'به کندی تجربه." می تواند امور خارجه واشنگتن, زمین سه آرزو WRs از 4A نیروگاه در منطقه سیاتل? - Sat, 23 مارس سال 2020 PST

در فوریه. 30 روز قبل از نگر, دانشکده فوتبال, بازیکنان اجازه داده شد برای شروع بازدید از دانشگاه به عنوان بخشی

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

در فوریه. 30 روز قبل از نگر, دانشکده فوتبال, بازیکنان اجازه داده شد برای شروع بازدید از دانشگاه به عنوان بخشی از NCAA را "آرام دوره" یک شرکت هواپیمایی آلاسکا جت حمل سه نفر از 30 بالا high school چشم انداز در ایالت واشنگتن در زمان خاموش از سیاتل و لمس کردن در پولمن تقریبا بعد از یک ساعت.

با توجه به کمبود گزینه های مسافران هنگام پرواز به Palouse آن احتمالا بیش از حد معمول برای سه دبیرستان بازیکنان برای پیدا کردن خود را در همان گودال قیف به خصوص در واشنگتن مشغول بهار دوره ارزیابی است.

اما جایی که این وضعیت می شود منحصر به فرد است ؟ هر سه بازیکن شد و از همان دبیرستان – 4A نیروگاه کندی کاتولیک از بارین – و اتفاق می افتد به بازی بازی های مشابه موقعیت – گیرنده گسترده – برای Lancers.

و که در آن این می تواند کاملا ترسناک حداقل برای WSU مخالفان از 2021 ؟ اگر مربی جدید نیک Rolovich و کارکنان خود را به نحوی قادر به تکمیل تاریخی مسافت در دولت تصویب-فو و امن نامه از قصد از هر یک از کندی سه آرزو wideouts – چهار-ستاره Lonyatta "Junior" الکساندر چهار ستاره Jabez Tinae و سه ستاره نی Shumpert – زمانی که امضای اوایل دوره باز می شود این در ماه دسامبر.

با توجه به این که خانمها بالغ نشده امضا چند بازیکن از همان دبیرستان در همان کلاس پس از سال 2016 زمانی که جهاد وودز و میسون Vinyard پیوست از سن دیگو مارپیچ دبیرستان شانس به نظر می رسد نسبتا کم است که الکساندر Tinae و Shumpert تمام خواهد شد با پوشیدن لباس قرمز در 2021. نه تنها که اما WSU تا به حال چندین اجماع چهار ستاره چشم انداز نشانه در همان کلاس فقط یک بار پس از سال 2004 (Cammon کوپر و Rodrick فیشر در سال 2018) و خانمها بالغ گاهی اوقات چند سال در یک ردیف بدون snagging یک امضاء از یک ورزشکار.

اما فقط به این دلیل آن را غیر محتمل نمی کند و معنی آن غیر ممکن است.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که قطعا کار در ایالت واشنگتن به نفع است که من فکر می کنم آنها کاملا مشروع تهدید برای هر سه آنها" 247Sports.com ملی, استخدام, ویرایشگر براندون هافمن گفته سخنگوی-نقد و بررسی در یک مصاحبه در ماه گذشته.

مثل آن را برای تقریبا همه چیز را در, ورزش, رمان coronavirus شیوع زدم کالج, فوتبال, است, استخدام, تقویم خارج از محل و باعث NCAA به اجرای اضطراری استخدام مرده "دوره" در مارس 13, از بین بردن بازیکنان از هر نوع فرد در تماس با مربیان کالج تا اطلاع ثانوی. حتی به عنوان مدارس شروع به نقشه سناریو برای کالج, فوتبال, فصل, استخدام هستند و هنوز هم ممنوع از بازدید از دانشگاه.

بنابراین نه تنها بودند الکساندر Tinae و Shumpert بودند چند از WSU اولین بازدید در اوایل ماه مارس نیز در برخی از گذشته ساخت بیش از سفر با کندی کاتولیک مربی شلدون صلیب سابق فارغ التحصیل دستیار برای خانمها بالغ در طول پل ولف عصر. اغلب مربیان باید به نماینده وقت خود را به تمام ردیف هایی از بازدید کنندگان در طول بهار دوره ارزیابی – به خصوص در طول تاریخ و روز و بهار scrimmages – اما کندی بازیکنان خراب شد با یک تور منحصر به فرد است که ارائه شده بیشتر فرد با Rolovich و کارکنان خود را به آنها داد و یک نگاه دقیق تر در WSU امکانات.

"عالی بود این فقط یک فرصت برای آن دسته از بچه ها به احساس مانند آن را غیر رسمی مراجعه کنید اما این نوع از officialish در یک حس وجود دارد که نبود هر کس دیگری در اطراف" صلیب گفت. "... بنابراین ما سه بچه شانس واقعا با مربی Rolo و کل کارکنان. آنها فقط باید دوست داشت تا با آنها و آنها را واقعا پیاده روی پردیس و واقعا این تور از WSU و واقعا احساس مانند تمام امکانات و راه رفتن در اطراف و هزینه های زیادی از زمان خوب در اتاق وزن با قدرت به کارکنان نیست."

هر یک از این سه نفر در حال حاضر مبهم آشنا با صحنه ها و مناظر پولمن است و فرد غیر رسمی بازديد در نقاط مختلف 2019 فوتبال فصل است. الکساندر و Shumpert همچنین در سفر خود به پولمن دو سال پیش برای WSU را بدنام ESPN College GameDay matchup با اورگان و مخلوط را به سادگی زمانی که آنها با عجله این زمینه پس از گاردنر Minshew و 25-رتبه خانمها بالغ مهر و موم شده یک 34-20 ناراحت برنده بیش 12th-رتبه اردک.

"بود که قطعا شاید سرگرم کننده ترین من تا به حال در مدتی" Shumpert گفت. "ما رو به طوفان میشه بعد که سرد بود. آن را فوق العاده سرگرم کننده است."

Shumpert از لحاظ نظری باید ساده ترین راه برای ضبط برای خانمها بالغ اما در ابتدا او نیاز به گرفتن یک WSU ارائه دهد. نیروی هوایی و ارتش را به او پیشنهاد همراه با FCS مدارس مانند Bucknell, Georgetown, ایالت آیداهو و مونتانا. اگر WSU کند ماشه نمی شود شگفت زده اگر Shumpert فوری پاسخ شفاهی تعهد است.

پدرش تونی دارای مدرک کارشناسی از WSU و همیشه از نی بودم, دو ساخته شده اند به طور منظم سفر در سراسر آبشار به تماشای Cougars. Shumpert نمی تواند شروع یک مجموعه جدید از لباس زرشکی اگر او متعهد به WSU اما اضافه کردن به یک است که در حال حاضر باعث می شود تا بخش زیادی از گنجه خود را.

"که من در دوران کودکی در مدرسه پس از رشد" Shumpert گفت: "به خصوص از تماشای آنها با پدر من است."

الکساندر در ضمن دارای یک استخر بزرگتر از ارائه می دهد اما به تازگی قطع چند عمده قدرت پنج برنامه هایی مانند اورگان و نبراسکا را به استخدام تصویر در حالی که واشنگتن, واشنگتن, ایالت آریزونا, کال و یوتا در بالا پنج. هافمن به نظر می رسد فکر می کنم خورشید شیاطین مزیت بیش از دیگران, اما استخدام گورو اشاره الکساندر ظاهر در "غرب از بقیه" پادکست توسط هافمن و 247Sports.com تحلیلگر بلر Angulo.

"او راست بالا گفت: واشنگتن انجام یک کار بهتر جذب من از هر کسی و شما واقعا احساس می کنید که جو خانواده" هافمن گفت. "و من واقعا فکر می کنم آن سه بچه می دانم که چقدر از نیاز آنها در واشنگتن است. در حالی که در واشنگتن شاید Emeka (Egbuka) خود را بالا پسر Troy فرانکلین از منطقه خلیج شاید بیشتر خود را بالا مرد. این سه نوع و به سه نفر از بچه ها برای Rolovich و برای (شبکه گیرنده مربی) آندره آلن."

Tinae نشده ارائه شده بسیاری از طعنه ها و یا نکات در طول فرآیند استخدام و نگه می دارد ارائه می دهد و از همه اما دو Pac-12 مدارس. برجسته استخدام, سایت 247Sports.com ابزار اندازه گیری یک بازیکن مورد علاقه در یک مدرسه با استفاده از عباراتی مانند "سرد" و "گرم" و "گرمتر است." WSU, ASU, Cal, اورگان, UW و یوتا همه "گرم" برای Tinae اما بر خلاف او هم تیمی او در عین حال به فاش کردن یک لیست از مدارس او متمرکز شده است.

پس از بازدید از WSU این استعداد و حافظه گیرنده گفته هافمن, "کادر مربیگری به ما داد استقبال گرم و واقعا ما احساس خاص" و اشاره کرد: "من به راحتی می تواند بگوید که آنها واقعا می خواهید ما را به Cougs."

وجود دارد این عنوان: Tinae را بومی American Samoa, دارای پیوند با جدید WSU خط دفاعی مربی ریکی آرم خود را در مورد به اشتراک گذاشته ساموآیی اصل و نسب و داد و ستد یادداشت در مورد مربوطه به مدارس آنها با حضور در جنوب اقیانوس آرام در جزیره پلینزی.

"ممکن است چند که بدون رفتن به, نام, که دو تا از سه یا برخی که تنها یکی از سه یا برخی از آنها تنها به ارائه یکی دیگر نه" صلیب گفت. "... بنابراین من فکر می کنم بخش بزرگی از آن است که آنها می خواهم به انجام این کار است و در عین حال آنها واقعا خیلی باحال همچنین در مورد احترام به یکدیگر و در سفر و فقط نوع بدانند آن را به عنوان به خوبی. اما شما می توانید ببینید وجود دارد پرنیان که Wazzu تنها یکی است که در این عرصه است که می خواهد همه سه و سرد است."

اگر الکساندر Tinae و Shumpert می توانید همکاری وجود داشته باشد در کندی کاتولیک اجرا می شود که یک نسخه از این حمله هوایی که در مقایسه با تقریبا دقیقا به چه مامان زد زیر مایک صافی وجود دارد دلیلی برای فکر می کنم آنها می خواهم که قادر به انجام همان در WSU است که تطبیق به دیگری منتقل مبتنی بر جرم – run-and-shoot – با Rolovich.

برخی از گیرنده در همان دبیرستان ممکن است مسخره در این ایده از بازی توپ کالج با هم در ترس آنها می شود jostling برای همان شغل یا حق کردن خفاش یا یک بار upperclassmen چپ. الکساندر Tinae و Shumpert همه بازی موقعیت های مختلف در داخل گیرنده گسترده تجارت و به نظر می رسد که مجموعه مهارت است که مکمل یک دیگر – نه به ذکر است همه چیز را یک نسیم برای پنج ستاره کندی کارفرمایی Sam houston press, که یک مدیر متعهد ،

"کل گروه, همه آن بچه ها که واقعا باید یک پیوند یک brothership گفت:" نولان واشنگتن دفاعی هماهنگ کننده/دفاعی پشت مربی در کندی کاتولیک و سابق WSU cornerback از 2009-12. "آموزش آنها را در همان 7-در-7 تسهیلات و آنها همیشه انجام offseason با هم کار کنند آنها همیشه در حال گذراندن شب در خانه های یکدیگر همه آنها زوم جلسات تماشای فیلم و انجام چیزهای شبیه به آن را در خود. به طوری که واقعا تنگ کلاس برای اطمینان حاصل کنید."

الکساندر دولت شماره 7 به طور کلی چشم انداز در هر 247Sports.com رهبری Lancers با 67 پذیرایی برای 1,328 متری و 24 touchdowns به عنوان یک تازه وارد. 6-پا-3 و 189 پوند معمولا خطوط در سمت چپ شکل گیری به عنوان یک "X" گیرنده و "احتمالا نمی خواهد ضربه توسط شما در سرعت" در واشنگتن گفت: "اما در صورتی که توپ را در هوا او را به عنوان یکی احتمالا به پایین آمدن با آن است."

Tinae دولت شماره 8 چشم انداز, بازی های برگزار شده در دو کمتر از بازی هم تیمی های خود را اما هنوز هم ارسال شده هیولا اعداد با 45 پذیرایی 959 متری و شش TDs به طور متوسط متناوب 21.3 متری در گرفتن.

"ما در اردوی تیم, یک تابستان, من فکر می کنم آن را پس از سال اول و ما از رفتن به این تیم اردوگاه و از او پرسید: مربی مقطع به پرتاب یک بازی روی صفحه نمایش به طوری که او می تواند بلوک" واشنگتن به یاد می آورد. "چگونه بسیاری از گیرنده درخواست برای پرتاب یک صفحه نمایش به طوری که آنها می توانید بلوک ؟ آنها به طور معمول فقط می خواهید توپ. او مسدود شده و او در زمان خود بزرگترین linebacker قرار داده و او را بر روی پشت خود را. اگر شما نمی آیند درست او به شما اجازه می دانم."

Shumpert در 5-پا-11 و 175 پوند می آید در شماره 30 در ایالت واشنگتن و ممکن است بیشتر-بهبود از سه چرخش در 38 جلب برای 551 متری و 12 TDs از "Y" خارج گیرنده نقطه مقابل الکساندر.

"ما بچه ها بزرگ خواهد بود مناسب برای آن سیستم و آن را واقعا آشکار از نقطه نظر خود را بیش از حد چرا که هنگامی که این مربیان در حال تماشای ما بچه ها فیلم, حتی اگر آن را اجرا و ساقه آنها مانند شما بچه ها در حال حاضر اجرای این سیستم" صلیب گفت. "... تا زمانی که آنها را ببینید بچه ها ما' فیلم, آنها, مانند, مرد آنها می تواند واقعا خوب بازی کردن برای ما و کمک می کند که. آن را کاهش بسیاری از ناشناختهها. من فکر می کنم که در نهایت رفتن به کمک من فکر می کنم که می تواند بخشی."

روابط متقابل و واشنگتن باید به WSU نمی تواند صدمه دیده است یا نه. هر دو کندی مربیان اطمینان وجود دارد هیچ دستور کار وقتی که می آید برای کمک به بازیکنان خود را انتخاب کنید و کالج ها – و آنها کاملا صادقانه در مورد آن – اما اگر گیرنده را می خواهید انتخاب کنید مغز خود را در مورد خانمها بالغ آنها مجهز به پاسخ.

در شوخی واشنگتن می گوید: "اگر آن را تا به من همه آنها رفتن به Wazzu. سام رفتن به decommit از UW و رفتن به Wazzu. و (Huskies signee) Sav'ell (Smalls) است که برای انتقال وجود دارد. آن را فقط درست خط لوله از کندی به Wazzu."

الکساندر Tinae و Shumpert هنوز هم ممکن است بیش از اندازه کافی برای ذخیره کردن زمینه.

در اواخر ماه مارس, الکساندر ارسال شده در توییتر گرافیک تمام سه پوشیدن WSU لباس با "کندی تجربه" پوشش پایین قاب در یک گرافیتی فونت.

"@ReedShumpert @JabezTinae13 من قسم می خورم هیچ کس شکستن این سه تا!!!" الکساندر نوشت: در عنوان ، "ما به عنوان یک بسته"

می تواند که بسته زمین در WSU آستان مدتی به زودی ؟ حکومت نه از امکان فقط رتبهدهی نشده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن