به یک بر روی پلت فرم. و سپس نوزاد شروع به لیس زدن. فقط یک کوچک ارزان و سپس یک مکث و سپس یکی دیگر ارزان: 'من اینجا هستم. لطفا پیدا کردن من و خوراک من است.' آن رقت انگیز است. که در آن نقطه من نمیفهمد که کودک شده بود به بیرون از لانه و از چپ به مرگ است که گاهی اوقات اتفاق می افتد با پرندگان و من رفتم و برداشت که نوزاد قرار داده و او را در یک جعبه کوچک و او را سوار 20 مایل به حیات وحش مرکز توانبخشی. (بسیار ناراضی او بود برداشت! به خصوص از آنجایی که من پیدا کردم او تا به حال گیر تبدیل شده و در برخی از پوشش نوار است که در زیر جعبه. کودک بیچاره از دست داد سه پرهای هنوز در غلاف اما خوشبختانه آنها پرزدار بدن پر و بال و نه پر پرواز.) آنها باید تمام baby-پرنده مهد کودک وجود دارد و آنها قادر خواهید بود برای تغذیه نوزاد غذای او نیاز به رشد را به یک فرد بالغ. من امیدوارم که او آن را می سازد.

"بر خلاف دو سال پیش زمانی که همه چهار نوزادان از لانه بر روی کف گاراژ و من تا به حال به چنگ زدن به آنها و قرار دادن آنها در یک معکوس درب در بالای زباله ها می تواند (من تا به حال فکر پلت فرم ایده پس از آن) و از دست دو بچه در فرایند این سه نوزادانی که در سمت چپ در حال حاضر که کمی هوشمند انبار چلچله ها و ماندن در لانه منطقه که در آن آنها تعلق دارند. (انبار چلچله معمولا پایین آمدن به زمین در همه.) آنها perching در لبه لانه و یا نشستن در کنار آن. من تصور می کنم آنها را به پرواز در چند روز آینده. من امیدوارم که آنها اقامت وجود دارد! شاید من پلت فرم نیاز نمی شود."

هر کس یک ویرایشگر کپی

کپور لب وایومینگ: "سه شنبه, مطبوعات پیشگام, تا به حال یک مقاله در مورد وحشی را افتتاح اردوگاه آموزشی برای آماده خود را برای آینده خود سری حذفی مقابل ونکوور.

"همراه با عکس میگوید:" مینه سوتا Jason Zucker و ونکوور جیک Virtanen می تواند تربیع دوباره زمانی که تیم خود را آغاز postseason سری on Aug. 1.'

"آه ... هیچ.

"آقای Zucker بود به ترس از همه وحشی, طرفداران معامله به Pittsburgh Penguins on February 10.

"من می دانم, من می دانم, نمی, ابر, این موضوع را با حقایق است."

Oopps!

ایمیل از دونالد: "موضوع: و سخت تر به طلسم.

"این تیتر (برای یک ادامه از صفحه C1) به نظر می رسد بر روی صفحه C3 از شنبه ورزش بخش از مقاله وست سنت پل: 'فصل کوتاه تر به precict.' "

الهه شعر و موسیقی, مات و متحیر کردن

این DORYMAN از پرسکات, Wis.: "موضوع: آخرین کارتون در سر من.

"نقاشی از یک پیر مرد درخواست فروش دیپلم در یک جعبه بزرگ صفحه اصلی-فروشگاه های بهبود یک سوال.

"پیر پسر: 'کجا هستند دستشویی لطفا؟'

"فروش دیپلم:" من می ترسم آنها در انتهای دیگر از فروشگاه.'

"پیر پسر:" در آن صورت می تواند به شما به من بگویید چه راهرو کمی سطل پلاستیکی هستند؟' "

دائمی دوستانه رکورد

از جمله: پانزده nanoseconds از شهرت

جان در هایلند: "موضوع: جو پاپ.

"من متعلق به یک گروه از دوستان از مدتها قبل به عنوان کلاس مدرسه ما با آنها از طریق تلاش اوایل سال کالج است. ما جوان بودند به اندازه کافی نمی تواند از نظر قانونی قادر به نوشیدن الکل, اما به اندازه کافی برای واجد شرایط برای این پیش نویس است. بسیاری از ما در نهایت در خدمت زمان ما در نظامی اما چند در واقع خود را حفظ کالج تعویق تا سال 1970 زمانی که قرعه کشی را به اثر.

"در اوایل آن روز از ما تا به حال یک hangout را در یک گاراژ. این یک پناهگاه برای بلند کردن وزنه با گوش دادن به آخرین موسیقی و البته نوشیدن جو پاپ. گاراژ تا به حال کوچک سوخت-روغن اجاق گاز, بنابراین ما قادر به استفاده از آن در طول سال.

"سه نفر از اعضای گروه تا به حال خریداری و ساخته شده است یک کابین در Moose Lake, نزدیکی Ely در لبه مرز بود ، چند بار در گاراژ یک نابغه خواهد لوله با 'اجازه دهید تا به Ely!" و یک گروه کوچک را در وسط شب برای شمال مینه سوتا است.

"در یکی از مناسبت های مشابه entreaty ساخته شده توسط یک عضو که نام نمی شود ذکر, اما چه کسی رفت و با نام مستعار لغزنده است. آن اتفاق افتاد که لغزنده بود و یک موتور سیکلت و او و یکی دیگر از اعضای تصمیم به گرفتن Ely بر روی دوچرخه. این یک هوندا 305cc SuperHawk همان مدل است که رابرت Pirsig و پسرش سوار کراس کشور در سفر بود که بر اساس کتاب " ذن و هنر نگهداری موتور سیکلت.'

"سفر به Ely نیست آخرین بسیار طولانی ، بزرگراه میان ایالتی 35 تکمیل نشده بود و جفت سوار شد تا در بزرگراه 61. این سال بود که اجباری کلاه ماندگاری تبدیل شده بود و آنها تا به حال تنها یک کلاه. آن را بسیار طولانی قبل از بزرگراه patrolman کشف آنها را کشیده و آنها را بیش از, به لغزنده بلیط و منع آنها را از رفتن به هر دورتر. یکی از دوچرخه سواران به ما گفت که چگونه افسرده این بود که hungover و سرگردان در وایومینگ, مینه سوتا است.

"برخی از دوستان من تعجب که چگونه من می دانستم که چه نوع دوچرخه Pirsig رانده بود چرا که او نمی نشان می دهد که اطلاعات خود را در کتاب. من در زندگی با پدر و مادرم که خانه حق در سراسر پشت حصار از Pirsigs " و من تو را دیدم او را بسته بندی چمدان بر روی دوچرخه هنگامی که او را در سفر خود را در اواخر 1960s.

"همانطور که برای بقیه از داستان دوستان نه چندان متقاعد شده است که حافظه من از جزئیات کاملا دقیق است. همه می توانم بگویم این است: این داستان من و من چسبیده به آن!"

نام گروه روز: استفراغ با اعتماد به نفس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن